Deppss Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen her som har Command & Conquer: Red Alert 3 - Ultimate Edition? Bare lurte på om noen kunne bekrefte/avkrefte om det går an å bruke mus og tastatur på dette spillet på PS3? Jeg har det... hvis jeg husker det så kan jeg prøve det i morra hvis jeg husker det... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjør det, så bare si ifra når du har gjort det, men ikke stress Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er jo laget for mus+tastatur på PC, så da må det vel virke på PS3 versjonen? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er vel så og si ingen spill som støtter mus og tastatur på PS3, men vet ikke hvordan dette er med strategispill. Får håpe det fungerer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kan man skifte til engelsk språk i Resistance 2 uten å skifte språket på hovedmenyen på ps3`n? Det tviler jeg på. Norsk er jo digg da. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Deppss: Så du var pålogget, har du fått testet Red Alert nå? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har ikke det... Har kommet så seint ifra skolen og da er tv'en opptatt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) "Da er TV'n opptatt"..pfft. Jeg hadde egen TV til spill på rommet når jeg var liten på 80-tallet. Endret 10. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skulle ønske vi andre var like kule Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjøpte meg FF XIII etter å ikke ha spilt FF siden 8'eren og må si jeg synes dette har blitt litt for actionpreget i forhold, håper det blir litt mer "eventyr" etterhvert da jeg kun har spilt i 30 min. Savner Squall. Haha Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X. Haha... Syns det er nesten litt tragisk... Bister: Har prøvd Red Alert med mus og tastatur, og der var det rimelig dødt... Det eneste spiller jeg husker som musa funker på er GT4 i GT menyen (carrer) Endret 11. juni 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hva skal boksen med offisiellt støtta mus og tastatur hvis det ikke virker i noen spill? Er det bare til nettbrowsing? Klart, de vil ikke at mus+keyboard karer skal ha en sikte-fordel ift pad-spillere i online FPS spill, men.. Endret 11. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte meg FF XIII etter å ikke ha spilt FF siden 8'eren og må si jeg synes dette har blitt litt for actionpreget i forhold, håper det blir litt mer "eventyr" etterhvert da jeg kun har spilt i 30 min. Savner Squall. Haha Jeg elsker Final Fantasy, men FFXIII markerer for meg begynnelsen på slutten av FF-serien. Det suger rett og slett. Jeg anbefaler STERKT at du kjøper og laster ned FFIX i PStore, det er et dritbra spill. FFX og FFXII er også gode spill som du burde prioritere før FFXIII. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er nettet nede på PSN i dag? blir ikke logget på Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vet det var nede for et par dager siden, men jeg kommer inn nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 rart, den finner nettverket mitt, men får ikke logget på Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 FF XIII er ganske dårlig sammenlignet med IX, X og til dels X-2. Jeg ville anbefalt anskaffelse av en PS2 og kjøp av to siste, samt nedlastning av IX på PSN over XIII any day. Personlig syns jeg IX er det beste spillet i serien, tett fulgt av VII og X. Haha... Syns det er nesten litt tragisk... Tragisk fordi det er sant eller at jeg mener det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Viss det er grafikk messig, karakterutseende, kampsystem eller flyt du snakker om så er det latterlig viss du mener at spill som X-2 er bedre enn XIII. Endret 11. juni 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Bister: Har prøvd Red Alert med mus og tastatur, og der var det rimelig dødt... Det eneste spiller jeg husker som musa funker på er GT4 i GT menyen (carrer) Jaja, men takk for at du ihvertfall prøvde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå