Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle 4 på det bildet... Hva er poenget? At du må ha av strømmen når du stapper inn minnekort? Det er piss ivertfall..men ser for meg at det ikke er det du skal frem til.

 

Jeg bare lurte siden du har skrivd på tag'en din at du har ps1...

Så det jeg har finnt ut av er at den øverst til høyre heter "PS ONE"

Det jeg ikke helt skjønner er at hvorfor den ikke heter PS slim når den har akkurat de samme funksjonene som "PS"? (den første)

 

Så egentlig så blir det da: PS, PS ONE, PS2, PS3...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

"PSX was generally the term for the older, larger PlayStation device that came out in 1995-6. Later on in the console's life cycle, they released what they call the PSOne, which is basically the same thing, yet it's smaller, came with a DualShock controller, and is compatible with some miniature screen devices. However, in today's terms, no one is really nit picky about that difference and people use the two terms ambiguously."

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Mega Man 10 for en stund siden, et vanskeligere spill til PS3 skal man altså lete lenge etter. Dog var det artig med en skikkelig utfordring.

 

Det er vel tilfeldigvis ikke fler enn meg som sliter litt i dette spillet?.

 

Kom ikke dette nå sist torsdag? Lurte på å kjøpe det, men tror jeg har blitt for gammel for "dødsvanskelige" spill :p

Husker jeg slet meg gjennom de første megaman spilla på nes, men idag er det autolagring hvert femte sekund som gjelder :!:

 

Btw: Noen som har noe å anbefale av det aller nyeste som har kommet av spill på PSN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...