Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Spekulerer på Bayonetta. Noen som kan anbefale det? Leste at PS3-versjonen var skikkelig nedgradert, men det skal visstnok ha kommet en oppdatering nå.

Alt patchen gjør er å la deg lempe hele spillet (5GB) inn på harddisken, noe som visstnok hjelper en del på lastetidene, men grafikken er fortsatt merkbart dårligere enn 360 versjonen.

Bayonetta var jo utviklet som en Xbox eksklusiv tittel, men så bestemte Sega seg for å prøve å tyne litt ekstra penger ut av den ved en kjapp tredjeparts PS3 konversjon. I og med Xboxen og PS3s betydelige arkitekturforskjeller, kunne ikke dette gå bra. Og etter det jeg forstår har nå Sega mer eller mindre gitt opp å gjøre noe med spillet, og patchen var i stedet en kriseløsning fra Sony som var direkte flau over kvaliteten på utgivelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om jeg gjorde det riktige valget når jeg hoppet over Bayonetta :)

Jeg mener det er verdt det til tross for problemene, Bayonetta er tross alt det ultimate Hack&Slash hva gameplay angår.

Problemene er ikke gigantiske, det er bare snakk om lavere framerate og litt gråere grafikk. Man blir helt garantert vant til det.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

The Saboteur ja, har det droppet i pris ennå? Virker noe overdrevent å betale mye for i beste fall middelmådig underholdning. Gledet meg som en unge til det før det ble sluppet, og ble vel i realiteten skuffet over anmeldelsene som spillet fikk.

Lenke til kommentar
Quantum of Solace

Uncharted 1 / 2

Burnout Paradise

Shaun White

COD: WaW

Mirrors Edge

Ferrari Challenge

Skate 1 / 2

NFS: UC

Midnight Club LA

Far Cry 2

De som er uthevet har jeg, de andre er egentlig ikke av så stor interesse. Eller skal sies at Far Cry 2 hadde jeg byttet til, men det ble bestilte jeg igår og det er pakket og sendt alt :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe anngående ny firmware update? :) Begynner å bli lenge siden nå.

Noe du savner?

Mange bugs i music-playeren i XMB. Ellers er det mye de kan endre på. Online systemet kan gjøres langt bedre, menyene kan gjøres penere, man kan legge til Coverflow for musikk, film og spill og XMB kan tweakes og justeres slik at det blir raskere. Av funksjonalitet hadde selvsagt mulighet for å spille PS2 spill vært herlig :) Ikke hadde det skadet med bredere støtte for videoformater heller.

Ønskelisten er med andre ord lang, men regner ikke med at alt dette kommer med det første :)

Lenke til kommentar

kjøpte meg NG2 sammen med dantes inferno og på fredag bestemte jeg meg for og runde Ninja gaiden sigma 2,runda det for 2timer siden. Og må si 2ern lever opp til 1ern som oppfølger.Bare håper Team ninja har planer om og annonsere NG3,det bør de gjøre:D.

Ninja Gaiden 1 og 2 er 2 spill som hver PS3eier bør eie,i min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...