Luchy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Synes det er litt merklig at Elkjøp har det, men ikke de jeg nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Elkjøp har faktisk ikke så halvgæren innkjøps-avdeling. Kanskje derfor. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vi har hatt det på lager en ukes tid.. men er ekstremt strenge på at ingen får med seg spillet hjem før release Koster forresten 599,- for han over her som lurte. Spillet blir forøvrig bedre og bedre. Satt oppe halve natta med track-editoren. Timene bare fløy avgårde.. Eneste minuset er loade-tidene som er ganske drøye per nå, men dette skal bli fixet i en nærstående patch.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Et spørsmål til dere som har sett reklamer eller jobber på elkjøp. Hva koster Red Dead Redemption i butikk? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Et spørsmål til dere som har sett reklamer eller jobber på elkjøp. Hva koster Red Dead Redemption i butikk? ja det lurer jeg også på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 399 på platekompaniet, om jeg har oppfattet dem korrekt... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ser ut som at jeg må vente til i morgen før det blir noe RDR på meg. Endten var alt solgt eller så har de ikke fått spillet inn enda. Helt latterlig... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Her oppe i nord var det rett og slett transportkaoset som gjorde at RDR ikke var i butikkene. Med todelt jernbane og stengte flyplasser er det ikke like lett. Spaceworld skulle frakte spillene med bil oppover, så jeg får det forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Skriv inn denne PlayStation Network-kupongkoden for å låse opp en Sackboy™-mod du kan bruke i ModNation Racers. "7RCP-JLB9-758H" Merk: Du må ha et eksemplar av ModNation Racers for å løse inn denne kupongkoden. Førstemann til mølla, jeg har ikke spillet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Dagen derpå "Killzone 3"-lekkasjen Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Skriv inn denne PlayStation Network-kupongkoden for å låse opp en Sackboy™-mod du kan bruke i ModNation Racers. "7RCP-JLB9-758H" Merk: Du må ha et eksemplar av ModNation Racers for å løse inn denne kupongkoden. Førstemann til mølla, jeg har ikke spillet. Er det ikke samme kode til alle da? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jammen daså. Da får flere kose seg med den da. Endret 22. mai 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tar det i denne tråden. Vil bare skryte litt av game.co.uk, bestilte Call of duty: Modern Warefare siden game of the year edition hadde de ikke inn og var dyrere. Men da jeg åpnet pakka fra de som kom i posten i dag så hadde de sendt meg game of the year ed. Det vil jeg kalle service. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) jeg driver og spiller igjennom Ninja gaide sigma 1 nå.Jeg har runda NG1 på normal og skal prøve på hard,er på chapter 3,og merker det er så ekstremt vanskelig i forhold til normal.jeg prøver å få til så mye UT så mulig,blir også veldig fort blakk. Noen som har tips til meg i hard mode? Endret 25. mai 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
different Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10007333 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som kan forklarer hvordan man betaler med Visa på Playstation Store? Fikk nettopp låne mamma sitt. Hva er security code og hcorfor skal man skrive inn adressen til de som du har kreditt kortet hos? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Noen som kan forklarer hvordan man betaler med Visa på Playstation Store? Fikk nettopp låne mamma sitt. Hva er security code og hcorfor skal man skrive inn adressen til de som du har kreditt kortet hos? Du betaler med visa på psstore på samme måte som du betaler med visa alle andre plasser Security code står på baksiden av visakortet oppe til høyre i signaturfeltet. Addressen har ikke noe å si, men du må nå fylle det ut. Endret 25. mai 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ok, er det adressen hjem til oss de skal ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå