Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevde ekstremt mye dritt med PSN i det siste. Slapp nedlasting, innloggings feil i hytt og gevær og egentlig bare random piss.

Men ja, testet Yakuza 3 demoen i går. Blir litt irritert når det heile veien er slike ting som IDIOT NPC`er som bare svimer rundt når du slosst, animasjoner som kunne vert hentet fra PS1 og litt slakke kontrollere.

Men eg er optimist, og eg tror det ligger en god historie bak her, samt eg er svak for bad-ass yakuza settinger som HELDIGVIS blir levert med herlig japansk voice-acting.

Lenke til kommentar

Jeg fikk to platinum i går, er ikke ofte man får to på en dag :p Men det ene var Terminator Salvation, så de får vel telle som en :)

Er selv i gang med nr. 2 (3 hvis jeg teller Uncharted 2 som jeg har lagt litt til side, mangler 2 trofeer der), skal vel klare Assassin's Creed 2 i løpet av uka/helgen håper jeg :)

Lenke til kommentar

Du kan sette inn så stor harddisk du vil så lenge det er SATA på 2,5". Fordelen med 7200rpm er litt raskere lastetid men det vil teoretisk sett generere mer støy og varme.

Vil også bruke mer strøm.

Skaff en "strømsparende" 7200rpm. De vil bruke mindre strøm, og dermed ikke bli særlig mye varmere. Forskjellen i lastetid vil merkes!

Får tenke litt på det, ekke no glad i støy gitt.

Må man punge ut med ca 600 for ny kontroll nå? Finner ikke noe billigere med frakt!

www.dustinhome.no

Finn en kamerat som er student. Blir 399,- og gratis frakt =)

Var nede i 340,- tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...