zlpw0ker Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg og en kompis har planer om og bestill FF13 CE,men jeg lurer på om det er noen ING forskjeller slikt som er det ala international for FFX og FFX-2.Det blir enten vanlig eller CE. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fikk i Matt Hazard: Eat Lead. Et spill som virkelig er å anbefale. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det bare her, eller går det sinnsykt tregt å laste ned fra PS Store? Driver å laster ned RE5: Lost in nightmares. Vi snakker maks 20 kb/s. Har hatt nesten 2mb/s tidligere. Prøvd trådløst og. Bruker alltid kabel ellers. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har opplevde ekstremt mye dritt med PSN i det siste. Slapp nedlasting, innloggings feil i hytt og gevær og egentlig bare random piss. Men ja, testet Yakuza 3 demoen i går. Blir litt irritert når det heile veien er slike ting som IDIOT NPC`er som bare svimer rundt når du slosst, animasjoner som kunne vert hentet fra PS1 og litt slakke kontrollere. Men eg er optimist, og eg tror det ligger en god historie bak her, samt eg er svak for bad-ass yakuza settinger som HELDIGVIS blir levert med herlig japansk voice-acting. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk to platinum i går, er ikke ofte man får to på en dag Men det ene var Terminator Salvation, så de får vel telle som en Er selv i gang med nr. 2 (3 hvis jeg teller Uncharted 2 som jeg har lagt litt til side, mangler 2 trofeer der), skal vel klare Assassin's Creed 2 i løpet av uka/helgen håper jeg Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hadde ikke vi en trophytråd her på forumet tidligere? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jepp, men den er ikke så lett å finne igjen nå så lenge søkemotoren ikke fungerer. Men skal sjekke mine innlegg. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jepp, men den er ikke så lett å finne igjen nå så lenge søkemotoren ikke fungerer. Men google ordner biffen https://www.diskusjon.no/?showtopic=995988 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/?showtopic=995988 Jeg fant den jeg også, lå under favoritter hos meg Edit: Trenger ikke flere grunner for å bli plaget med trofeer, så burde egentlig ikke gå inn i den tråden. Det får holde med de 557 trofeene som jeg har til nå Endret 22. februar 2010 av Manx Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du kan sette inn så stor harddisk du vil så lenge det er SATA på 2,5". Fordelen med 7200rpm er litt raskere lastetid men det vil teoretisk sett generere mer støy og varme. Vil også bruke mer strøm. Skaff en "strømsparende" 7200rpm. De vil bruke mindre strøm, og dermed ikke bli særlig mye varmere. Forskjellen i lastetid vil merkes! Får tenke litt på det, ekke no glad i støy gitt. Må man punge ut med ca 600 for ny kontroll nå? Finner ikke noe billigere med frakt! www.dustinhome.no Finn en kamerat som er student. Blir 399,- og gratis frakt =) Var nede i 340,- tidligere. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 ah.. Heavy Rain er snart på vei i posten. Skal bli spennende å se hvor bra det er. Har jo fått ganske blandet mottakelse. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg håper ikke du bestilte fra Elkjøp eller Lefdal? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Elkjøp. Hvorfor det? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 han har vel hatt trøbbel med levering i tide der tidligere kanskje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk du ikke melding på telefonen i dag? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jo? Fikk melding om at det sendes ut imorgen. Og da ligger det og venter på meg når jeg kommer hjem fra vinterferie. Perfekt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Oja, trudde det allerede var sendt, my bad. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Får tenke litt på det, ekke no glad i støy gitt. Må man punge ut med ca 600 for ny kontroll nå? Finner ikke noe billigere med frakt! www.dustinhome.no Finn en kamerat som er student. Blir 399,- og gratis frakt =) Var nede i 340,- tidligere. Knall! Takk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 God of War 3 demo ute på PSN, 2,5GB Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor lot jeg PS3'en være hjemme i ferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå