Ståle Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Nei, jeg har lurte på om det er mulig å streame fra PS3en. Blir stress å flytte på den hvis ikke. Er det kanskje mulig hvis man installerer Linux? Endret 28. februar 2010 av Ståle Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Du vil kunne sette inn en Blu-ray og kunne streame det over nettverk til PC? I så fall, nei, det er ikke mulig med PS3-OS. Angående Linux så vet jeg ikke helt. Det er vistnok mulig å rippe Blu-ray med Linux installert, så streaming burde forsåvidt ikke by på alt for store problemer. Men i og med at det vil være ukomprimert, så vil det kreve veldig mye av nettverket ditt. Bluray har vel en output på opptil 36mbit/s. Men hvorfor vil du streame denne veien? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Stress å flytte bare for å se film Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Flere som har problemer med PSN nå? Får ikke engang startet Fifa 10.. Står at registrering av trophy info kunne ikke fullføres, spillet vil avsluttes :O Aldri opplevd DET før ... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 https://www.diskusjon.no/?showtopic=1208645 Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Flere som har problemer med PSN nå? Får ikke engang startet Fifa 10.. Står at registrering av trophy info kunne ikke fullføres, spillet vil avsluttes :O Aldri opplevd DET før ... Ja jeg har det samma problemet jeg også.Skulle til og spille litt ff7 og ta ruby og emeral weapon tenkte jeg,så står at an error ocurring during the start operation(8001050F) Når jeg prøver og gå på psn så står det an error has accured,you have been signed out of psn. Hva er dette a? første gang jeg har opplevd dette Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Her https://www.diskusjon.no/?showtopic=1208667 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) åååå! jeg får ikke logga på psn ikke bare nok med det, trofeene til uncharted 2 er borte! De er ikke på trofelista og isted, da jeg fikk min 50ende skatt, så fikk jeg ikke trofeen, noen som vet hva som skjer? (Ps: det går heller ikke ann å spille worms :/ ) Endret 1. mars 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) tips: sjekk trådene før du spør om hva som skjer, rett ved denne tråden er den store psn er nede tråden:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208667&st=0 leser du hele post 1 så får du alt som har skjedd med deg. ALL viktig info om saken er på post 1 oppsumert Endret 1. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hehe, er det selvskryting på gang, kramer? Endret 1. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nei, men en oppsumering er greit å ha for de som ikke har fulgt med eller ikke orker å lese alle sider;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Selvskryting? Er for å gjøre det enklere for andre å finne kjapt den infoen de trenger. Folk flest vil vite, og de vil vite NÅ, så greit å få vite ting med en gang. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 en som har skjønt det:) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jaja, Kramer, jeg fikk ikke de tropheene jeg "fikk" igår, så nå ma jeg lage ny profil fordi ps3 tar liksom trophys på kicket. F.eks hvis det er 50 kills med AK-47 trophy, og man fikk den igår, så har man jo 50+ og da må man lage ny profil og få 50 kills pluss at jeg ikke synkroniserte trofeene med servern siden fredag eller no sånt, så jeg har lenger ikke de jeg fikk imellom Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 irriterende ja. eg gidder ikke selv å lage ny konto for å få trophy syns ikke de er så viktige Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 irriterende ja. eg gidder ikke selv å lage ny konto for å få trophy syns ikke de er så viktige lagde ikke ny konto, bare ny "spillefil" på samme konto Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lokal PS3-bruker/konto du mente Arhm Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ehh... ja, vi sier det (vet ikke helt hva det heter ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå