Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 http://blog.eu.playstation.com/2010/06/23/playstation-plus-explained/ Funderer på å slå til på PS+. Ser ut som om det faktisk kan være bra verdi for pengene, og da jeg bare har kjøpt 5 spill fra PS Store så er det ikke mye som kan gå gale. WipeOut HD og Zen Pinball har jeg allerede hatt lyst på en stund også. Noen andre som vurderer PS+? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei. Hvorfor skulle plutslig PSN ta helt av og komme med så mye bra. Det er jo en talentløs butikk. Som jeg har sagt tidligere så er det i bestefall kostymer til LBP som kommer. At de nå skal ha betalt for å angivelig komme med mer innhold som skal gjøre det så bra er jeg i tvil om. Pluss at du "leier" spillene du kjøper. Betaler du ikke "leia" di, så får du heller ikke spilt spillene mer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Syns PS+ virket som ett latterlig prosjekt, INGENTING av det som stod om det fikk meg til å få LITT lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei. Hvorfor skulle plutslig PSN ta helt av og komme med så mye bra. Det er jo en talentløs butikk. Som jeg har sagt tidligere så er det i bestefall kostymer til LBP som kommer. At de nå skal ha betalt for å angivelig komme med mer innhold som skal gjøre det så bra er jeg i tvil om. Pluss at du "leier" spillene du kjøper. Betaler du ikke "leia" di, så får du heller ikke spilt spillene mer. De spillene som anoseres i PS+ er gratis og spillbare så lenge du er medlem i PS+ -As a member you can expect to get your hands on at least 4 games a month at no extra charge. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Med tanke på hvor få spill jeg har kjøpt på PSN, så tror jeg det lønner seg mer for meg å heller kjøpe de individuelt. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Deppss: Jeg vet jo det. Men det koster jo å være medlem i ps+. Og det er ikke en engangsum det er snakk om. Så du leier jo nesten spillene. Og hvilke garantier har jeg for at det skal bli så fint og flott når de lovte det med ordinære psn for noen år tilbake? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når det gjelder PS+ må jeg nok vurdere litt frem og tilbake. Tviler likevel på at det er noen vits, har sikkert alle spillene de tilbyr fra før. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå har min Quad Dock kommet i posten. Skal bli herlig å slippe unna å bruke kabelen for å ladde stikkene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ser null vits å satse på PSN+ da livespilling fortsatt vill være gratis men skal bli intressant å se om dette blir noen suksess siden Quare eller hva det nå en het var ett relativt stort magaplask fra Sony Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Stiller meg også skeptisk til PSN+. Virker ikke som om fordelene er verdt det på lang sikt. Bestilte meg foresten 3 spill fra Gamezone sitt sommertilbud til PS3. 3 spill til prisen av et nytt er ikke verst Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ser null vits å satse på PSN+ da livespilling fortsatt vill være gratis men skal bli intressant å se om dette blir noen suksess siden Quare eller hva det nå en het var ett relativt stort magaplask fra Sony Tja, Qore ble vel bare tull tenker jeg. Men dette er jo et litt annet konsept. Men det med tidlig tilgang til demoer er jo bare patetisk. Å betale for demoer tar jo bort hele vitsen med at de faktisk er demoer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Noen som har Fat Princess ? Er det bra ? ser litt morsomt ut. Endret 27. juni 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Ja, kjøpte det for en stund siden Spillet er veldig morsomt, selv om jeg gikk lei etter å ha spilt det nok Edit: IGN Review (9/10) Endret 27. juni 2010 av Bister Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Da har jeg spilt igjennom Resistance 2 og gleder meg til oppfølgeren:D Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det mulig å få materialene i LBP uten å kjøre gjennom hele spillet/samle alt? Jeg har visst formatert min PS3 og ønsker kun å bruke creator mode. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Last ned gamesaves. Det blokkerer for trophies, men du får alt du trenger, så lenge du laster ned en gamesaves med 100% fullført. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Okey, jeg er litt lei av å vente nå, noen som vet noe om Sly 4 skal komme? Jeg har lest noen artikkler fra 07 og 08 som sa at de skulle komme "i år" (altsa 07-08), men det kommer jo ikke! noen som hat litt info? (: Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Interresert i det samme, Sly er en kjempebra spillserie! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Suckerpunch driver vel med inFamous 2. Om ikke de lar et annet studio overtar for Sly, så vil det nok ta litt tid, med tanke på at de skal lansere inFamous 2 først, siden det er et relativt lite spillstudio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå