Fenixen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ja det er hvertfall ikke min de skal ha Men som sagt kan du somregel skrive andeby og det går fint gjennom, bare postnummeret eksisterer så... Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hei. skal kjøpe red dead redemption til en fyr, og lurer på om hvr man får LE i Oslo for billigst pris. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Der gikk det ja. Kjøpte 150. Kjøpte den nye map packen til Cod. Har 43 kr igjen. Tips til hva jeg kan bruke det på? Hvordan får man slettet den kredittinformasjonen jeg brukte nå fra ps3? Vil helst ikke at det bare skal være å gå inn å kjøpe. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hei. skal kjøpe red dead redemption til en fyr, og lurer på om hvr man får LE i Oslo for billigst pris. Etter det jeg har hørt er det utsolgt de fleste steder i Oslo nå. Noen som vet om plasser med flere spill igjen? x360 eller ps3 isåfall? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Endelig kom FF9 ut på psn:) tenkte å laste det ned fort som mulig før psn blir betalingstjeneste:p,så lasta det ned igår:). Gleder meg til senere,da skal jeg hente split second og clash of the titans,blir mye gaming i helja:p. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvor har du det fra at PSN blir betalingstjeneste? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Selvfølgelig blir ikke PSN slik som vi kjenner det idag å koste noe, men sannsynligvis vil det komme tilleggstjenester som kan komme til å koste penger. Så ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Flott å se Final Fantasy IX på PSN Visste det skulle komme, men trodde det ville drøye en måned eller to til. Eier allerede spillet til PSX, men tror nok det blir et PSN-kjøp etterhvert også. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kanskje jeg skrev litt feil der,men som som han han sa at det mest mulig vil komme tilleggs tjeneste,sann premium greier.Men da håper jeg værtfall at de kommer til å oppdatere PSN oftere og gir litt nyere design slik PSN US har.Jeg også har FF7-FF9 originalt på PSX CDer Nå har jeg henta Split second og det blir en del gaming med det.å blir vel å kjøpe clash of the titans til mandag ellerno.Har NG1 jeg skal prøve å runde på hard,very hard og master ninja før jeg legger det ifra meg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Begynner å bli litt ille når jeg mangler harddiskplass for å besøke PSN Store. :!: Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Skal ta backup av PS3'n, men hvorfor krever den over 40GB? Gjør jeg det riktig? Har nemlig tenkt å ta backup av kun saved games Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Skal ta backup av PS3'n, men hvorfor krever den over 40GB? Gjør jeg det riktig? Har nemlig tenkt å ta backup av kun saved games Den tar backup av alt som er på HDD. Det kommer an på hvor mye mikk makk du har på HDD og... Jeg brukte 33GB når jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 YLOD Nå ligger ps3'n min i masse deler på gulvet. Skulle redde Red Dead Redemption Bærer opp i butikken så fort det åpner for å kjøpe en ny. Litt synd egentlig. Den som ligger i deler var av gammleskolen. Med ps2 støtte og greier. (Brukte aldri ps2 spill på den). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor ventet du ikke med å levere til rep? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fordi jeg hadde ett gavekort på steen&strøm som måtte brukes. Så det var nesten en "Gratis" Slim. Også har jeg villet bytte til en slim en stund. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Og hvorfor har du så lyst til å bytte til slim? Den ser jo ikke ut... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg er av typen som ser på tv når jeg spiller. Ikke konsollen. Jeg er sikkert litt merkelig sånn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Slim er vel bedre på alle områder, bortsett fra design. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg mente det var noen nedgraderinger fra Phat til Slim? Ikke noen store greier da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå