Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Må vel ta alle trofeene om igjen da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har du spilt spillet siden maskinen trodde det var skuddår? Var det ikke sånn at i noen spill så måtte man enten starte opp et spill, avslutte og synkronisere så dukket de opp igjen. Jeg leste vel også at noen hadde måtte få et trofe før resten dukket opp igjen også. Men kjipt hvis du må ta alle på nytt igjen... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, har spilt mye i mellomtiden. Men mulig det holder å synche når psn er oppe og går igjen Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det noen her som har prøvd å ta sikkerhetskopi? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ta backup av hele dritten? Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvor lang tid kan det egetlig ta og reparere en PS3, jeg mottok melding for motatt innlevering 12 Januar. Via Expert. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ta backup av hele dritten? Ja, det har jeg. Hva brukte du for å gjøre det? Hvor mye plass tar kopien? Endret 6. mars 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ta backup av hele dritten? Ja, det har jeg. Hva brukte du for å gjøre det? Ekstern harddisk formatert i fat32 fil systemet. Så er det bare å koble til disken og gå inn i menyen på ps3 og finne backup alternativet og så er det bare å ha litt tålmodighet. Settings --> System Settings --> Backup Utility -->Back Up Hos meg så brukte den 1 time og 45 minutter på å ta backup av rett i under kant av 40GB. Verre er det ikke Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var langt tid Det var langt tid Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vet, det er ingen oppdatering på sidene til serviceinfo heller, rett og slett elendig Nå har jeg ikke ringt og mast heller da, siden jeg er en veldig tolmodig person. Men det er rett før jeg flyr i flint nå, 2 mnd og ikke et kløva ord. Savner mest å kunne se Bluray. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var langt tid Det var langt tid Jada, men du trenger ikke å si det to ganger for det Gikk greit det, men den brukte 2 timer og 30 minutter på å legge det inn igjen, da kjente jeg at jeg startet å bli utålmodig Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Uten å ta noe på forskudd tror jeg han siktet til mitt innlegg Manx. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei den passer inn hos meg også, så den tar jeg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Typisk United Hvordan ligger det ann i kampen? btw ? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvor lang tid kan det egetlig ta og reparere en PS3, jeg mottok melding for motatt innlevering 12 Januar. Via Expert. Ikke helt sikker på dette, men regner med at det er med det - som det er med mobiltelefoner man leverer inn. Det kommer helt ann på hvor mange reparasjoner, en mobil sa damen i butikken at kunne ta alt fra 2 uker til 2 mnd'r.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, da får dere aldri vite hvem den var ment til Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Stakkers nattesøvnen nå Ok perOpusen, men det nærmer seg jo 2 mnd limiten med stormskrit, jeg får ta en telefon til uka. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Stakkers nattesøvnen nå Ok perOpusen, men det nærmer seg jo 2 mnd limiten med stormskrit, jeg får ta en telefon til uka. Har du ikke fått sånn infoside om hvor langt de har kommet med den? Ville isåfall slått på tråden da ja, 2 mnd er lenge uten PS3 - er sånn at man nesten får seg et liv i mellomtiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå