Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony har gitt PS3 mulighetene til å ta backup av både enkelt-saves og hele disken, noe som absolutt anbefales ved jevne mellomrom (månedlig kanskje?) da det tross alt er snakk om en harddisk som lagringsmedie. :)

Fant ut at jeg tok backup av harddisken i høst når jeg byttet ut den orginale harddisken så håper jeg kan hente ut denne backupen og legge den på min nye PS3? Eller går det ikke å bruke en backup fra en PS3 på en annen PS3?

Vet nå at jeg skal ta backup ofte fremover...

@LunaticFanatic

Kjøp en billig ekstern harddisk, trenger ikke å være stor, men bør vel være like stor som harddisken i PS3en eller større.

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper noe i Store. Vil det bli låst til Playstationet, eller brukerkontoen?

Det fungerer slik at man kan registrere en PSN-kontoer på (tror det er) 5 maskiner, og avregistrere en maskin om man ønsker å bytte. Om en bruker har kjøpt noe over store kan brukeren laste det ned så mange ganger han vil på maskiner han har registrert sin PSN-konto, men det vil ikke være låst til denne brukeren, alle som har PS-brukerprofil på samme maskin vil også kunne spille det en annen har kjøpt som ligger på samme maskin. EDIT: Noe matrealet er vel kanskje også låst til en bestemt PSN-kontoen.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Faen for et idiot trofe som må til for å få platinum i Burnout Paradise.

Send a Mugshot or Smugshot: Awarded for sending a "Mugshot" or "Smughot" to another player during an online game (requires a USB camera to be connected).

Skulle ikke tro at man måtte kjøpe tilleggs utstyr til et spill for å få et trofe :realmad:

Lenke til kommentar

Er vel litt mindre dust en deg, jeg da :)

Trofeene forlenger i hvertfall en del spill for min del...

Edit:

Men jeg kommer jo ikke til å kjøpe et usb kamera for å få et trofe, det er helt klart...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Er jo en mulighet, men får se. Hvis det kun er det trofeet som står igjen så skal jeg vurdere det :)

Men akkurat nå så mangler jeg 37 trofeer totalt, hvor mange jeg mangler på å få platinum har jeg ikke sjekket siden man bare trenger å ta de som kom når spillet ble gitt ut originalt.

Lenke til kommentar

Hadde ikke noe problemer når jeg logget på for en times tid siden.

Tror jeg fant ut at jeg mangler 10-12 trofeer på Burnout Paradise, før jeg har noen mulighet på platinum der, fleste parten er også online trofeer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...