Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er den onde stygge slim versjonen.

Dere vet hvordan de lager PS3er?

Først må alle arbeiderne som jobber med dem, døpes i bloded av nylige drepte kattunger.

Den svarte fargen i plasten er egentlig blod fra leveren av døde fanger som har blitt henrettet i japan.

Gullet i krestene er gull tatt ut av tennene på jøder under Holocaust.

Og før hver spiller blir sent fra fabrikken drepes alle arbeiderne som har jobbet på den, og de spises av konsernsjefene av sony.

Maskinen er ond på alle måter, faktisk er det en spesiell kode man kan taste som opner en portal til helvete.

Men dette er fremdeles mye snillere enn 360 og det var derfor jeg kjøpte ps3 i stede for 360

Lenke til kommentar

Vel, over til noe helt annet.

Kjøpte meg nylig det offisielle PS3 BT Headset/mic, som støtter såkalt HQ-modus. Dessverre er det ting som tyder på at ikke all spill støtter dette, ettersom mine forsøk med HQ ikke fører til at jeg verken hører eller blir hørt. Finnes det noe info om dette, eventuelt hvilke spill som støtter det?

Lenke til kommentar

Fikk MGS4 i dag og ser spillet må installeres, hvor mye plass tar et slikt spill, jeg tviler på at den bruker fulle 25 gig av HD, ble nesten litt redd at jeg må drive å installere og av installere spill når jeg får mange av dem.

Det står så og si alltid hvor mye som må installeres bak på coveret, så titt der :)

Jeg hadde 80GB og det ble fort lite, så jeg byttet ut med en 320GB disk, så da var problemet løst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...