Sinnapels Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Mindre strømforbruk, mindre varme og mindre støy(syntes jeg da) er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Og bc støtte som er veldig viktig for meg,siden jeg spiller mye ps2 spill også.Det er ingen som ser på konsollen når man spiller,men er kjipt å vite at "DU har kjøpt slimmen med det stygge designet,logoen som ikke ser ut,liker bedre oldschoolen jeg. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Før: Etter: "Nå er den jo fin å se på, og det er jo det viktigste" Endret 30. mai 2010 av Sinnapels Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1. Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. 2. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel? 1. Hva slags kabel bruker du? Noen overgang? 2. Nei, det er ikke mulig. Du kan bruke optisk... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1. Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. 2. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel? 1. Hva slags kabel bruker du? Noen overgang? 2. Nei, det er ikke mulig. Du kan bruke optisk... Bruker en HDMI kabel med og så har jeg tenkt å kjøpe en HDMI til DVI-overgang. Men siden det ikke funker med lyden får jeg vell finne andre løsninger. Noen som kan anbefale en god skjerm til en billig penge? Er ikke ute etter noen stor TV da jeg ikke har så god plass. Så rundt 25 tommer er vell en bra størrelse. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror du skal få det til å funke med en kombinasjon av den her http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53269986 og en hun til hun rca. Mulig du burde ha en hodetelefonforsterker egentlig, så du får mulighet til å justere utvolumet. Skal hverfall være fult mulig å få lyd ut med RCA samtidig som du tar bilde ut med HDMI. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1. Jeg har tenkt å koble min PS3 opp mot en dataskjerm, men jeg får da ikke noen lyd. 2. Så er det noen som vet om det er mulig å koble et lydannlegg til PS3en med minijack kabel? 1. Hva slags kabel bruker du? Noen overgang? 2. Nei, det er ikke mulig. Du kan bruke optisk... Bruker en HDMI kabel med og så har jeg tenkt å kjøpe en HDMI til DVI-overgang. Men siden det ikke funker med lyden får jeg vell finne andre løsninger. Noen som kan anbefale en god skjerm til en billig penge? Er ikke ute etter noen stor TV da jeg ikke har så god plass. Så rundt 25 tommer er vell en bra størrelse. Det skal normalt komme lyd ut på skjermen (hvis den har lydfunksjon) når du bruker hdmi... Har du prøvd å fikse på lyd innstillinger på skjermen da? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er ikke noen høytalere på skjermen... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Linux støtte Er ikke Linux-støtte på noen nå Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Da er det vel 3 muligheter igjen (sikkert flere) og det er å kjøpe en Adapter Minijack 3.5mm/2x RCA M/F, eller bruke optisk oppsett, eller kjøpe en ny skjerm. Komplett har en del ting som er på salg ut uka... skjekk der hvis du vuderer en ny skjerm Endret 31. mai 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Nå kjører jeg en veldig buggy Windows 3.11 på min PSP 3004 OFW 6.20 Endret 6. juni 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som har prøvd Pure Football her? Vurderer kjøp, men har funnet ganske lite om det på nettet... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som har prøvd Pure Football her? Vurderer kjøp, men har funnet ganske lite om det på nettet... Ville ikke engang vurdert det. Virker som pur søppel skal man tro Eurogamer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alt annet enn FIFA og PES skal man holde seg langt unna. Bruk pengene på noe mer fornuftig. Regner med du har enten FIFA eller PES. Da er jo VM-spillet et alternativ. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har selvfølgelig FIFA og VM-spillet Men bare tenkte det kunne være spennende siden det var fotball Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fotball kan man gjøre ute på banen... xD Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan man skifte til engelsk språk i Resistance 2 uten å skifte språket på hovedmenyen på ps3`n? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen her som har Command & Conquer: Red Alert 3 - Ultimate Edition? Bare lurte på om noen kunne bekrefte/avkrefte om det går an å bruke mus og tastatur på dette spillet på PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå