Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X.

Haha... Syns det er nesten litt tragisk... :rofl:

Tragisk fordi det er sant eller at jeg mener det?

Fordi det er sant... Det er ikke mange som har 60GB versjonen, eller: The Exlusive! :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det er grafikk messig, karakterutseende, kampsystem eller flyt du snakker om så er det latterlig viss du mener at spill som X-2 er bedre enn XIII.

XIII har kanskje det dårligste kampsystemet jeg har sett til dags dato på et Final Fantasy-spill. Her briljerte X og X-2 spesielt syns jeg, men det går vel kanskje på smak og behag. Grafikkmessig er det naturlig at XIII ser bedre ut, men finn meg et dusin spillere som setter grafikk over gameplay og story så skal jeg trekke tilbake påstandene mine. :)

Lenke til kommentar

Er hardcore FF fan selv, men etter en del timer med FFXIII ble eg rett å slett lei, ble for monotont og kjedelig å kun sloss og prate hele tiden, kan ikke gjøre NOENTING på egenhånd..har ikke spilt det på noen mnd nå, ligger i hylla.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Mens vi er inne på xii, noen som har spilt 'No One Lives Forever'-spillene?

Synd jeg aldri fikk spilt igjennom noen av disse (hverken NOLFE eller xii).

Får vel bare håpe at de en eller annen gang kommer ut som nedlastbart materiale på PS3 (eller PS4).

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

faen a, Ps3en finner nettetmitt, men ikke IPn

Prøvd å koble ut strømmen til ruteren? Tror det hjalpt da det skjedde med meg.

Hjertlig takk, det funka

Har ikke du sett South Park episoden med hvor de mister internett? Der har de løsningen på alle internett-relaterte problemer =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...