Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør like godt her, istedenfor å opprette en ny tråd.

Noen som har hatt probleme med blu-ray spillerene, eller jeg tror det er hvertfall den som har streiket siden jeg ikke kan spille noen av spillene mine lengre.

Får slått på PS3'n men som sagt, så får jeg ikke til å starte noen av spillene som det trengs cd til.

Noen som vet om dette blir dekke av Elkjøp eller hva jeg skal gjøre for å få det fikset?

Sendte en mail til Sony her i Bergen og de sa det kunne komme på ca 1500 om det var blu-ray laseren som måtte skiftes. Men siden jeg har minimalt med penger så hadde det vært fint om det ble dekke av reklamasjon eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Tullball, har brukt mitt Nordea kort på US Storen i snart to år, det funker helt fint. Var bare på starten det var et problem.

Åh, så det funker? Når jeg googlet etter det fant jeg bare guider om hvordan man skulle bypasse dette ved å kjøpe US PSN-kort på en side.

Lenke til kommentar
Elkjøp skal dekke det fint, ta den med på Elkjøp å si navnet ditt.

Skal se om jeg får gjort det idag da.

Har bare litt dårlig erfaring når det kommer med å levere inn ting jeg har kjøpt, feks Xbox 360 og ring of death.

Det er fordi MS har sin egen ordning på det.

Lenke til kommentar
Har Assassins`s Creed 1 som egentlig skulle være julegave til min halvbror, men så har han kjøpt det selv. Så da lurer på om jeg bare skal beholde det selv eller selge det?

Alt i alt er ikke spillet spesielt godt, men det som faktisk er bra med spillet er bra nok til å hygge seg med det en stund.

Lenke til kommentar
Må si det frister, men heller egentlig mot 360 utgaven av spillet.

? :no:

Foretrekker kontrollen på 360, men trodde det var større tekninske forskjeller mellom disse versjonene, enn det som egentlig er tilfellet. Spørst om eg ikkje slår til på dette tilbudet likevel ^^

AC var en enormt skuffelse for min del, heilt fantastisk kjedelig spill som meg gikk lei av etter 3 sikmord...utrolig lite variasjon. MEN eg tvang meg igjennom til siste slutt, da spillet også tok seg noe opp. Avslutningen var kanon da :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

En kompis av meg valgte AC2 til PS3 istedenfor til 360. Han er veldig fornøyd med selve spillet, men det sliter litt med fps. Han ville heller hatt det til 360 pga akkurat det. Jeg så han spilte det, og det er merkbart at det er litt lav fps, men etter min mening går det ikke nevneverdig utover gameplayet. Nå er han ferdig med det og, så jeg får låne det i jula. :)

Lenke til kommentar
Elkjøp skal dekke det fint, ta den med på Elkjøp å si navnet ditt.

Skal se om jeg får gjort det idag da.

Har bare litt dårlig erfaring når det kommer med å levere inn ting jeg har kjøpt, feks Xbox 360 og ring of death.

Så lenge den er under 5 år, og ikke har noen selvpåførte skader, har du full reklamasjonsrett! Og jeg mener den reklamasjonen går glatt igjennom!

Holdt oss oppdatert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...