Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom ikke dette nå sist torsdag? Lurte på å kjøpe det, men tror jeg har blitt for gammel for "dødsvanskelige" spill :p

Husker jeg slet meg gjennom de første megaman spilla på nes, men idag er det autolagring hvert femte sekund som gjelder :!:

 

Btw: Noen som har noe å anbefale av det aller nyeste som har kommet av spill på PSN?

 

Nå har jeg spillt litt mer, og satt vanskelighetsgraden til easy. Jeg har bare to bosser igjen (hvis det ikke er flere enn de brettene man kan velge).

Man må bare ta seg litt tid til å analysere situasjonene før man hopper i dem. Etter hvert som jeg har tatt noen bosser har jeg fått nye våpen som gjør det hele litt mindre komplisert.

Dog tror jeg at jeg bare kan glemme å prøve å ta troféet som går ut på og spille igjennom hele spillet uten å bli skadet. :ph34r:

Men det er på det rene at dette spillet er vanskeligere enn det man er vandt med i dag.

 

Er det forresten noen som vet om det er mulig å gi et spill til en kompis på PSN? (tar det som en selvfølge at refundering er umulig).

Jeg kjøpte nemelig Tom Clancys EndWar til PSP, som jeg ikke har. Jeg bomleste litt og trodde det var til PS3. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Må bestille fra Gamezone vettu, bestillte spillet på lørdag, fikk det i posten i dag..

 

Men føttisvarten det er nå litt vanskelig.. spiller på Titan og har strøket med rundt 40 ganger på 3 timer :p

Er en stund siden jeg har spillt God of War så jeg er litt rusten, men likevel..

 

men.. en spiller bare ikke God of War på normal vansklighetsgrad, det blir bare feil slik som anmelderen på gamer påpekte :p

 

Teaser: Demoen er ikke representativ... og første brettet er heftigere enn samtlige av bossfights i både GOW1&2 :)

Grafikken er hinsides.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Er noen butikker som lar deg kjøpe spillet før releasen også,ho dama bak kasssa nevnte også at GT5 vil komme i mai,men tviler på det.Selv spiller jeg på easy for å kose meg med alle våpen i battle,liker den hades whippen.Er ikke noe sann trofee hore så spiller igjennom 1 gang:p.

Lenke til kommentar

Er noen butikker som lar deg kjøpe spillet før releasen også,ho dama bak kasssa nevnte også at GT5 vil komme i mai,men tviler på det.Selv spiller jeg på easy for å kose meg med alle våpen i battle,liker den hades whippen.Er ikke noe sann trofee hore så spiller igjennom 1 gang:p.

 

skulle nå tro at spillet er ganske lett på normal også.. kjipt å springe gjennom årets actionspill på 8 timer, må jo nytes litt :D

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Er noen butikker som lar deg kjøpe spillet før releasen også,ho dama bak kasssa nevnte også at GT5 vil komme i mai,men tviler på det.Selv spiller jeg på easy for å kose meg med alle våpen i battle,liker den hades whippen.Er ikke noe sann trofee hore så spiller igjennom 1 gang:p.

Da er jeg redd for hu ikke har fått med seg siste nytt...

- Vi håper på «Gran Turismo 5» før jul

(Sist oppdatert 02.02.2010 kl. 15:45)

Mulig den er utdatert.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Hva er så lyst med to år?. Hadde alt gått etter planen hadde vi kunne kjørt villmann lenge nå...

Det er jo umulig å se lyst på det, hver gang release nermers seg så skyver de den tilbake. Hvorfor skulle de ikke gjøre det om... Vel, nå vet vi vel ikke dato lengere, men den dagen den fiktive releasen kommer så er jeg ca. 78,31% sikker på at de skyver den tilbake igjen.

 

Jeg håper de klarer å få til 1000 biler, selv om det neppe blir 1000 unike. Det eneste som skuffer meg så langt er dette:

Both mechanical and external damage have been confirmed, along with interior damage for 170 "special" cars.

Alle eller ingen sier jeg!. Dette er litt slapt. Og, jada, jeg vet det er mye arbeid bak dette. Men det hindrer meg ikke i å synst at de tar noen lette omveier.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Grunnen til det er vel på grunn av på vanlige biler så vil de ytre skadene være slik som de er på forza spillene, overfladiske altså. Bulker, riper og løse fangere osv. På disse spesialbilene så vil dører og slikt ramle av, og da kan vi se interiøret skikkelig. Og derfor er det interiør skade på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...