^fmj Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 På den andre enden av brikken lengst mot venstre er det et brudd i forbindelsen. Jeg er ingen lodder og det er dessuten vanskelig å komme til under uten å ta av displayet. Derfor kom jeg til å tenke på elektrisk ledende lim, kan det være en gangbar løsning? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nei det er en dårlig løsning. Det er ordentlig loddeutstyr som er tingen her. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Biltema hadde iallefall før en lakk som var strømledende for reperasjon av varmetråder i bakruter. Mulig denne kan brukes, men loddebolt er nok å fåretrekke. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Lodding er ikke et alternativ. Denne burde vel funke? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vell siden du nekter å lodde, noe som tar deg 2 minutter max, så er det vel bare å prøve med de limgreiene du linker til. Beskrivelsen sier jo ihvertfall "Repairing damaged or defective pcb traces and tracks" Pasta blir mye brukt til overflatemonterte komponenter, men om det blir brukt som en fast løsning aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg nekter å lodde, det er derfor. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er jo lettere å lodde seg i hode enn å klø seg i hode xD 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Ser ut som at Loctite 3863 gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå