konsept1 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hei! Har en maskin med: 166mhz 1,5gb 64mb ram Skal legge inn slackware men hva burde jeg velge i instalasjonen (Da mener jeg KDE desktop og alle de tingene der) og hvordan instalerer jeg fluxbox? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Listen over pakkegrupper har jeg tatt fra ITpros guide til Slackware 8.1, så enkelte pakkevalg kan være utdaterte. [X] Base Linux System [X] Various Applications that do not need X [X] Program Development (C, C++, Lisp, Perl, etc.) [ ] GNU Emacs [X] FAQ lists, HOWTO documentation [ ] The GNOME desktop for X [X] Linux kernel source [ ] Qt and the K Desktop Environment for X [X] System Libraries (some needed by both KDE and GNOME) [X] Networking (TCP/IP, UUCP, Mail, News) [ ] TeX typesetting software [X] Tcl/Tk script languages [X] XFree86 X Window System [X] X Applications [ ] Games For å fa fluxbox går du til hjemmesiden derees med Lynx(tekstbasert browser), og så laster du det ned derfra. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ...som er http://www.fluxbox.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå