Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske utrolig at de presterer å kun servere nok en flott replay video, og ikkje skikkelig gameplay fra GT5.

Ellers syns eg Sony leverte sakene i år også, litt mye jabbing om tall og slikt dog. Move forøvrig syns eg virker meir intressant enn Kinec :) Skuffende nok hørte vi ingenting om The Last Guardian eller en evt. nyutgivelse av Shadow of the Colossus og ICO :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ganske utrolig at de presterer å kun servere nok en flott replay video, og ikkje skikkelig gameplay fra GT5.

Ellers syns eg Sony leverte sakene i år også, litt mye jabbing om tall og slikt dog. Move forøvrig syns eg virker meir intressant enn Kinec :) Skuffende nok hørte vi ingenting om The Last Guardian eller en evt. nyutgivelse av Shadow of the Colossus og ICO :(

enig angående GT5.. dersom det skulle vært snakk om november release så måtte de nå hatt en spillbar versjon klar nå. I tillegg ser vi ikke snev av skademodellering i nye gameplay traileren!? Er dette offisiellt avskrevet eller?

Lenke til kommentar

Nå er det bare 1 dag igjen av E3. Jeg håper virkelig at de bestemmer seg for å ha en sterk avslutning, og annonserer Resistance 3. Hadde virkelig troen på at det skulle være med på Sony sin konferanse, men da Insomniac ikke lenger utvikler bare for PS3 så er det vel grunnen.

Lenke til kommentar

Nå er det bare 1 dag igjen av E3. Jeg håper virkelig at de bestemmer seg for å ha en sterk avslutning, og annonserer Resistance 3. Hadde virkelig troen på at det skulle være med på Sony sin konferanse, men da Insomniac ikke lenger utvikler bare for PS3 så er det vel grunnen.

Kjenner jeg Sony og Insomniac rett har de utsatt Resistance 3. Det ville uansett bli knust av alle de andre FPSene(i salgstall) som kommer til høsten, og Killzone 3 kommer rett over nyttår. Ville være dårlig business for Sony å slippe så like spill rett etter hverandre, selv om de gjorde det høst 08-vinter 09. Det endte med at CoD og Gears overskygga R2, før Kz2 kom 3 måneder etterpå og 'drepte' det helt.

Håpte også på R3, men de har nok sine grunner til å sette det på vent.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale ett bra action spill ala Resistance? Har ikke mange av disse, men fikk R2 i gave for lenge siden og ga det en sjangse og digget det, noen som har noen abefalinger til lignenede spill som eg burde prøve? :)

Resistance 1?

Killzone 2 er jo også et alternativ, men er på mange måter tregere og mer realistisk, hvis man kan si det sånn. Dessuten skyter man folk, ikke monstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...