IcedInsanity Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vel, Eg har lurt på å kjøpe Wii..pga av... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Wii er så vanvittig oppskrytt.. så fort Playstation 3 får move eksisterer det vel bare 3 unnskyldninger for å eie en nintendo wii; Zelda, mario og metroid.. Og egentlig skulle vi vel ønske at overnevnte 3 spill hadde blitt lansert på en maskin med ps3 sin hardware istedenfor søppelhardwaren som står i wii'en, spillene er geniale men hadde absolutt ikke hatt vondt av bedre grafikk. min wii er på utlån til foreldrene mine på ubestemt tid.. blir vel tat tilbake en liten uke når Galaxy 2 kommer. Endret 29. mars 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg kjøpte nettopp det spillet til søsteren min i gave. Overrasket over at det ikke er på tilbud noen plasser! Alle andre spill klarer jeg som regel skaffe for 400,- ca, mens dette måtte jeg ut med 550,- Gleder meg faktisk til å prøve det selv. Mario er "2d" for meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Litt for mye Nintendo-snakk her, gutta. Må jeg finne frem pisken? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det nøvendig når vi ser sånn på wii'en? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fy f*** til bra Assassin's Creed er!!! Er 2'ern like bra og eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 2ern er bedre ja. Gled deg Noen av dere som har lasta ned spillet metal gear solid fra psn ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 2'ern er MYE mer variert, kulere, mer spennende, etc. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er helt inne i FFXIII jeg nå, klarer søren ikke legge det i fra meg! Godt å ha noe og kose seg med til årets spillperle Red Dead Redemption kommer Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Men 1ern er i midtøsten, og da blir det alltid spennende Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er helt inne i FFXIII jeg nå, klarer søren ikke legge det i fra meg! Godt å ha noe og kose seg med til årets spillperle Red Dead Redemption kommer Vi får se på det... Håper du har rett, men hvis dette blir ett nytt GTA4 dropper jeg ut. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Njæ, til en viss grad.. Mye som manglet etter min mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det kan jeg være enig med. Forresten, mange som planlegger å kjøpe tillegspakkene når de kommer til PS3? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 GTA4 var jo awesome. Utrolig kjedelig spill. Repetitivt makkverk og å kontrollere Niko føles som å skyve et kjøleskap. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Synest GTA4 var sjefs, mangen mangler.. men alle cut-scenene var jo fantastisk bra.. dialogene, handlingen osv.. Tilleggspakkene har jo fått skryt over alt for å være mer action og kul story, så selvsagt blir det kjøp Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Finnes det en liste over nye våpen og biler og stasj som er i dem egentlig? Tenker på å kjøpe dem jeg og Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ikke så veldig så veldig mye nytt i tilleggspakkene, men den ene hagla er hvertfall skikkelig elsk! Men det beste med tilleggspakkene er oppdragene, de er så varierte at du ikke skulle tro det var snakk om GTA IV engang, som var kjent for sine repretive oppdrag. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Noen som vet om PS2 emulator er lovlig? Man laster jo på en måte ned hele konsollen når du laster ned en emulator som kan spille spillene? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Noen som vet om PS2 emulator er lovlig? Man laster jo på en måte ned hele konsollen når du laster ned en emulator som kan spille spillene? Selvsagt er det ikke "lovlig" Like mye piratkopiering som all annen form for piratkopiering.. Når det er sagt så trenger du ikke være redd for at politiet skal banke på døra di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå