Allt í lagi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så, hvilket spill bør jeg kjøpe i julegave til meg selv? Er åpen for det meste, bortsett fra sportsspill. Og Modern Warfare 2 er uaktuelt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kommer an på hvilke spill du har det. ACII er flott, The Saboteur er bra, tja, hva med Fallout 3 GOTY? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har ingen av disse. Men spekulerer på AC2 nå. Saboteur virker litt half-assed. Og rollespill har jeg egentlig ingen peiling på. Men jeg tror de er dårlige, derfor har jeg aldri kjøpt et. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Du tror alle rollespill er dårlige? Tro om igjen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis du tror Fallout 3 er dårlig, så tror du rett og slett helt feil! Uten å ha prøvd det i alle fall Anbefaler dog ACII varmt, knallspill Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er klar over at jeg helt sikkert tar feil når det gjelder rollespill. Derfor jeg sier jeg er åpen for alt. Har vurdert Fallout 3 opp og i mente, men har aldri blitt til at jeg kjøpte det. Men tipper jeg bestiller ACII, selv om AC var ganske kjedelig. Men det skal vel være rettet opp. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du hørtes fryktelig negativ ut. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Rollespill er jo den mest givende spillsjangeren om man spiller riktig spill, og om man har litt hjernekraft for å sette seg inni de. Endret 7. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Rollespill krever en viss tålmodighet for å sette seg skikkelig inn i spillet, og hvisse rollespill blir altfor tunge for min smak. Fallout 3 derimot er helt perfekt Noen som har peiling på hvordan få solgt vekk Playstationspill? Begynner å bli en del spill jeg har spilt gjennom og ikke vil ha i hylla lengre, bedre å få litt spenn for de. Er finn.no det beste alternativet? Endret 7. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bruk de på gamestops byttekampanje vis du har en slik butikk i nærheten. Tror ikke du så får så mye for spillene uansett. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du får sikkert maks 200kr for et brukt spill. Så gamestop sinn byttekampanje er nok det du får mest igjen for spillene dine. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så gamestop sinn byttekampanje er nok det du får mest igjen for spillene dine. Hva går denne byttekampanjen ut på da? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lever inn to spill, få ett nytt for en krone f.eks. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da ble det Borderlands til 18£ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 For øyeblikket er det 50% avslag når du bytter inn to spill (MW2 og AC2), men de hadde blant annet forhåndssalg av MW2 til 1kr om du byttet inn to spill. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Spennende! Har bare testet det litt på PC, var artig nok det, men ikke noe kjøp for min del. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Uff, jeg kjøpte meg Theme Hospital på PSN i går. Faen timene går fort i det Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 hadde heller gått for Tekken 6 eller GOW collector edition eller NG2. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så, hvilket spill bør jeg kjøpe i julegave til meg selv? Er åpen for det meste, bortsett fra sportsspill. Og Modern Warfare 2 er uaktuelt. Hva med Killzone 2, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, Resistance 2, BioShock eller Mirror's Edge? =) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har alt utenom Bioshock, som jeg har testet demoen av. Endret 7. desember 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå