CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke testet VidZone på en stund, men hva var så bra med det? Du kunne ikke engang søke etter videoer? Youtube holder her i gården. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det funker jo fett å søke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Det funker jo fett å søke.Okei. Har ikke vært innom VidZone siden før Jul. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Funket fint å søke helt siden det kom Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 VidZone er ikke så bra. Det er for det meste kun komersiell dritt som alle fjortisser hører på, og kvaliteten på både lyd og bilde er veldig ymse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 VidZone er ikke så bra. Det er for det meste kun komersiell dritt som alle fjortisser hører på, og kvaliteten på både lyd og bilde er veldig ymse. Og musikksmaken din er det jo mange som bryr seg om... Vidzone er helt greit, forsåvidt. Har brukt det jevnlig siden det kom ut, og er meget fornøyd, det er tross alt en gratistjeneste. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 VidZone er ikke så bra. Det er for det meste kun komersiell dritt som alle fjortisser hører på, og kvaliteten på både lyd og bilde er veldig ymse. Og musikksmaken din er det jo mange som bryr seg om... +1 Ja, det er egentlig en knall tjeneste til vors og slikt, men problemet er at jeg aldri får laget noen allrighte spillelister da det kun er på vors jeg bruker det. De har jo noen som funker ganske bra, men savner f.eks en nettside hvor du kunne lettere søkt frem og laget en liste. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 VidZone er vel litt tungvind å bruke, men kvaliteten er jo så og si i toppklasse... Man slpper å vase rund på youtube for å finne en video med topp kvalitet på lyd og bilde... Knallbra konsept! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Alle de videone jeg sjekka før jul hadden suge bilde og lydkvalitet.... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis du synes det er tungvint å bruke mangler du teknikk. Hva er det som er så tungvint med det? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hvis du synes det er tungvint å bruke mangler du teknikk. Hva er det som er så tungvint med det? Når jeg tenker litt om så er det vel bare meg som vaser med knappene og er ikke helt vant til progammet... Endret 15. februar 2010 av Deppss Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis du synes det er tungvint å bruke mangler du teknikk. Hva er det som er så tungvint med det? Såfremt du ikke har tilkoblet trådløst tastatur er det noe tuklete å bruke fremfor f.eks Spotify. Testa med sånn tastatur du knepper over kontrollen, men fortsatt er det noe tuklete å søke etter sanger. Lydkvaliteten på de fleste filmene er helt grei. Den er for dårlig til å bruke for å høre på musikk kun for musikkens del, men til å stå i bakgrunn under vors/andre sosiale happenings er den helt topp. Men til å være en gratistjeneste syntes jeg den fortjener mye ros Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan bruke det innbygde tastaturet som du bruker til å skrive meldinger med. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Selvfølgelig, men det er fortsatt langt i fra like brukervennlig som å søke på f.eks Spotify. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det som plager meg med VidZone er at menyene er trege. Man må vente mellom hver gang man har trykket på en ting før det dukker opp på skjermen pga "effekter" og alt mulig tull. Når man blar i menyer skal ting komme med en gang! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enda et spørsmål om Bayonetta for de som har spilt det. Er det mye klumsete og irriterende puzzles ala DMC4? Spiller gjennom dette nå, og må si at det er utrolig klumpete sammenlignet med andre action/adventure som feks GoW, Uncharted eller Batman: AA. Sistnevnte har nesten ødelagt mitt forhold til action/adventure med det ekstremt fintflytende gameplayet. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enda et spørsmål om Bayonetta for de som har spilt det. Er det mye klumsete og irriterende puzzles ala DMC4? Spiller gjennom dette nå, og må si at det er utrolig klumpete sammenlignet med andre action/adventure som feks GoW, Uncharted eller Batman: AA. Sistnevnte har nesten ødelagt mitt forhold til action/adventure med det ekstremt fintflytende gameplayet. Det er ingen puzzles i Bayonetta, det nærmeste du kommer puzzle er å snurre styrespaken fort rundt for å rotere en platform. Alt handler om å sloss i Bayonetta. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen her som har prøvd GH Metallica? Hvordan er det isåfall? Har selv GH 3, Aerosmith og 5'ern. Har ikke fått prøvd sistnevnte, men syns spillene er morsomme altså. Konge på vors! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Moro å legge til trommer. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, har nettopp fått en PS3 Slim som jeg bestilte i forige uke. Vet ikke om dette er helt riktig tråd, men men... Jeg lurer på om jeg kan spille PS2 spill på PS3 Slim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå