Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Noen her som har Command & Conquer: Red Alert 3 - Ultimate Edition? Bare lurte på om noen kunne bekrefte/avkrefte om det går an å bruke mus og tastatur på dette spillet på PS3? :)

Jeg har det... hvis jeg husker det så kan jeg prøve det i morra hvis jeg husker det... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X.

Lenke til kommentar

FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X.

Haha... Syns det er nesten litt tragisk... :rofl:

Bister: Har prøvd Red Alert med mus og tastatur, og der var det rimelig dødt... Det eneste spiller jeg husker som musa funker på er GT4 i GT menyen (carrer)

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Hva skal boksen med offisiellt støtta mus og tastatur hvis det ikke virker i noen spill? Er det bare til nettbrowsing? Klart, de vil ikke at mus+keyboard karer skal ha en sikte-fordel ift pad-spillere i online FPS spill, men..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjøpte meg FF XIII etter å ikke ha spilt FF siden 8'eren og må si jeg synes dette har blitt litt for actionpreget i forhold, håper det blir litt mer "eventyr" etterhvert da jeg kun har spilt i 30 min. Savner Squall. Haha

Jeg elsker Final Fantasy, men FFXIII markerer for meg begynnelsen på slutten av FF-serien. Det suger rett og slett. Jeg anbefaler STERKT at du kjøper og laster ned FFIX i PStore, det er et dritbra spill. FFX og FFXII er også gode spill som du burde prioritere før FFXIII.
Lenke til kommentar

Haha... Syns det er nesten litt tragisk... :rofl:

Tragisk fordi det er sant eller at jeg mener det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...