lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Okaj Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe meg BC2 enda, men jeg likte singel playeren i 1'ern. I dag blir det nok sofaen og MW2 ;D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Kunne tenkt meg dette på PS3 jeg. Hvis det ikke er der? Gode minner. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC?Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger. Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall. Kontrollen er litt annerledes. Egentlig synes jeg det som var på BC var bedre Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det skal vist komme et eget Ape Escape spill til PS3. Også finnes det en PSP port, men ikke PS3. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Finnes det noen måte å få opp alle PS1-spilla som er ute på PSN-butikken? Syntes det er litt dårlig organisering der. EDIT: fant det etter litt leting. Lå under PS3 games, og så PS1 Classics. Endret 6. desember 2009 av thadon Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC?Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger. Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall. Kontrollen er litt annerledes. Egentlig synes jeg det som var på BC var bedre Synes det var bedre med kontrollene i BF:BC2 en BC, var forferdelig irriterende å gå tilbake til BC kontroller etter å ha spilt BC2. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC?Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger. Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall. Kontrollen er litt annerledes. Egentlig synes jeg det som var på BC var bedre Synes det var bedre med kontrollene i BF:BC2 en BC, var forferdelig irriterende å gå tilbake til BC kontroller etter å ha spilt BC2. Jeg endra kontrollen på BC2 til noe lignende den som var/er på BC Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aaah, Ape Escape. Fikk aldri spilt hele spillet, bare demoen som fulgte med i PlayStationbladet back in the old days. Skulle veldig gjerne sett dette som PS One Classic på PS Store. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk problemer med blu-ray drevet på min ps3, så sendte maskinen på service og fikk en ny. Ett år har gått siden den gang og konsollen har enda ikke vært skrudd på, før nå! Herlig å se igjen Playstaion menyen og holde i håndkontrollen! Driver å fikler litt med den nå, og lurer på ett par ting. Går det ikke lenger å legge ned musikkspilleren for å bla i menyen? Husker jeg kunne dette før. Hvordan er egentlig nettleseren, er det noen begrensninger som gjør den "ubrukelig"? Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg et tastatur, så kan jeg surfe på nettet fra sofaen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aaah, Ape Escape. Fikk aldri spilt hele spillet, bare demoen som fulgte med i PlayStationbladet back in the old days. Skulle veldig gjerne sett dette som PS One Classic på PS Store. Offisielt Norsk Playstation Magazine var ett must å kjøpe hver gang det kom i butikkene Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jepp, var ett av månedens høydepunkter det. Var abonnent, så fikk bladet rett i postkassa. Har samtlige utgaver. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, ja eg også. De ligger pent stablet på gutterommet Artig enda å dra ett frem å lese anmeldelser av MGS, Spyro etc etc Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor kommer det ikke ut et offisielt norsk magasin nå? Hadde vært skikkelig konge, er liksom ikke noe spesielt å få tak i for oss Paystation boys Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Går det ikke lenger å legge ned musikkspilleren for å bla i menyen? Husker jeg kunne dette før. Hvordan er egentlig nettleseren, er det noen begrensninger som gjør den "ubrukelig"? Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg et tastatur, så kan jeg surfe på nettet fra sofaen! Det skal normalt fungere. Jeg har lagt merke til at det ikke funker på PS3'en til fettern min... (Han har 80GB versjonen) På min PS3 (60GB) så funker det helt fint... Kan ikke hjelpe deg der desverre. Nettleseren er god å bruke. Den har noen få begrensninger i form av progamtilleg. Hvis du skal spille nettspill så anbefaler jeg at du bruker pc'en. Funker som en drøm på youtube. Tastatur? Aboslutt! Røsk med deg datamusa og! Da er det lekende lett å surfe... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Noen har anbefaling på harddisk jeg bør kjøpe? Begynner å bli meget smått med plass på HDDen nå, hadde gjort seg med en 500GB eller noe... Hva med denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378960 ? Eller denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=105456 Seagaten er 500GB, 16MB Cache og 7200rpm. Tror kanskje jeg skal gå for den.. Holder med 500gig, er vel ikke vits å bevege seg opp på 750. Endret 6. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aaah, Ape Escape. Fikk aldri spilt hele spillet, bare demoen som fulgte med i PlayStationbladet back in the old days. Skulle veldig gjerne sett dette som PS One Classic på PS Store. Samme her, husker det var det første spillet som krevde joystickene. Du måtte ha de for å spille! Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Offisielt Norsk Playstation Magazine var ett must å kjøpe hver gang det kom i butikkene Jeg abonnerte på det bladet. Gyldne tider. Take me back Endret 7. desember 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dino Crisis er på US Angående playstation store. Siden du skriver at den finnes på US (playstation store usa?), kan man da forandre noen innstillinger slik at man kan bruke den amerikanske butikken istedenfor den europeiske? Hva bruker dere? Er bedre utvalg hos US? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du lager deg en ekstra konto for US, så oppretter du en ny bruker på PS3'en som knyttes til US-kontoen din. På den måten har du tilgang til både US og EU-store, og kan bruke alt du laster ned på begge brukerne. Og ja, US har på mange områder bedre utvalg på f.eks. PS1-spill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Dino Crisis er på US Vet, men metoden for å få tak i er altfor slitsom (man kan ikke bruke ikke-amerikanske kort der, og jeg har heller ikke eget kort enda). Hvorfor er alltid Europa så underprioritert, med tanke på hvor enkelt det er med nedlastbare spill? Å ja, Ape Escape hadde jeg også kjøpt! Elsket det spillet, husker vi kjøpte Dualshock bare for å teste det ut. Endret 7. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå