Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg har en PS3 60GB som blir altfor fort varm. Er det noen som har gode erfaringer på hva som hjelper mot dette. Jeg har prøvd å støvsuge inni PS3'en, men det hjelper altfor dårlig. Mulig å kline på noe kjølepasta? Hvor skal man kline det hen isåfall?

 

Bare etter en times tid med spilling, så fyrern skikkelig opp. Det er så irriterende at jeg har vurdert å selge den.

 

Er det du som har lagt ut annonsen på finn.no? Du får 60gb tilbake hvis du sender den inn :p

 

Vifta på min 80GB fyrer også opp, men det trenger ikke gå en time engang, kanskje 10 min.. Det bråker jo litt, men jeg tror folk ser på PS3 som hvilket som helst annet stue device, som feks en dvd spiller, og regner med at den ikke skal lage noe lyd. PS3 er en "datamaskin" og krever derfor mer kjøling og lager mao mer lyd..

Det er nok ikke meg, nei. Har du en link til den annonsen?

 

Hos meg så starter vifta ganske så kjapt. Det er ikke før etter en stund den virkelig setter alle kluter til. På sommeren er det enda verre.:) Jeg har den stående av praktiske grunner, men også fordi det blir mer luft rundt konsollen.

Jeg skulle gjerne solgt den med en gang, til fordel for slim'en, men jeg har ikke kvitteringa. Kjøpte den på platekompaniet. De registrerte ikke navnet mitt når jeg kjøpte den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en PS3 60GB som blir altfor fort varm. Er det noen som har gode erfaringer på hva som hjelper mot dette. Jeg har prøvd å støvsuge inni PS3'en, men det hjelper altfor dårlig. Mulig å kline på noe kjølepasta? Hvor skal man kline det hen isåfall?

 

Bare etter en times tid med spilling, så fyrern skikkelig opp. Det er så irriterende at jeg har vurdert å selge den.

 

Den kan blir velidig varm hvis den er mye innelukket (i %/ prosent)

Hvis det er varmt i rommet så blir den sefførgelig varm... xD

 

Hvis jeg husker riktig så tror jeg du får en sånn ekstern kjøling til ps3'en og...

 

Jeg har en 60GB jeg og, den blir veldig varm når den står vinkelrett inni tv-bordet(i hjørnet) så jeg må vinkle den for at den skal roe seg ned...

 

Jo, vær gla du ikke har en spillbar støvsuger fra microsoft... :evil:

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Jeg har en PS3 60GB som blir altfor fort varm. Er det noen som har gode erfaringer på hva som hjelper mot dette. Jeg har prøvd å støvsuge inni PS3'en, men det hjelper altfor dårlig. Mulig å kline på noe kjølepasta? Hvor skal man kline det hen isåfall?

 

Bare etter en times tid med spilling, så fyrern skikkelig opp. Det er så irriterende at jeg har vurdert å selge den.

 

Den kan blir velidig varm hvis den er mye innelukket (i %/ prosent)

Hvis det er varmt i rommet så blir den sefførgelig varm... xD

 

Hvis jeg husker riktig så tror jeg du får en sånn ekstern kjøling til ps3'en og...

 

Jeg har en 60GB jeg og, den blir veldig varm når den står vinkelrett inni tv-bordet(i hjørnet) så jeg må vinkle den for at den skal roe seg ned...

 

Jo, vær gla du ikke har en spillbar støvsuger fra microsoft... :evil:

Jeg har faktisk 360 også, Men den er jo rolig som en vinternatt nord for tregrensa etter vintersolverv, i forhold. DVD-drevet bråker, men i disse dager går det jo jaggu meg ann å legge spilla inn på harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...