nordemoniac Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 ^^ So ? Betyr ikke at allt er åpent fordet. Husker før når vi var flere i huset så lagde jeg sånne statisk ip adresser og åpna porter på router adressen, Men funker det hvis Upnp er på både på routern og ps3 ? Skjønner hva du tenker på. UPnP, Universal Plug 'n Play fikser det for deg. Så ja, om det er aktivert på begge, så vil router åpne de porter det er nødvendig å åpne. Alle porter skal jo ikke være åpne, det er jo hele poenget. De portene du trenger for å spille over nettverk uten hakking etc., de må du åpne. Men ser ut til at UPnP gjør nytten sin hos deg, så det er bare å lene seg tilbake. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er deres erfaring med PS3 og bluray filmer? Jeg kjørte opp en x-men film, og det ble.. Kornete? 1080p film, og 720p tv, kan det ha noe med saken å gjøre? Chlas HDMI kabel? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 ^^ So ? Betyr ikke at allt er åpent fordet. Husker før når vi var flere i huset så lagde jeg sånne statisk ip adresser og åpna porter på router adressen, Men funker det hvis Upnp er på både på routern og ps3 ? hva er poenget med å ha alt åpent? sett på dmz da så får du det helt åpent. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Endelig fått tak NIer OST,for de som liker Nier bør dere laste ned den,sjekk det ut på youtube også.Trur spillet har noe av det beste musikken som er laga på et konsoll spill. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Metal Gear Solid: Rising - GT Wish List. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Flere som husker Stuntman til PS2? Har dratt det opp igjen nå, innebærer masse frustrasjon, men er moro da Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det akkurat som Stuntman til PS3? Altså dritkjedelig? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hva er deres erfaring med PS3 og bluray filmer? Jeg kjørte opp en x-men film, og det ble.. Kornete? 1080p film, og 720p tv, kan det ha noe med saken å gjøre? Chlas HDMI kabel? Hehehe, har nok ingenting med kabelen å gjøre. Er jo digitalt, det billigste duger. Ang. kornete, var det en nedlastet film? Husk at det er flere som tar opp filmer fra HD-kanaler, men de trenger ikke å ha vært i HD opprinnelig. Det kan være at den er upscaled. Skal ikke være noe problem med at filmen er 1080p. Har du nedskalering på PS3 eller tven? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 PS3 får filmtjeneste med kvalitetsfilmer Det er akkurat noe slikt jeg, og sikkert mange, har ventet på. Håper det kommer fort, og faktisk til Norge. Og med grei pris da. http://www.youtube.com/watch?v=bIK2x0cKuAI Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Meget intressant. Artig at litt mer "underground" filmer blir distribuert via slike tjenester. Om det faktisk kommer en del bra der skal jeg benytte meg av den hvis prisene er på et greit nivå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ser fram til frihelg fra jobb sånn at jeg kan kose meg med RDR og Split-screen med venner i ModNation Racers! Kommer til å bli ei konge helg! Endret 18. mai 2010 av Luchy Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) MUBI for PS3 will be launched initially in the UK, Ireland, France, Italy, Iberia, Germany, Austria, Switzerland, Benelux, Nordic countries, Australia and New Zealand. Consumers can download Mubi films for free with ads, pay on a PPV basis, or subscribe for unlimited access to the Mubi library. In Europe the pay-as-you-go model is 3 Euros; in the U.K., 3 pounds. MUBI er faktisk samme greiene som The Auteurs. Kun skiftet navn, hvem skulle tro. Endret 19. mai 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fant plutselig ut i dag at ModNation Racers har kommet ut i butikkhyllene. Stemmer dette? Det ser jo utrolig tøfft ut! Men vet dere om det er mulig å få kjøpt dette på Playstation Store? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kommer den 21. Sjekket selv Game, Spaceworld og Platekompaniet og ingen har fått det inn i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er vel ikke kommet til butikkhyllene i Norge ennå. Tror det er en US demo på PS-Storen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jepp, det ser ut som et spill iallefall jeg må ha. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Modnation Racers hadde release idag Jobber på elkjøp og plukket med meg spillet etter jobb, gledet meg enormt til dette og spillet skuffer ikke de første timene ihvertfall :!: koser meg! Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg misunner dere som jobber i slike butikker Dere kan jo kjøpe spillene med en gang dere kommer på jobb, altså, før alle andre får kjøpt det. Men hvor mye koster det på Elkjøp? Og da regner jeg med at det koster likt i alle Elkjøp butikker, Norge rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå