Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God of War 3 demo ute på PSN, 2,5GB

Har du kommet forbi den kattelignende greia ved han flammemannen? Med en gang jeg får slått han i svime og skal bort til det våpenet våkner det igjen..

You must kill it, son. Trykk sirkel når han ligger nede, tipper jeg.

Ja, tok litt tid før jeg skjønte det der.. :p

Knallspill! Men synes demoen var utrolig kort, blir det noe onlinemuligheter på det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg kan jo ikke laste ned spillet, det står at jeg for lite minne\gb. Jeg har jo ps3 med 60 gb. jeg kan jo ikke heller slette noe mer..

Lenke til kommentar

God of War 3 demo ute på PSN, 2,5GB

Har du kommet forbi den kattelignende greia ved han flammemannen? Med en gang jeg får slått han i svime og skal bort til det våpenet våkner det igjen..

You must kill it, son. Trykk sirkel når han ligger nede, tipper jeg.

Ja, tok litt tid før jeg skjønte det der.. :p

Knallspill! Men synes demoen var utrolig kort, blir det noe onlinemuligheter på det?

Online? I God of War? Nei, ingen online, og bra er det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg kan jo ikke laste ned spillet, det står at jeg for lite minne\gb. Jeg har jo ps3 med 60 gb. jeg kan jo ikke heller slette noe mer..

Noen som vet ?

Lenke til kommentar

Brukte "hold inne på-knappen metoden" for å bytte fra hdmi til scart i dag. Angrer nå, da den siste oppdatering (3.15) sendte meg rett til en gjenoppretningsmeny som jeg ikke kunne gå ut av :thumbdown:

Endte opp med å gjenopprette til standard-innstillinger. Beholdt alt av save-games og konto osv...

Måtte uansett sette opp nternet på nytt og knytte psn til kontoen.

Har nå en stjerne på alt tilknyttet mine brukere :dontgetit: , hva betyr dette, og hvordan fjerner jeg den?

(Står foran alle savegames, kontoer, trophies, demoer osv...) :hmm:

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...