Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert en feature de har lagt inn i vifta for å få folk til å kjøpe en nyere versjon 3 år senere. Sony er smarte, vettu, de vil ikke at du skal ha samme konsoll i 10 år.

M-m-m-men hva med Tiårsplanen, Mr Kutaragi?

Har selv en 2009-modell som bråker forferdelig mye, satser på at Sony kjører en kampanje på 3DTV hvor de gir bort en slim i samme slengen en gang til høsten eller noe sånt. Noen som tror det er mulig? Husker de gjorde det med noen av de første HDTV'ene.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale ett bra action spill ala Resistance? Har ikke mange av disse, men fikk R2 i gave for lenge siden og ga det en sjangse og digget det, noen som har noen abefalinger til lignenede spill som eg burde prøve? :)

Resistance 1?

Killzone 2 er jo også et alternativ, men er på mange måter tregere og mer realistisk, hvis man kan si det sånn. Dessuten skyter man folk, ikke monstre.

Så en trailer av Killzone og tror eg skaffer meg det/de. Resistance 1 tror eg at eg må skaffe meg også ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes at Resistance 1 er mye bedre en 2'ern, 2'ern skuffet meg egentlig. 1'ern har også split-screen campaign, er sykt morro å spille sammen med en kompis, savnet dette i 2'ern.

Nåja, Resistance 2 har en separat coop-modus som er bedre en det aller meste på markedet IMO. Bare Borderlands som kan måle seg der, egentlig.

Lenke til kommentar

Okey, angående de "minis" -spillene som er på ps3, er det noen som har noen? Jeg lurer på om det er noen kule :) jeg kjøpte puzzle scape for å se, den kosta jo bare 10 kr, men det var ikke så bra, så er det noen som vet om noen kule minis-spill?

Lenke til kommentar

Okey, angående de "minis" -spillene som er på ps3, er det noen som har noen? Jeg lurer på om det er noen kule :) jeg kjøpte puzzle scape for å se, den kosta jo bare 10 kr, men det var ikke så bra, så er det noen som vet om noen kule minis-spill?

Tror IGN kjørte en artikkel om hvilke mini's som var brukbare og hvilke man skulle hoppe over for en stund siden. Hvis du er god greier du sikkert å google deg frem til den.

Lenke til kommentar

Jeg synes at Resistance 1 er mye bedre en 2'ern, 2'ern skuffet meg egentlig. 1'ern har også split-screen campaign, er sykt morro å spille sammen med en kompis, savnet dette i 2'ern.

Nåja, Resistance 2 har en separat coop-modus som er bedre en det aller meste på markedet IMO. Bare Borderlands som kan måle seg der, egentlig.

Ble så fort lei av R2 at jeg ikke fikk testet det skikkelig. Husker ikke hvorfor jeg gikk lei, men synes ikke det levde helt opp til 1'ern.

Lenke til kommentar

Resistance 2 er helt sykt bra. Har vel en 6 dager playtime på det, spredt utover en veldig underholdende campaign, fantastisk co-op og herlig competitive! Noen ganske kule våpen og berserks som jeg virkelig har lært å kombinere. Gleder meg vilt til 3-eren!

Vet ikke helt om det er verdt det nå lenger. Nesten ingen som spiller ranked competitive, og co-op har jeg ikke prøvd på en god stund. Sikkert noen andre som vet mer om situasjonen akkurat nå.

Bestilte forresten Infamous igår. Så litt på Infamous 2 previews og ble minnet på hvorfor jeg gledet meg til 1-eren, uten å kjøpe den. Gleder meg som en unge etter å ha lest brukererfaringer. :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...