Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i USA for tiden og tenkte å kjøpe meg en PSPgo etter jul (nåværende pris: $250), men lurer på om det vil gå fint å mekke en europeisk PSN-konto med den og at det vil gå greit? Ellers blir den jo ubrukelig.

Tenker smått på å handle med meg en PS3 også siden den er mye billigere her, men den vil jo ikke kjøre norske DVDer og Blu-Rays, sant?

Lenke til kommentar

Litt utenom den pågående samtalen, men trenger litt hjelp..!

Skal kjøpe playstation i julegave. Burde jeg kjøpe PS3 slim 120 GB eller 250 GB?

Lønner det seg forresten å kjøpe de pakkeløsningene som f.eks Elkjøp har hvor du får med et spill eller fem nedlastbare spill??

Og det lønner seg vel å kjøpe på nett???

Lenke til kommentar

Skal kjøpe playstation i julegave. Burde jeg kjøpe PS3 slim 120 GB eller 250 GB?

Lønner det seg forresten å kjøpe de pakkeløsningene som f.eks Elkjøp har hvor du får med et spill eller fem nedlastbare spill??

Vil tro at dersom du ikke er helt ekstrem, så funker 120 veldig greit. Jeg har 120 gb til både min xbox og ps3, og det funker ihvertfall helt fint. Selv også på xbox hvor jeg installerer de fleste spillene på hdd.

Over til noe annet. Må man velge om lyden fra ps3 skal kjøres gjennom optisk ut eller hdmi? Er ikke alltid jeg har behov for å sette på anlegget, og om jeg skal kjøre lyd fra tv, må jeg hver gang gå inn og endre på instillingene? Det er noe herk.. På min kjære søte xbox 360, så går lyden automatisk til optisk ut om den er tilkoblet, og til tv om optisk ut ikke er koblet til.. Forslag?

Lenke til kommentar
Uff, jeg kjøpte meg Theme Hospital på PSN i går.

Faen timene går fort i det :p

Theme Hospital er så vanedannende og artig at det er ikke klokt :D

Samme her! Kjøpte det før sommeren. Irriterer meg litt når jeg spiller det, fordi jeg hadde PC-versjonen ;) Så denne har litt dårligere grafikk enn jeg husker.

Lenke til kommentar

Vil tro at dersom du ikke er helt ekstrem, så funker 120 veldig greit. Jeg har 120 gb til både min xbox og ps3, og det funker ihvertfall helt fint. Selv også på xbox hvor jeg installerer de fleste spillene på hdd.

Over til noe annet. Må man velge om lyden fra ps3 skal kjøres gjennom optisk ut eller hdmi? Er ikke alltid jeg har behov for å sette på anlegget, og om jeg skal kjøre lyd fra tv, må jeg hver gang gå inn og endre på instillingene? Det er noe herk.. På min kjære søte xbox 360, så går lyden automatisk til optisk ut om den er tilkoblet, og til tv om optisk ut ikke er koblet til.. Forslag?

I lydinnstillingene skal du kunne velge om du vil bruke flere lydutganger.

Lenke til kommentar
Må man velge om lyden fra ps3 skal kjøres gjennom optisk ut eller hdmi? Er ikke alltid jeg har behov for å sette på anlegget, og om jeg skal kjøre lyd fra tv, må jeg hver gang gå inn og endre på instillingene? Det er noe herk.. På min kjære søte xbox 360, så går lyden automatisk til optisk ut om den er tilkoblet, og til tv om optisk ut ikke er koblet til.. Forslag?

Så vidt jeg vet skal det nå i de seneste oppdateringene være mulig med HDMI (inkl. lyd) + optisk. Så da kan du ha alt koblet til, også vil det da være slik at du selvfølgelig ikke får lyd i anlegget når det er av, men lyden på TVen vil fortsatt være der.

Lenke til kommentar

Det billigste jeg har sett PS3 til (120GB versjon), er 2489,- og fri frakt på Elkjop.no.

250GB versjonen koster 2895,- Altså 400,- ekstra!!

I dag får man jo en 2,5" S-ATA harddisk med 500GB for ca. 500,-. Dvs. at du kan da for 500-600,- i tillegg til 120GB versjonen kjøpe en 500GB HDD og et eksternt 2,5" S-ATA kabinett.

Dermed har du betalt 200,- mer enn 250GB-versjonen, men har da 500GB + 120GB.

Og skifte av HDD på PS3 - pissenkelt!

Det jeg anbefaler deg, er bare å ta utgangspunktet i de 2489,- og se på f.eks. de pakkene som inkluderer spill etc., og se hva som er billigst, når man sjekker opp prisene på de spillene, og forskjellen i HDD-størrelse.

Se Play for billige spill. Er gratis frakt der!

Lenke til kommentar

Skal man koble en ekstern harddisk til PS3 så må den altså være formatert i FAT32 og ikke NTFS? Men når den eksterne harddisken har FAT32 som filsystem så kan man jo ikke legge filer på over 4gb på den! Så jeg får jo ikke kopiert over filmer på over 4GB! Håpløst. Innspill?

Lenke til kommentar
Woot, mail fra PS Network. Nå skal God of War III demo nedlastes :woot:

Whut? Sjelden du sjekker mailen eller?

Sendt:8. desember 2009 16:14:34

Mulig jeg da er en mindre verdsatt kunde^^

Waahhaaa :D

Skal man koble en ekstern harddisk til PS3 så må den altså være formatert i FAT32 og ikke NTFS? Men når den eksterne harddisken har FAT32 som filsystem så kan man jo ikke legge filer på over 4gb på den! Så jeg får jo ikke kopiert over filmer på over 4GB! Håpløst. Innspill?

Det finnes vell egen sticky tråd om dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...