zlpw0ker Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 hehe..nice one.de jeg har spilt som bruker slik configs er vel GT serien og RR7. å bruke piltastene er jo som å spil fps på konsoll. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 x for gassing? er vel ingen bilspill man bruker x til gass.. da har du jo bare valget mellom flat medal og ingen pedal.. blir jo som å spille med keyboard på pc Du bruker vel ikke piltastene istedenfor analogstikken til å svinge også ? Hvis du har lagt merke til det, så er det mulig å regulere gass/brems osv... med de knappene: Men jeg anbefaler ikke å bruke de til noe som L2/R2 gjør jobben bedre... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 hehe..nice one.de jeg har spilt som bruker slik configs er vel GT serien og RR7. å bruke piltastene er jo som å spil fps på konsoll. Oh no, you didn't... Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei! Har lett litt på forumet, men ikke funnet svar på følgende spørsmål: Er det uproblematisk å bytte HDD på PS3 slim? Og hvis det går, bryter man garantien ved å gjøre det? ^sinus Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial. Skal visst ikke være vanskelig å bytte, og du skal heller ikke miste garantien ved HDD-bytte har jeg hørt Endret 8. mai 2010 av Bister Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Ahh, leste innlegget ditt litt for fort gitt. Men skal det ikke være nesten likt for Slim? Skal ikke si noe helt sikkert men.. Edit: Samme fremgangsmåte ja. Endret 8. mai 2010 av Bister Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Funker ikke Battlefield 2 demoen lenger ?? Prøver connect på multiplayer, men får bare Connection issue hver gang. ? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Funker ikke Battlefield 2 demoen lenger ?? Prøver connect på multiplayer, men får bare Connection issue hver gang. ? Demo serverne gikk ned en uke eller 2 før launch. Var multiplayer så skjønner at dem ikke gidder holde demo servere i live. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 burde jeg kjøpe det `? Helt klart, er et supert fpsspill og battlefield moments går man aldri lei av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204135 Mange fra diskusjon som ofte lager squads og spiller, mic er foretrukket Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 x for gassing? er vel ingen bilspill man bruker x til gass.. da har du jo bare valget mellom flat medal og ingen pedal.. blir jo som å spille med keyboard på pc Du bruker vel ikke piltastene istedenfor analogstikken til å svinge også ? Alle knappene er analoge. Men på bilspill så er det bare ratt som duger likevel Kan til de grader anbefale Logitech Gran Turismo-rattet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 joda.. men i praksis oppfører de seg digitalt om du ikke er sinnsykt følsom på fingeren Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Har nå fått en skikkelig ekkel lyd fra PS3'en, dette er ikke snakk om overoppheting eller noe sånt, for lyden kommer umiddelbart etter at man starter den. Faktisk forsvinner lyden litt når PS3'en blir varmere, og vifta går fortere. Jeg lurer på om vifta er løs, det kan i hvert fall se sånn ut utenfra, altså at den vingler litt vertikalt. Forslag til hva man bør gjøre? En annen ting jeg legger merke til når jeg ser til venstre for vifta, hvor det er 4 horisontale "plater"(er ganske døv på hardware altså), og jeg kan se at den nederste plata er litt bøyd oppover på høyresiden, altså virker det som om den ikke sitter skikkelig fast eller noe sånt. Noen som gidder å sjekke på sin PS3 hvordan det skal se ut? Endret 8. mai 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 sånne ulyder er jeg godt kjent med... Faren min har en sliten laptop som uler som djevelen selv, og så har jeg en batteri lader med vifte (rc stuff) som bråker en del... Det som er sikkert med disse tilfellene her er at kulelageret er slitt, og det er vel mest sansynlig det samme i vifta på PS3'en din... Grunnen til at den bråker mindre er at lageret blir mer proposjonert etter hvert lageret blir varmere... Prøv å smør det inn med noe olje/fett så tipper jeg ulinga tar kvelden, eller så er det bare å bytte shiten... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har nå fått en skikkelig ekkel lyd fra PS3'en, dette er ikke snakk om overoppheting eller noe sånt, for lyden kommer umiddelbart etter at man starter den. Faktisk forsvinner lyden litt når PS3'en blir varmere, og vifta går fortere. Jeg lurer på om vifta er løs, det kan i hvert fall se sånn ut utenfra, altså at den vingler litt vertikalt. Forslag til hva man bør gjøre? En annen ting jeg legger merke til når jeg ser til venstre for vifta, hvor det er 4 horisontale "plater"(er ganske døv på hardware altså), og jeg kan se at den nederste plata er litt bøyd oppover på høyresiden, altså virker det som om den ikke sitter skikkelig fast eller noe sånt. Noen som gidder å sjekke på sin PS3 hvordan det skal se ut? Hvor gammel PS3, og hva slags lyd? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har nå fått en skikkelig ekkel lyd fra PS3'en, dette er ikke snakk om overoppheting eller noe sånt, for lyden kommer umiddelbart etter at man starter den. Faktisk forsvinner lyden litt når PS3'en blir varmere, og vifta går fortere. Jeg lurer på om vifta er løs, det kan i hvert fall se sånn ut utenfra, altså at den vingler litt vertikalt. Forslag til hva man bør gjøre? En annen ting jeg legger merke til når jeg ser til venstre for vifta, hvor det er 4 horisontale "plater"(er ganske døv på hardware altså), og jeg kan se at den nederste plata er litt bøyd oppover på høyresiden, altså virker det som om den ikke sitter skikkelig fast eller noe sånt. Noen som gidder å sjekke på sin PS3 hvordan det skal se ut? Hvor gammel PS3, og hva slags lyd? Rundt ett år gammel, siste modellen som kom før slim. Lyden er ganske ulik vanlig viftelyd, og høres mer grov ut, som om noe sitter fast i vifta. Men når jeg ser vifta starte og avslutte ser det ut som om den fungerer greit, men det kan se ut som den sjangler litt vertikalt. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har nå fått en skikkelig ekkel lyd fra PS3'en, dette er ikke snakk om overoppheting eller noe sånt, for lyden kommer umiddelbart etter at man starter den. Faktisk forsvinner lyden litt når PS3'en blir varmere, og vifta går fortere. Jeg lurer på om vifta er løs, det kan i hvert fall se sånn ut utenfra, altså at den vingler litt vertikalt. Forslag til hva man bør gjøre? En annen ting jeg legger merke til når jeg ser til venstre for vifta, hvor det er 4 horisontale "plater"(er ganske døv på hardware altså), og jeg kan se at den nederste plata er litt bøyd oppover på høyresiden, altså virker det som om den ikke sitter skikkelig fast eller noe sånt. Noen som gidder å sjekke på sin PS3 hvordan det skal se ut? Hvor gammel PS3, og hva slags lyd? Rundt ett år gammel, siste modellen som kom før slim. Lyden er ganske ulik vanlig viftelyd, og høres mer grov ut, som om noe sitter fast i vifta. Men når jeg ser vifta starte og avslutte ser det ut som om den fungerer greit, men det kan se ut som den sjangler litt vertikalt. Om det er litt "brrrrrrrr" også blir den stille når den har gått litt, så er det oljen i vifta som kan være dårlig. Kan også være støv som har lagt seg på viftebladene og lager ubalanse. Ville definitivt tatt kontakt med butikken for reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå