Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda ikke fått spillt LBP1. Hva er det egentlig spillet går ut på? Har fått intrykk at det er noe sandkasse-lignende spill.

Tror demoen fortsatt er tiljengelig på PS Store. Det var der jeg prøvde det første gang. :) …Og det er dritbra!
Lenke til kommentar

Spørsmål: Jeg fikk en strømkabel til PC med PS3`en jeg nettopp kjøpte. Er dette normalt?

Den passer liksom veldig veldig dårlig i kontakten på PS3`en som er 2 runde greier.. :mad:

Edit:

Jeg fant en kabel i skuffa som ser ut som den passer til ps3`en. 2.5A 250V...

Kan denne brukes midlertidig?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Spørsmål: Jeg fikk en strømkabel til PC med PS3`en jeg nettopp kjøpte. Er dette normalt?

Den passer liksom veldig veldig dårlig i kontakten på PS3`en som er 2 runde greier.. :mad:

Edit:

Er det en sånn du har fått?

Standardkabel-PC-Shucko-C13.jpg

Og du skal ha en sånn?

Standardkabel-apparat-Euro-C7.jpg

Strømlabelen på bilde 1 passer til "The big one" og den på bilde 2 passer til Slim. :p

(Hadde også vært greit å si hvem av de versjonene du har)

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Edit:

Helt vanlig apparatkabel. Kjør på. 2.5A er det meste den takler, mao. 2,5 x 250V = 625W.

Min PS3 har den øverste som en hadde avbildet her. Den nr. to er jo uten jording? Visste ikke at det fantes PS3 med en slik.

Lenke til kommentar

Min PS3 har den øverste som en hadde avbildet her. Den nr. to er jo uten jording? Visste ikke at det fantes PS3 med en slik.

Tipper du ikke har sett no særlig på Slim'en... :p

ps3-slim-labeled--article_image.jpg

Nei, jeg visste ikke at de hadde byttet kontakt :p

Sært uansett at Sony klarte å legge ved feil kabel da.

De har nok sikkert en apparatkabel å gi deg på flekken.

Lenke til kommentar

hvordan finner jeg ut om portene er åpne på min ps3?

Har linksys ruter og automatisk ip adresse. Utorrent greia mi lyser grønt så torrents er åpen.

Enten skrur du på uPnP både i router og PS3 og lar PS3 åpne porter selv eller så kan du portforwarde portene manuelt, men da bør du sette fast IP-adresse.

Linken over er for SpeedTouch router og vil da ikke være alt for korrekt for en Linksys router. Har du både bredbåndsrouter/modem OG en trådløsrouter ??

Lenke til kommentar

Har linksys ruter og automatisk ip adresse. Utorrent greia mi lyser grønt så torrents er åpen.

Enten skrur du på uPnP både i router og PS3 og lar PS3 åpne porter selv eller så kan du portforwarde portene manuelt, men da bør du sette fast IP-adresse.

Linken over er for SpeedTouch router og vil da ikke være alt for korrekt for en Linksys router. Har du både bredbåndsrouter/modem OG en trådløsrouter ??

Hei mannen, jeg har den world famous WRTG64s ellerno. Den knall routern fra Linksys.

Men Utorrent greia lyser grønt å sier at allt er åpent. Og har ikke noe problemer ved spilling med ps3 ?

Har forøvrig Rett i veggen fra Get. Sånn splitter med Data ingang og til kabel tv. Er koblet til et get modem

Sidney?

Ja, han er ass cool og grei. Tror det er top dogen, eller han som tar seg av customers.

Har bestilt spill og kontroll defra jeg, ingen problemer.

Lenke til kommentar

Hei mannen, jeg har den world famous WRTG64s ellerno. Den knall routern fra Linksys.

Men Utorrent greia lyser grønt å sier at allt er åpent. Og har ikke noe problemer ved spilling med ps3 ?

Har forøvrig Rett i veggen fra Get. Sånn splitter med Data ingang og til kabel tv. Er koblet til et get modem

Nå skjønner jeg ikke her. Du sier du ikke har noen problemer ved spilling? Da er jo portene åpne da? Hva er problemet?

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...