guttorm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja da har jeg endelig fått PS3`en igjenn. Noen som ved om de pleier å ha sånn "pålimt" plast på seg når de kommer fra reperasjon? Eller om jeg har fått en helt ny? Filmen som stod i manglet......., alt i alt tok dette ca 3 mnd. Dritdårlig av Expert. De skylder bra på Nordisk film/ det andre verkstedet. Skal aldri kjøpe noe der igjenn, hadde ikke kjøpt der i utgangspunktet heller, men en kammerat lokket meg til å kjøpe når han gikk for å handle seg en. Jeg er en altfor toldmodig person. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Expert skal vel egentlig ha fint lite med det å gjøre.. Alle ps3 maskiner i norge fikses vel samme plassen... Og ja du har vel fått en ny, veldig vanlig det Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det samme hadde nok skjedd om du hadde handlet på elkjøp/lefdal/obs/spaceworld/etc ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 har begynt og spilt bayonetta igjen,spilte det gjennom på releasen,men gjorde ikke noen av de i aflheim misssionene,manglet også 1våpen gjennom LP's.Så jeg holder på å spille igjennom det igjen da,men alfheim missionene er utrolige vanskelige,klarte den förste som var med witch time only,den andre var i chapter 2 og man har 7 kicks og 7 punches på en boss og de telles uansett om de treffer eller ikke,den var impossible.Så var det 1 jeg måtte deafete alle fiendiene för tia gikk ut og den andre der igjen måtte jeg bygge opp 6torture attacks og kan only bli troffet 3ganger,hva tenkte de på a,det er helt imp nesten,satt i 30min med den challengen igår kveld,men fikk den til.Noen som har opplevd det samme med de alfheim challengene i bayonetta eller? Hørt om punktum og mellomrom før? Avsnitt tenker eg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Still, salgstedet er ansvarlige. Jeg blåser i hvem som har det egentlige ansvaret for reperasjonen, jeg kjøpte den hos Expert, og da har de ansvaret. Uansett er det dårlig i tillegg av verksted/Nordisk film å la det gå 3 mnd. Filmen som stod i da? Hvem skal kjøpe ny til meg, Expert eller verkstedet? Fikk jo ikke sett den en gang..... BD filmer er som kjent ikke gratis, boooring å ha et tomt cover liksom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Da er expansion packene til GTA IV kommet på PSN. Nå trenger jeg bare penger Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvor mye koster den? Har ikke brukt PS3 i dag og kommer desverre ikke til å gjøre det i dag heller... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 139,- for hver tror jeg det var. Så ingen bundle, men kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Da er det vel billigere å kjøpe begge tror jeg. Mener jeg så pakken til 199,- ett sted. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 La meg bare få skyte inn et lite spørsmål: Ser at komplett.no har samme pris på 120 GB og 250 GB PS3 slim. Er det noen grunn til å ikke gå for 250 GB? Takker! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) 250GBen er på tilbud tror jeg. Men likevel vil jeg ikke akkurat si at 250GB til 2795,- er kjempebillig. Har sett 250GB nede i 2495,- ett sted (kanskje det var nettopp Komplett?), men husker ikke i farten hvor. Hos t.ex Elkjøp og Dustinhome koster den 100kr mindre. På Lefdal får du med Bioshock 2 til 2795,- Endret 21. april 2010 av PSV Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 250GBen er på tilbud tror jeg. Men likevel vil jeg ikke akkurat si at 250GB til 2795,- er kjempebillig. Har sett 250GB nede i 2495,- ett sted (kanskje det var nettopp Komplett?), men husker ikke i farten hvor. Hos t.ex Elkjøp og Dustinhome koster den 100kr mindre. På Lefdal får du med Bioshock 2 til 2795,- OK, tusen takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Rundet Resident Evil 2 på PSP`min her om dagen, herlig gjensyn med denne evige klassikeren Faktisk er RE2 spillet eg har spillt desidert mest etter at eg kjøpte den lille sammen med en håndfull gode PSP titler:P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen som vet hva den siste patchen går ut på? Den etter linux-fixen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Rundet Resident Evil 2 på PSP`min her om dagen, herlig gjensyn med denne evige klassikeren Faktisk er RE2 spillet eg har spillt desidert mest etter at eg kjøpte den lille sammen med en håndfull gode PSP titler:P Killzone: Liberation og Patapon 1 eller 2(helst begge) er spill du må ha på PSP Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen som vet hva den siste patchen går ut på? Den etter linux-fixen. Diverse ubrukelige trophy-greier og 3D-støtte i spill. http://blog.us.playstation.com/2010/04/21/ps3-3-30-system-software-update/ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Trophies? Ubrukelig.....? Er du ikke riktig frisk? Senyor de la trophyking. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Mange trophies har du egentlig? Sitter selv med utrolig mange spill på 80-85% og lurer på om jeg skal gidde å begynne. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som vet hvorfor det ikke går an å laste ned game add on på us Store og spille dette på spill kjøpt i Norge? Har kjøpt Map Pack 2 til COD:World At War, men det kommer ingeting opp når jeg starter det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå