Touchdown Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Holder på å laste ned en demo på 920mb, når jeg er på rundt 90% så mister jeg internett og får feilmelding... Må jeg virkelig laste alt ned igjen? Lagres ikke det jeg lastet ned som en backup? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er tilbake og lurer på noe igjen jeg! Hvis jeg skal bruke en pc skjerm istedenfor tv, tar jeg da en HDMI > DBI converter og bare setter den i skjermen? Får jeg HD kvalitet da? Ser det bedre/dårligere ut på en 32" med HD ready? Takker for svar :]. Hvis skjermen er kompatibel, så skal det ikke være noe problem. Jeg prøvde meg på samme løsning som deg uten hell. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222643 Om det ser bedre eller dårligere ut kommer helt an på kvaliteten på skjermene. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Den viften har eg på min PS3, den syns å fungere bra, ikke bråker den noe heller.. Og det sier du først nå.. Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er tilbake og lurer på noe igjen jeg! Hvis jeg skal bruke en pc skjerm istedenfor tv, tar jeg da en HDMI > DBI converter og bare setter den i skjermen? Får jeg HD kvalitet da? Ser det bedre/dårligere ut på en 32" med HD ready? Takker for svar :]. Hvis skjermen er kompatibel, så skal det ikke være noe problem. Jeg prøvde meg på samme løsning som deg uten hell. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222643 Om det ser bedre eller dårligere ut kommer helt an på kvaliteten på skjermene. Skjermen min har 1680x1050 oppløsning, vet ikke hvordan man finner du om det går jeg? Kan jo evt prøve og hvis det ikke går får jeg kjøpe en tv isteden da . Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg ble ikke helt klok på hva det var som gjorde at det ikke funka på min skjerm, men såvidt jeg skjønte var det Hz'en som kræsja? Endret 4. mai 2010 av nortridge Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) er ikke sikker jeg heller men HD er jo 1366x768, din skjerm var 1200x**** et eller annet, så kanskje oppløsningen ingen var god nok for HDMI Kabelen? Endret 4. mai 2010 av Cr1mson Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Min skjerm hadde oppløsning på 1280x1024. Ganske vanlig oppløsning. Jeg fant ikke noe på dette internettet som tilsier at det ikke skulle funke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Angående PS2 problemet så hadde jeg noe av det samme og jeg sendte min inn. Er nok som regel hardware feil som trøbler sånne ting til Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Etter å ha lest/sett to anmeldelser av Modnation Racers så er jeg overbevis om at det skal skaffes dag en! har fått gode karaktere, men ikke minst så har det 4 player splitscreen offline og 2 player splitscreen online. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen her som har testa Split second demon a? dritmorsomt bilspill som lar deg knocke ut de andre med power ups.vet ikke hva som er bra jeg,men jeg klarte personlig best 4min og 25sec.Gleder meg til den 21 mai når det kommer ut:D Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Split second kom overraskende på meg! Likte veldig godt styringen og driftingen. Blir nok kjøpt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har det kommet demo til Split/Second på PSN nå? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Oh well, da skal det sjekkes ut. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 det eneste som var uvant med er at R2 er gassing og L2 er drifting.Noe som har naturlig vært x for gassing og o for dritfing/handbrak og firkant for brakes,noe som er vanlig fra min erfaring.Noen som vet om Blur blir lignende som spilt second? leste at det skal finnes forskjellige power ups som man kan bruke som nitro og andre ting for å føkke motstanderne. Trur split second blir utrolig fett online. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) x for gassing? er vel ingen bilspill man bruker x til gass.. da har du jo bare valget mellom flat medal og ingen pedal.. blir jo som å spille med keyboard på pc Du bruker vel ikke piltastene istedenfor analogstikken til å svinge også ? Endret 7. mai 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Final Fantasy IX Coming Soon to PS Store en gledelig nyhet for mange vil jeg tro, selv om det neppe kommer overraskende, men er jo greit å få det endelig bekreftet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tidenes PSX-spill etter min mening, knepent foran 7'ern av samme spillserie. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Final Fantasy IX Coming Soon to PS Store en gledelig nyhet for mange vil jeg tro, selv om det neppe kommer overraskende, men er jo greit å få det endelig bekreftet. Konge! Har ventet på å få dette bekreftet selv, deilig å vite at det kommer snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå