Kurt Grusom Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vneter på mitt BioShock som ble forhåndsbestilt hos elkjøp ----______----- Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vneter på mitt BioShock som ble forhåndsbestilt hos elkjøp ----______----- Da er det bare å vente. De har visst forsinkelse fra leverandør, så den kommer ikke før den 15. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Ikke lenge til ny GoW3-trailer vises. Gleder meg Endret 11. februar 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vneter på mitt BioShock som ble forhåndsbestilt hos elkjøp ----______----- Da er det bare å vente. De har visst forsinkelse fra leverandør, så den kommer ikke før den 15. Lønner seg vist ikke alltid å gå etter det aller billigste butikkene på nett Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 å, hold smella.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenge sida jeg har slitt så mye med å legge fra meg et spill. Uff, måtte til og med utsette oppvaska til i morra Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så fikk jeg endelig PS3 tilbake, selv om det er Slim så tror jeg nok jeg vil overleve. Har dobbel så stor HDD så kan laste ned plenty av stuffs fra playstation store greiene. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Min PS3 døde for ca en uke siden og jeg tenkte å levere den i dag. Den harddisken som fulgte med (40GB) begynte å lage rare lyder så den kasta jeg og monterte en 250GB. Hva skal jeg gjøre når jeg leverer den til service nå? Ta ut harddisken og levere den uten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ikke lenge til ny GoW3-trailer vises. Gleder meg Hvor hørte du det? Hva er siste nevnte release date vi har hørt? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har et spm til de som har fullført mgs4: Har kommet til Vamp hvor Metal Gear Rex er vraket. er det meninga at Vam mister mer og mer liv fortere og til slutt dør? Er det gode måter å ta han på enn å sløsse mye ammo? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har et spm til de som har fullført mgs4: Har kommet til Vamp hvor Metal Gear Rex er vraket. er det meninga at Vam mister mer og mer liv fortere og til slutt dør? Er det gode måter å ta han på enn å sløsse mye ammo? er så lenge siden jeg fullførte det, men jeg gjorde ikke annet en og sløse med ammo Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Oooo. det var ett av spillene jeg skulle få tak i ja. MGS 4. Får vel finne det brukt, kan vel ikke koste så mye ;p Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har et spm til de som har fullført mgs4: Har kommet til Vamp hvor Metal Gear Rex er vraket. er det meninga at Vam mister mer og mer liv fortere og til slutt dør? Er det gode måter å ta han på enn å sløsse mye ammo? Du må komme deg helt inntil han, og bruke sprøyta på han. Dette gjør at du kan skyte han og faktisk drepe han. Ellers er han udødelig. En enkel kamp bare du vet hva du skal gjøre. Léon_; du får jo MGS4 for £17.99 på play.com da, hvis det er aktuelt. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Oooo. det var ett av spillene jeg skulle få tak i ja.MGS 4. Får vel finne det brukt, kan vel ikke koste så mye ;p Du får det nytt for totalt under 180,- http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ts/Product.html Gratis frakt, og om du finner et annet spill du liker i kampanjen får du de to for til sammen ca 250,- Tatt utgangspunkt i en kurs på 10, men den er vel enda lavere, nærmere rundt 9.2 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 http://twitter.com/GamesRadar/status/9015652587 Anyone interested in a World Exclusive PlayStation 3 announcement? Try 8am UK time Monday 15 Feb on GamesRadar.com... Intressant. Noen som har hørt noen rykter om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 http://www.gamesradar.com/f/god-of-war-iii...212114134121053 GOW 3 blir så sykt episk. Glad jeg har spilt igjennom forgjengerne og Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke lenge til ny GoW3-trailer vises. Gleder meg Hvor hørte du det? Hva er siste nevnte release date vi har hørt? Gametrailers vel. Release er vel 16-17 Mars. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen her som har rundet Eat Lead? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Spekulerer på Bayonetta. Noen som kan anbefale det? Leste at PS3-versjonen var skikkelig nedgradert, men det skal visstnok ha kommet en oppdatering nå. Noen som har testet spillet etter oppdateringen og hvor bra det funker med henhold til lastetider osv.? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Anbefaler at du laster ned demoen først, så du får prøve spillet sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå