Haawy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tenker jeg skal begynne med GoW serien nå.. Eneste problemet er at jeg ikke har nok rom til å lagre gamesaves. Noen som veit hvor lang tid man bruker på å spille gjennom eneren (lett nivå)? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg brukte vel 9 timer på middels vansklighetsgrad. Korter vel ned en del timer på å ta den på lett. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oida. Håpet vel mer på 4-5 timer Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvordan i hellvete er det mulig å ikke ha nok plass til en save da? xD Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Spiller på PS2, vil ikke slette noe Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nytt minnekort koster hva? 150kr? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Får ikke tak i før på mandag, vil spille nå! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Får ikke tak i før på mandag, vil spille nå! Er nå bare å spille det, og la maskinen stå på til du får tak i nytt kort. Endret 14. mars 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 LunaticFanatic: Hvem av de 2 øverste ps'ene har du? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Alle 4 på det bildet... Hva er poenget? At du må ha av strømmen når du stapper inn minnekort? Det er piss ivertfall..men ser for meg at det ikke er det du skal frem til. Endret 14. mars 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvem? Ja, reagerte på det eg også, men gadd ikke påpeke det. "hvilken" heter det, ikke "hvem" Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Alle 4 på det bildet... Hva er poenget? At du må ha av strømmen når du stapper inn minnekort? Det er piss ivertfall..men ser for meg at det ikke er det du skal frem til. Jeg bare lurte siden du har skrivd på tag'en din at du har ps1... Så det jeg har finnt ut av er at den øverst til høyre heter "PS ONE" Det jeg ikke helt skjønner er at hvorfor den ikke heter PS slim når den har akkurat de samme funksjonene som "PS"? (den første) Så egentlig så blir det da: PS, PS ONE, PS2, PS3... Endret 14. mars 2010 av Deppss Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 "PSX was generally the term for the older, larger PlayStation device that came out in 1995-6. Later on in the console's life cycle, they released what they call the PSOne, which is basically the same thing, yet it's smaller, came with a DualShock controller, and is compatible with some miniature screen devices. However, in today's terms, no one is really nit picky about that difference and people use the two terms ambiguously." Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjøpte Mega Man 10 for en stund siden, et vanskeligere spill til PS3 skal man altså lete lenge etter. Dog var det artig med en skikkelig utfordring. Det er vel tilfeldigvis ikke fler enn meg som sliter litt i dette spillet?. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Lurer inn et PS2 spørsmål her. Er Playstation 2 maskinene sonefri? Endret 15. mars 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nei, ikke såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjøpte Mega Man 10 for en stund siden, et vanskeligere spill til PS3 skal man altså lete lenge etter. Dog var det artig med en skikkelig utfordring. Det er vel tilfeldigvis ikke fler enn meg som sliter litt i dette spillet?. Kom ikke dette nå sist torsdag? Lurte på å kjøpe det, men tror jeg har blitt for gammel for "dødsvanskelige" spill Husker jeg slet meg gjennom de første megaman spilla på nes, men idag er det autolagring hvert femte sekund som gjelder :!: Btw: Noen som har noe å anbefale av det aller nyeste som har kommet av spill på PSN? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Lurer inn et PS2 spørsmål her. Er Playstation 2 maskinene sonefri? Nei. Testet med et NTSC spill i en PAL maskin en gang, og da var alt svart-hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå