Bister Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Der var endelig Platinum trofe nr. 1 i boks, da var det bare å pakke bort The Saboteur... Hvor lang tid brukte du på det? Og var det vansklig? Begynte på spillet i går, så har bare gjort et oppdrag Og selvfølgelig, var spillet bra? Endret 14. februar 2010 av Bister Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 kjøpte meg NG2 sammen med dantes inferno og på fredag bestemte jeg meg for og runde Ninja gaiden sigma 2,runda det for 2timer siden. Og må si 2ern lever opp til 1ern som oppfølger.Bare håper Team ninja har planer om og annonsere NG3,det bør de gjøre:D. Ninja Gaiden 1 og 2 er 2 spill som hver PS3eier bør eie,i min mening. Jeg så litt på en venn spille det og prøvde det noe selv, og jeg syntes det virket utrolig slitsomt. Men har hørt gode ting om de første, mulig jeg sjekker de ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Resistance 2 er omsider rundet, likte slutten godt! Heavenly Sword er neste spill ut på playtrough lista mi. EDIT: Ubrukelig loadetid på HS...hadde glemt det Endret 15. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Der var endelig Platinum trofe nr. 1 i boks, da var det bare å pakke bort The Saboteur... Hvor lang tid brukte du på det? Og var det vansklig? Begynte på spillet i går, så har bare gjort et oppdrag Og selvfølgelig, var spillet bra? Historie delen gjør du unna på 5-6 timer kanskje mindre, totalt med freeplay delen så havner du på mellom 40-50 timer et sted tenker jeg. Husker ikke helt akkurat nå, men kan også ha vært en del mindre, jeg har hatt "litt" problemer med senebetennelse i begge armene i det siste så jeg har måtte ta litt pause nå og da, og da har spillet bare stått på så kan vel hende 35-40 eller noe sånt hvis man ikke tuller for mye Spillet er bra og underholdene nok det, men freeplay delen er STOR så ha tålmodighet og ta en del om gangen og tøm et sted for tyske installasjoner om gangen, blir man ikke fullt så lei også får du et trofe når man tar alt i Le Havre, et for Sarbrucken. Skal også sies at slutten var en liten nedtur etter alt annet i historiedelen, men det skjønner du jo når du kommer dit Skal du gå for platinum trofeet så gjør deg selv en tjeneste og ta et trofe som heter "Not On My Watch" når du kommer til Paris og før du fjerner alt som er sort/hvit på kartet. Du skal redde 40 franskmenn i fra tyskerne, noe som er ganske greit, men et helvete hvis du gjør som meg og venter til du er ferdig med historie delen for da er det bare Sarbrucken som er i sort/hvit og der skjer det ikke så alt for ofte. Siste trofeet jeg tok, brukte sikkert par tre timer på de i går for å ta det. De er lette å finne er bare å tusle rundt i Paris og vente til en tysker eller flere stopper franskmenn på gaten og står og truer dem med våpen også er det bare å meie dem ned med bil eller skyte dem. Er 40 stykker du må redde, så flere de truer om gangen jo fortere går det Edit: Jeg synes det var ganske bra, men historie delen kunne godt ha vært lengre. Endret 15. februar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Takk for tipset! Må vel prøve å gå for platinumtrofeet Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Lenge siden jeg har bestilt spill på nett fra utlandet nå, men ser at amazon (via biit.no) har Uncharted 2 til 277kr. Billigste jeg har funnet i Norge er til 419kr. Hvordan er det med tollavgift/moms på spill om dagen? Er det noen her som har bestilt fra amazon i det siste og vært så uheldig å måtte momse det som var bestilt? Er tollerne mer obs på visse avsendere for tida? For et par år sida var det visst mange som opplevde å måtte momse spill fra videogamesplus.ca så jeg slutta rett og slett å bestille på nett fra utlandet. Edit: Biit må ha feil i utregningssystemet sitt, for amazon har listet spillet til £35 som tilsvarer 325kr. Med frakt og risikoen for å måtte momse spillet (samt tollgebyr) så lønner det seg vel ikke å bestille der i fra..? Endret 15. februar 2010 av Capo Crimini Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Lenge siden jeg har bestilt spill på nett fra utlandet nå, men ser at amazon (via biit.no) har Uncharted 2 til 277kr. Billigste jeg har funnet i Norge er til 419kr. Hvordan er det med tollavgift/moms på spill om dagen? Er det noen her som har bestilt fra amazon i det siste og vært så uheldig å måtte momse det som var bestilt? Er tollerne mer obs på visse avsendere for tida? For et par år sida var det visst mange som opplevde å måtte momse spill fra videogamesplus.ca så jeg slutta rett og slett å bestille på nett fra utlandet. Edit: Biit må ha feil i utregningssystemet sitt, for amazon har listet spillet til £35 som tilsvarer 325kr. Med frakt og risikoen for å måtte momse spillet (samt tollgebyr) så lønner det seg vel ikke å bestille der i fra..? I og med at Amazon er en seriøs bedrift som neppe bil risikere å få et dårlig rykte, så regner jeg med at de alltid skriver rett verdi på pakkene. De gjorde hvertfall det den ene gangen jeg bestilte derfra. Tipper frakten er rundt 40 kr, da blir totalprisen noe som dette; (325 + 40) * 1,25(moms) + 100(fortollingsgebyr) = 556 kr. Med andre ord så lønner det seg ikke. Jeg er usikker på om akkurat hva fortollingsgebyret ligger på, det kommer litt ann på hvem som utfører fortollingen for deg. Jeg tror det pleier å ligge på rundt 100 kr. Det er mulig å fortolle selv også, og det blir hele fortollingsgebyret borte. Jeg har heller ikke bestilit fra videogamesplus.ca på lenge, men har hørt om en del som har fått det rett gjennom i det siste, men det er også en og annen som blir stoppet. Jeg har bestilt mye fra play.com og zavvi.co.uk. De har faktisk ganske mange spill under 200 kr, og da slipper man alt av avgifter. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Satt fast på et oppdrag i Uncharted: Drake's Fortune tidligere, men har tatt opp igjen spillet nå og kommet til tredje siste kapittel. Utrolig spennende og flott spill! Gleder meg til å prøve nr 2 når jeg har gjort ferdig nr 1. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Æsj, Bioshock 2 eller Bad Company 2? :s Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Battlefield Bad Company 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bioshock 2 ville nok jeg gått for. Kommer an på om du vil spille mest enspiller eller mest flerspiller. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det kommer vel egentlig på ett ut, kan vel hende jeg slår til å kjøper begge Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bioshock 2 er ute og no og BBC2 er ute i mars Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Æsj, Bioshock 2 eller Bad Company 2? :s Selv om begge er førsteperson er de begge nokså forskjellige spill. Begge spillene kommer nok til å ende opp med nokså gode karakterer rundt omkring også, så ingen vil nok være noe bom-kjøp. Om du foretrekker mer realistiske FPS i moderne tid enn hva Bioshock har å by på, kjøp BF:BC2 Video review av Bioshock 2 kan sees på gametrailers og en rekke andre sider, så det burde nok gi et godt inntrykk av hva spillet går ut på. Når det gjelder flerspillerdel, om det er viktig, er vel Bioshock utelukket tror jeg. Endret 15. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 kjøpte meg NG2 sammen med dantes inferno og på fredag bestemte jeg meg for og runde Ninja gaiden sigma 2,runda det for 2timer siden. Og må si 2ern lever opp til 1ern som oppfølger.Bare håper Team ninja har planer om og annonsere NG3,det bør de gjøre:D. Ninja Gaiden 1 og 2 er 2 spill som hver PS3eier bør eie,i min mening. Jeg så litt på en venn spille det og prøvde det noe selv, og jeg syntes det virket utrolig slitsomt. Men har hørt gode ting om de første, mulig jeg sjekker de ut. Du kan bare ha 3ting av ki og 3 av herb og 3 av grains of life og 1talisman.Det er masse flere komboer og de forskjellige våpna i ng2 kan bli lettere brukt,man kan faktisk blokke ganske lite med tanke på hvis du blokker for lenge så vil de gjöre sin deadly move.jeg har spilt ng1 og ng2 nå og kan si at hvis du har spilt og runda ng1 så er ikke ng2 ikke så vanskelig.Det er deffinitivt verdt og runde. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Fant nettopp tidenes beste psn tjeneste: VIDZONE Fatter ikke at jeg har misste denne, er jo like genialt som youtube var da det kom. ALLE MÅ INN PÅ PSSTORE Å LASTE DEN NED Endret 15. februar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 US eller EU store? Fant nettopp tidenes beste psn tjeneste: VIDZONEFatter ikke at jeg har misste denne, er jo like genialt som youtube var da det kom. ALLE MÅ INN PÅ PSSTORE Å LASTE DEN NED Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg fant den på EU, men er mulig den finnes på begge. Ligger under "Latest". Endret 15. februar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er forbanna bra å misse på vidzone! Det kom jo ut 3. desember 2009 i skandinavia. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, er utrolig trist at jeg ikke har sett det før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå