Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

hvorfor må du vente til etter sommerferien??? kan jo begynne med et par spørsmål da.. har du HDTV?

har HD pc-skjerm :) og ja grunn til at jeg må vente til etter sommerferien var fordi jeg liksom ikke skulle game i ferien noe som jeg gjør uansett på pcen...

 

 

om du er 16år og fortsatt må spørre mor om hva du skal bruke pengene dine på så er det vel på tide å rive seg løs :p

 

Kjøp i vei for guds skyld, hvertfall om du har tjent pengene selv :)

Har tjent pengene sjøl ja, men tar ikke sjangsen på å kjøpe enda :p Det som er teit er at jeg fikk kjøpe bærbar pc til 10 000 i slutten av mai for 2 år siden, og nå får jeg ikke lov til å kjøpe ps3 for 3000 (med spill) i slutten av mars :nei: Til og med når faren min synes det er greit (de er skilt) :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min PSP + GT pakke i går :)

 

Førsteintrykket av konsollen er svært bra, og eg har foreløpig testet litt Gran Turismo, og demoene til Peace Walker,Wipeout Pulse og Resistance. Mildt sagt imponert over ytelsen til den lille jævelen. Dette er min første håndholdt siden GameBoy Advanced, og det merkes når eg blir sittende en stund. PSP er ikkje akkurat den mest behagelig saken eg har hatt liggende i hendene, men dette er bare snakk om tilvenning :) Ellers syns eg det er utrolig smooth å ha PSN tilgjengelig mellom hendene, funker helt maks rett og slett!

 

Ellers syns eg det var litt kjipt av Sony å ikkje bundle med noen form for minnekort...greidde etter forholdene å rote frem ett gammel 512mb kort fra en skrinlagt mobil i går i det minste :p Så blir vel å bestille seg ett 8/16GB kort asap uansett. Ellers var det også ett irritasjonsmoment at ladekabelen var så forbannet kort.

 

Men når eg fikk pakken for 995 + frakt så føler eg egentlig ikkje at eg skal klage så mye! Eg får God of War,Wipeout Pulse,Syphon Filter:Dark Mirrir og Logans Shadow i dag, så det blir stas å teste ut konsollen ytterligere ihvertfall:D

 

Ellers er eg på utkikk etter en sånn beskyttelses film man legger på skjermen, noen som har noen tips til slike ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

[quote name='---Help---' date='26. mars 2010 - 11:23'

Har tjent pengene sjøl ja, men tar ikke sjangsen på å kjøpe enda :p Det som er teit er at jeg fikk kjøpe bærbar pc til 10 000 i slutten av mai for 2 år siden, og nå får jeg ikke lov til å kjøpe ps3 for 3000 (med spill) i slutten av mars :nei:

 

Kjøp den nå bare, hva skal hun gjøre? hun kan jo alltids levere den tilbake når du er på skolen men det er vel heller tvilsomt at hun gjør? :p

 

Når jeg var 16 kjøpte jeg meg 32" widescreen tv til 10.000, mamma var ikke enig, men det var jo for svingende mine penger og en 16åring er gammel nok til å ta sine egne avgjørelser :)

Lenke til kommentar

Det som er jævla irriterende er at spill i PSN er så dyre. Synes synd på de med GO. Spill som koster 150 fra play.com koster 350 kroner i PSN. Skjønner hvorfor de ikke har UMD leser i GO. Du blir jo tvunget til å betale vannvittige summer i PSN. Nei, koser meg med rayman og Crash bandicot jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg vil vel si at PSP GO! er flopp, folk gidder ikke å kjøpe konsoller der de er nødt til å kjøpe over nett. Noen som vet om PSP GO! selger bra?

 

Sakset dette fra en annen tråd som tar for seg salgstall for konsoll og software:

 

hardware-detail-estimates-feb-2010.png

 

kilde

 

PSPgo, er en NOgo i USA med andre ord. Og den gjør det rimelig dårlig i Japan også.

 

Tråden for antall konsoller solgt + software!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...