Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Tenk for en mye større hype de hadde laget ved å ikke utsett spillet hele tiden.

 

Spillet ble først annonsert på E3 i 2006. Hvis de den gangen hadde annonsert det til å bli utgitt en eksakt dato i 2011, hadde vi hatt fem år på å glede oss til en hendelse. Det hadde blitt en enorm forventning, og en utrolig begivenhet den dagen det kom.

 

I stedet velger Sony å sette en dato, innse at det ikke funker, og så utsette. "Repeat ....." :thumbdown: Dette fører til at vi først og fremst mister interessen, samt tillit til Sony. Det de egentlig gjøre er å skape frustrasjon, og ødelegge ryktet sitt, samt "hypen".

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Utsettelsen fra i vår kan rett og slett være mer av taktiske årsaker, Sony trenger en tungvekter til høsten i konkurransen mot Halo Reach, og GT er Sonys desidert sterkeste kort.

Lenke til kommentar

Utsettelsen fra i vår kan rett og slett være mer av taktiske årsaker, Sony trenger en tungvekter til høsten i konkurransen mot Halo Reach, og GT er Sonys desidert sterkeste kort.

Det er nok godt mulig, men de kunne valgt noe annet enn GT5. Det har blitt utsatt for mange ganger. De skulle ikke sagt noe, og lansert det en eller annen høst. Høsten er jo høysessong :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Gleder meg til Gran Turismo!

 

I mellomtiden trenger jeg et spill, og har noen kriterier, og håper at dere kan hjelpe meg litt. Ønsker et spille med sniking, gåter og ikke så grusomt mye action!

 

Etter min mening og erfaring gjennom demoen til "Heavy Rain" så er vel det et godt valg det også...

 

(edit: hvorfor fins skrivefeil?) xD

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Jeg har en PS3 60GB som blir altfor fort varm. Er det noen som har gode erfaringer på hva som hjelper mot dette. Jeg har prøvd å støvsuge inni PS3'en, men det hjelper altfor dårlig. Mulig å kline på noe kjølepasta? Hvor skal man kline det hen isåfall?

 

Bare etter en times tid med spilling, så fyrern skikkelig opp. Det er så irriterende at jeg har vurdert å selge den.

Lenke til kommentar

Jeg har en PS3 60GB som blir altfor fort varm. Er det noen som har gode erfaringer på hva som hjelper mot dette. Jeg har prøvd å støvsuge inni PS3'en, men det hjelper altfor dårlig. Mulig å kline på noe kjølepasta? Hvor skal man kline det hen isåfall?

 

Bare etter en times tid med spilling, så fyrern skikkelig opp. Det er så irriterende at jeg har vurdert å selge den.

 

Er det du som har lagt ut annonsen på finn.no? Du får 60gb tilbake hvis du sender den inn :p

 

Vifta på min 80GB fyrer også opp, men det trenger ikke gå en time engang, kanskje 10 min.. Det bråker jo litt, men jeg tror folk ser på PS3 som hvilket som helst annet stue device, som feks en dvd spiller, og regner med at den ikke skal lage noe lyd. PS3 er en "datamaskin" og krever derfor mer kjøling og lager mao mer lyd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...