Senyor de la guerra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 De krever nok det ja. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sony har gitt PS3 mulighetene til å ta backup av både enkelt-saves og hele disken, noe som absolutt anbefales ved jevne mellomrom (månedlig kanskje?) da det tross alt er snakk om en harddisk som lagringsmedie. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som har noen anbefalinger til noe eg kan bruke som backup lagringsmedie? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sony har gitt PS3 mulighetene til å ta backup av både enkelt-saves og hele disken, noe som absolutt anbefales ved jevne mellomrom (månedlig kanskje?) da det tross alt er snakk om en harddisk som lagringsmedie. Fant ut at jeg tok backup av harddisken i høst når jeg byttet ut den orginale harddisken så håper jeg kan hente ut denne backupen og legge den på min nye PS3? Eller går det ikke å bruke en backup fra en PS3 på en annen PS3? Vet nå at jeg skal ta backup ofte fremover... @LunaticFanatic Kjøp en billig ekstern harddisk, trenger ikke å være stor, men bør vel være like stor som harddisken i PS3en eller større. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noe stress å sikerhetskopiere filer til en ekstern harddisk viss eg skaffer en sånn? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Assassins Creed 2 platinum Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvis man kjøper noe i Store. Vil det bli låst til Playstationet, eller brukerkontoen? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Brukerkonto, men kan kun spele det når du er pålogga med den kontoen. Er iallefall slik eg har skjønt det. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hvis man kjøper noe i Store. Vil det bli låst til Playstationet, eller brukerkontoen? Det fungerer slik at man kan registrere en PSN-kontoer på (tror det er) 5 maskiner, og avregistrere en maskin om man ønsker å bytte. Om en bruker har kjøpt noe over store kan brukeren laste det ned så mange ganger han vil på maskiner han har registrert sin PSN-konto, men det vil ikke være låst til denne brukeren, alle som har PS-brukerprofil på samme maskin vil også kunne spille det en annen har kjøpt som ligger på samme maskin. EDIT: Noe matrealet er vel kanskje også låst til en bestemt PSN-kontoen. Endret 6. mars 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Faen for et idiot trofe som må til for å få platinum i Burnout Paradise. Send a Mugshot or Smugshot: Awarded for sending a "Mugshot" or "Smughot" to another player during an online game (requires a USB camera to be connected). Skulle ikke tro at man måtte kjøpe tilleggs utstyr til et spill for å få et trofe Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Derfor bare duster virkelig bryr seg om achievements/trofeer. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Derfor bare duster virkelig bryr seg om achievements/trofeer. Da er jeg en stolt dust Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Er vel litt mindre dust en deg, jeg da Trofeene forlenger i hvertfall en del spill for min del... Edit: Men jeg kommer jo ikke til å kjøpe et usb kamera for å få et trofe, det er helt klart... Endret 6. mars 2010 av Manx Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, det er litt drøyt. Men du kan vel låne et fra noen du kjenner, slik som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er jo en mulighet, men får se. Hvis det kun er det trofeet som står igjen så skal jeg vurdere det Men akkurat nå så mangler jeg 37 trofeer totalt, hvor mange jeg mangler på å få platinum har jeg ikke sjekket siden man bare trenger å ta de som kom når spillet ble gitt ut originalt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tror 51 av de var med orginalt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Regner med at det er noe sånn, bare jeg som ikke har giddi å sortert ut hvem jeg har tatt ifra originalen og hva som er fra tilleggs pakkene Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva skjer med psn nå? Får ikke logget på, og trofeene fra Ferrari Challenge forsvant plutselig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hadde ikke noe problemer når jeg logget på for en times tid siden. Tror jeg fant ut at jeg mangler 10-12 trofeer på Burnout Paradise, før jeg har noen mulighet på platinum der, fleste parten er også online trofeer... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) HATER PSN NÅ Hvorfor skal det alltid være noe galt nå for tiden? Endret 6. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå