Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og bc støtte som er veldig viktig for meg,siden jeg spiller mye ps2 spill også.Det er ingen som ser på konsollen når man spiller,men er kjipt å vite at "DU har kjøpt slimmen med det stygge designet,logoen som ikke ser ut,liker bedre oldschoolen jeg.

Lenke til kommentar

1. Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. 2. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel?

1. Hva slags kabel bruker du? Noen overgang?

2. Nei, det er ikke mulig. Du kan bruke optisk...

Lenke til kommentar

1. Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. 2. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel?

Bruker en HDMI kabel med og så har jeg tenkt å kjøpe en HDMI til DVI-overgang.

Men siden det ikke funker med lyden får jeg vell finne andre løsninger. Noen som kan anbefale en god skjerm til en billig penge? Er ikke ute etter noen stor TV da jeg ikke har så god plass. Så rundt 25 tommer er vell en bra størrelse.

Lenke til kommentar

Bruker en HDMI kabel med og så har jeg tenkt å kjøpe en HDMI til DVI-overgang.

Men siden det ikke funker med lyden får jeg vell finne andre løsninger. Noen som kan anbefale en god skjerm til en billig penge? Er ikke ute etter noen stor TV da jeg ikke har så god plass. Så rundt 25 tommer er vell en bra størrelse.

Det skal normalt komme lyd ut på skjermen (hvis den har lydfunksjon)

når du bruker hdmi... Har du prøvd å fikse på lyd innstillinger på skjermen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...