thesinner Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Oy_a3oCDzRA Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Noen som har prøvd denne siden? det er jo usaklig billig. Edit: ble visst ikke så billig alikevel nei. Endret 11. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som har prøvd denne siden? det er jo usaklig billig. Edit: ble visst ikke så billig alikevel nei. Nope, det eneste de gjør er å hjelpe deg å handle fra amazone. Særlig når spill kommer under 200 grensen. Handlet selv AC2 der for under 200 kr. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Oy_a3oCDzRA Det spillet SKAL jeg ha Når kommer det ut? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har enda ikke fått spillt LBP1. Hva er det egentlig spillet går ut på? Har fått intrykk at det er noe sandkasse-lignende spill. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Har enda ikke fått spillt LBP1. Hva er det egentlig spillet går ut på? Har fått intrykk at det er noe sandkasse-lignende spill. Tror demoen fortsatt er tiljengelig på PS Store. Det var der jeg prøvde det første gang. …Og det er dritbra! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Spørsmål: Jeg fikk en strømkabel til PC med PS3`en jeg nettopp kjøpte. Er dette normalt? Den passer liksom veldig veldig dårlig i kontakten på PS3`en som er 2 runde greier.. Edit: Jeg fant en kabel i skuffa som ser ut som den passer til ps3`en. 2.5A 250V... Kan denne brukes midlertidig? Endret 11. mai 2010 av Caddy Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Spørsmål: Jeg fikk en strømkabel til PC med PS3`en jeg nettopp kjøpte. Er dette normalt? Den passer liksom veldig veldig dårlig i kontakten på PS3`en som er 2 runde greier.. Edit: Jeg fant en kabel i skuffa som ser ut som den passer til ps3`en. 2.5A 250V... Kan denne brukes midlertidig? Er det en sånn du har fått? Og du skal ha en sånn? Strømlabelen på bilde 1 passer til "The big one" og den på bilde 2 passer til Slim. (Hadde også vært greit å si hvem av de versjonene du har) Endret 11. mai 2010 av Deppss Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spørsmål: Jeg fikk en strømkabel til PC med PS3`en jeg nettopp kjøpte. Er dette normalt? Den passer liksom veldig veldig dårlig i kontakten på PS3`en som er 2 runde greier.. Edit: Jeg fant en kabel i skuffa som ser ut som den passer til ps3`en. 2.5A 250V... Kan denne brukes midlertidig? Helt vanlig apparatkabel. Kjør på. 2.5A er det meste den takler, mao. 2,5 x 250V = 625W. Min PS3 har den øverste som en hadde avbildet her. Den nr. to er jo uten jording? Visste ikke at det fantes PS3 med en slik. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Min PS3 har den øverste som en hadde avbildet her. Den nr. to er jo uten jording? Visste ikke at det fantes PS3 med en slik. Tipper du ikke har sett no særlig på Slim'en... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Slim jeg har ja. Bilde 1 fikk jeg i eska. Bilde 2 fant jeg i ei skuff her. Testa og funker greit, men snodig at de ikke kan legge ved riktig kabel.. Kontakter komplett i morra å hører hva som skjer. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Min PS3 har den øverste som en hadde avbildet her. Den nr. to er jo uten jording? Visste ikke at det fantes PS3 med en slik. Tipper du ikke har sett no særlig på Slim'en... Nei, jeg visste ikke at de hadde byttet kontakt Sært uansett at Sony klarte å legge ved feil kabel da. De har nok sikkert en apparatkabel å gi deg på flekken. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg sliter med å åpne porter. Men er denne den riktige siden : http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/PlayStation_Network.htm hvordan finner jeg ut om portene er åpne på min ps3? Har linksys ruter og automatisk ip adresse. Utorrent greia mi lyser grønt så torrents er åpen. Enten skrur du på uPnP både i router og PS3 og lar PS3 åpne porter selv eller så kan du portforwarde portene manuelt, men da bør du sette fast IP-adresse. Linken over er for SpeedTouch router og vil da ikke være alt for korrekt for en Linksys router. Har du både bredbåndsrouter/modem OG en trådløsrouter ?? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Dualshock 3 controller - Original på tilbud til 349 kroner + 49 frakt (398 totalt). Bestilte 1 nå, googlet det først for å se om de var seriøse, og det virket som om de er til å stole på http://www.digizimo.no/sony-playstation-3-dualshock-3-wireless-controller-ps3.html Endret 12. mai 2010 av sinus' Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvorfor ikke bare kjøpe fra videogamesplus.ca ?? Og be Sidney sette under 200,- grensen på pakken. Er billigere der og så får du den tøffe blå metalic kontrollen. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg sliter med å åpne porter. Men er denne den riktige siden : http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/PlayStation_Network.htm hvordan finner jeg ut om portene er åpne på min ps3? Har linksys ruter og automatisk ip adresse. Utorrent greia mi lyser grønt så torrents er åpen. Enten skrur du på uPnP både i router og PS3 og lar PS3 åpne porter selv eller så kan du portforwarde portene manuelt, men da bør du sette fast IP-adresse. Linken over er for SpeedTouch router og vil da ikke være alt for korrekt for en Linksys router. Har du både bredbåndsrouter/modem OG en trådløsrouter ?? Hei mannen, jeg har den world famous WRTG64s ellerno. Den knall routern fra Linksys. Men Utorrent greia lyser grønt å sier at allt er åpent. Og har ikke noe problemer ved spilling med ps3 ? Har forøvrig Rett i veggen fra Get. Sånn splitter med Data ingang og til kabel tv. Er koblet til et get modem Sidney? Ja, han er ass cool og grei. Tror det er top dogen, eller han som tar seg av customers. Har bestilt spill og kontroll defra jeg, ingen problemer. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) hvordan finner jeg ut om portene er åpne på min ps3? Har linksys ruter og automatisk ip adresse. Utorrent greia mi lyser grønt så torrents er åpen. Hei mannen, jeg har den world famous WRTG64s ellerno. Den knall routern fra Linksys. Men Utorrent greia lyser grønt å sier at allt er åpent. Og har ikke noe problemer ved spilling med ps3 ? Har forøvrig Rett i veggen fra Get. Sånn splitter med Data ingang og til kabel tv. Er koblet til et get modem Nå skjønner jeg ikke her. Du sier du ikke har noen problemer ved spilling? Da er jo portene åpne da? Hva er problemet? Endret 12. mai 2010 av nordemoniac Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 ^^ So ? Betyr ikke at allt er åpent fordet. Husker før når vi var flere i huset så lagde jeg sånne statisk ip adresser og åpna porter på router adressen, Men funker det hvis Upnp er på både på routern og ps3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå