Deppss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X. Haha... Syns det er nesten litt tragisk... Tragisk fordi det er sant eller at jeg mener det? Fordi det er sant... Det er ikke mange som har 60GB versjonen, eller: The Exlusive! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Viss det er grafikk messig, karakterutseende, kampsystem eller flyt du snakker om så er det latterlig viss du mener at spill som X-2 er bedre enn XIII. XIII har kanskje det dårligste kampsystemet jeg har sett til dags dato på et Final Fantasy-spill. Her briljerte X og X-2 spesielt syns jeg, men det går vel kanskje på smak og behag. Grafikkmessig er det naturlig at XIII ser bedre ut, men finn meg et dusin spillere som setter grafikk over gameplay og story så skal jeg trekke tilbake påstandene mine. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Litt OT: Men er det noen som har prøvd XIII spillet. Ikke FF. http://www.youtube.com/watch?v=KcZUM0NT9iw&feature=related Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hiver opp en gameplay også: http://www.youtube.com/watch?v=Xqc3t5mj1YE&feature=related Syntes det var litt skuffende på PS2 kontra PC, men satser stort på en oppfølger til PS3. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg og bror min storkoste oss med XIII, overaskende engasjerende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 faen a, Ps3en finner nettetmitt, men ikke IPn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) XIII er ironisk nok en av mine favoritter, eier spillet til både PS2 og PC. Endret 12. juni 2010 av PSV Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 XIII er ironisk nok en av mine favoritter, eier spillet til både PS2 og PC. Enig. Blant de beste PC spillene mine. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 faen a, Ps3en finner nettetmitt, men ikke IPn Prøvd å koble ut strømmen til ruteren? Tror det hjalpt da det skjedde med meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 faen a, Ps3en finner nettetmitt, men ikke IPn Prøvd å koble ut strømmen til ruteren? Tror det hjalpt da det skjedde med meg. Hjertlig takk, det funka Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Da har jeg spilt FF XIII i 4 timer og må innrømme at dette faktisk virker interessant Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Er hardcore FF fan selv, men etter en del timer med FFXIII ble eg rett å slett lei, ble for monotont og kjedelig å kun sloss og prate hele tiden, kan ikke gjøre NOENTING på egenhånd..har ikke spilt det på noen mnd nå, ligger i hylla. Endret 13. juni 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vel, jeg har ikke spilt FF siden barneskolen før jeg kjøpte FF XIII og nå er jeg 20. Jeg liker spill det er umulig å rote seg bort, men som du sier, vel mye prating. Vi får se hvor lenge underholdningsverdien varer for meg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Får jeg spilt PS1 spill på PS3? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Viss den er bakoverkompatibel eller viss du kjøper og laster ned PS1/PS2 spill fr PSN, så ja. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva vil det si p være bakoverkompatibel? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Mens vi er inne på xii, noen som har spilt 'No One Lives Forever'-spillene? Synd jeg aldri fikk spilt igjennom noen av disse (hverken NOLFE eller xii). Får vel bare håpe at de en eller annen gang kommer ut som nedlastbart materiale på PS3 (eller PS4). Endret 14. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva vil det si p være bakoverkompatibel? De tidligste "feite" ps3ene hadde innebygget støtte for ps2\ps1 spill, en funksjon som har blitt fjernet i de nyere Ps3-versjonene. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 faen a, Ps3en finner nettetmitt, men ikke IPn Prøvd å koble ut strømmen til ruteren? Tror det hjalpt da det skjedde med meg. Hjertlig takk, det funka Har ikke du sett South Park episoden med hvor de mister internett? Der har de løsningen på alle internett-relaterte problemer =) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så jeg får ikke engang spilt ps2 spill på de nyeste versjonene? kjøpte meg ps3 i forrige uke så går utifra at jeg har en av disse. Nedtur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå