Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Hvorfor skulle plutslig PSN ta helt av og komme med så mye bra. Det er jo en talentløs butikk. Som jeg har sagt tidligere så er det i bestefall kostymer til LBP som kommer. :roll:

At de nå skal ha betalt for å angivelig komme med mer innhold som skal gjøre det så bra er jeg i tvil om. Pluss at du "leier" spillene du kjøper. Betaler du ikke "leia" di, så får du heller ikke spilt spillene mer.

Lenke til kommentar

Nei. Hvorfor skulle plutslig PSN ta helt av og komme med så mye bra. Det er jo en talentløs butikk. Som jeg har sagt tidligere så er det i bestefall kostymer til LBP som kommer. :roll:

At de nå skal ha betalt for å angivelig komme med mer innhold som skal gjøre det så bra er jeg i tvil om. Pluss at du "leier" spillene du kjøper. Betaler du ikke "leia" di, så får du heller ikke spilt spillene mer.

De spillene som anoseres i PS+ er gratis og spillbare så lenge du er medlem i PS+

-As a member you can expect to get your hands on at least 4 games a month at no extra charge.
Lenke til kommentar

Deppss: Jeg vet jo det. Men det koster jo å være medlem i ps+. Og det er ikke en engangsum det er snakk om. Så du leier jo nesten spillene. Og hvilke garantier har jeg for at det skal bli så fint og flott når de lovte det med ordinære psn for noen år tilbake?

Lenke til kommentar

Ser null vits å satse på PSN+ da livespilling fortsatt vill være gratis men skal bli intressant å se om dette blir noen suksess siden Quare eller hva det nå en het var ett relativt stort magaplask fra Sony

Tja, Qore ble vel bare tull tenker jeg. Men dette er jo et litt annet konsept. Men det med tidlig tilgang til demoer er jo bare patetisk. Å betale for demoer tar jo bort hele vitsen med at de faktisk er demoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...