Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje du får den 300kroner biligere over sommeren om du er heldig.. er det verdt å betale 300kroner for å ha en ps3 fra nå til etter sommerferien? Så mye regn vi har hatt de siste sommrene synest jeg svaret er enkelt :p

Ja tror jeg kjøper imorra :new_woot:

Lenke til kommentar

Får opp en ukjent PS3-mediaserver. Vil det da si at det er noen som er logget inn på min ruter (er WPA kryptert)? :hmm:

Ja, det vil si det. Men i og med at det kan være litt trøbbel med respondering, kan det være en maskin som har vært tilkoblet nettet ditt FØR (ja, det har jeg iaff jeg opplevd).
Lenke til kommentar

"Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both

The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc and does not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play. Now available for Xbox 360® and coming for PlayStation®3 and Games for Windows® - LIVE

on April 13th in North America and April 16th in Europe." - http://www.rockstargames.com/episodesfromlibertycity/

Edit: Nå som jeg leste igjennom kommer til 16. i Europa ja.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

har begynt og spilt bayonetta igjen,spilte det gjennom på releasen,men gjorde ikke noen av de i aflheim misssionene,manglet også 1våpen gjennom LP's.Så jeg holder på å spille igjennom det igjen da,men alfheim missionene er utrolige vanskelige,klarte den förste som var med witch time only,den andre var i chapter 2 og man har 7 kicks og 7 punches på en boss og de telles uansett om de treffer eller ikke,den var impossible.Så var det 1 jeg måtte deafete alle fiendiene för tia gikk ut og den andre der igjen måtte jeg bygge opp 6torture attacks og kan only bli troffet 3ganger,hva tenkte de på a,det er helt imp nesten,satt i 30min med den challengen igår kveld,men fikk den til.Noen som har opplevd det samme med de alfheim challengene i bayonetta eller?

Lenke til kommentar

har begynt og spilt bayonetta igjen,spilte det gjennom på releasen,men gjorde ikke noen av de i aflheim misssionene,manglet også 1våpen gjennom LP's.Så jeg holder på å spille igjennom det igjen da,men alfheim missionene er utrolige vanskelige,klarte den förste som var med witch time only,den andre var i chapter 2 og man har 7 kicks og 7 punches på en boss og de telles uansett om de treffer eller ikke,den var impossible.Så var det 1 jeg måtte deafete alle fiendiene för tia gikk ut og den andre der igjen måtte jeg bygge opp 6torture attacks og kan only bli troffet 3ganger,hva tenkte de på a,det er helt imp nesten,satt i 30min med den challengen igår kveld,men fikk den til.Noen som har opplevd det samme med de alfheim challengene i bayonetta eller?

Hørt om punktum og mellomrom før?

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar

Hørt om punktum og mellomrom før?

hehe.ja,har hørt om det,men av en eller annen grunn så brukte jeg ikke punktum.xd.mellomrom er overrated:p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...