Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Er det det spillet hvor du ruller rundt for å samle opp ting?

Ting høres nokså underdrevet ut ... utifra videoen vel og merke, men ja.

Du skal også fylle ballen med vann kjøre over sand slik at gress og blomster kommer frem.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåja, i demoen var det ting, mener jeg å huske. Jeg rullet rundt i et lekerom og samlet opp lekesoldater, brettspill osv.

Om man ser på jordskårper, pluto og saturn som ting så er vi enige, per definisjon så er det vel kanskje ting også.

I demoen vi lastet ned skulle vi vanne sand for å få frem gress og blomster og sånt. Fallt egentlig ikke så veldig i smak for noen av oss, men vi ga det ikke akkurat noen stor sjanse heller, så kan jo hende at det morsomt.

Lenke til kommentar
Nåja, i demoen var det ting, mener jeg å huske. Jeg rullet rundt i et lekerom og samlet opp lekesoldater, brettspill osv.

Om man ser på jordskårper, pluto og saturn som ting så er vi enige, per definisjon så er det vel kanskje ting også.

I demoen vi lastet ned skulle vi vanne sand for å få frem gress og blomster og sånt. Fallt egentlig ikke så veldig i smak for noen av oss, men vi ga det ikke akkurat noen stor sjanse heller, så kan jo hende at det morsomt.

Som sagt, så har jeg kun vært i det lekerommet. Jeg har ikke spilt spillet, kun demoen, så visste ikke at det var annet enn lekesaker og andre _ting_ før nå. Du må ikke være så vrang. ;) Jeg er fullt klar over at planeter ikke er ting, hehe.
Lenke til kommentar
Katamari er forresten dritartig! Anbefaler alle som ikke har spilt det før å anskaffe PS3-versjonen.

Jeg vil anbefale alle om å prøve spillet før dere kjøper det. Det er virkelig ikke et spill for alle.

Ja, det er sant. Det finnes de som liker moro og de som ikke liker moro.

Neeeeida hehe

Lenke til kommentar

Som sagt, så har jeg kun vært i det lekerommet. Jeg har ikke spilt spillet, kun demoen, så visste ikke at det var annet enn lekesaker og andre _ting_ før nå. Du må ikke være så vrang. ;) Jeg er fullt klar over at planeter ikke er ting, hehe.

Aha, trodde du fikk med deg traileren som ble lagt ut på forrige side.

Er ikke vrang, trodde vi bare hadde et nokså vidt aspekt på definisjonen for ting :)

Lenke til kommentar

BC2 var jo helt likt det første følte jeg, og jeg likte ikke det første spesiellt. Syntes BF1943 var herlig, men det er bare noe med BC jeg ikke liker. Spillet føltes veldig random ut, er skjeldent jeg skjønner hvordan eller hvem som drepte meg.

Call of duty er mye bedre på den måten.

Lenke til kommentar

BC2 er en total forbedring spør du meg. Kontrollene er mye meir gjennomtenkt og smooth. Spilte igjennom BC i går, og savnet etter BC2 demoen var enormt... Hit-boxene er fantastisk mye bedre enn i det første, som virkelig var random(elsket BC så det er sagt:P) Lydene som allerede var awesome i BC, er himmelsk i BC2 :D

Tenkte å fullføre Resistance 2..har ligget en stund glemt, herre min for ett ganske middelmådig spill :/

Lenke til kommentar
BC2 er en total forbedring spør du meg. Kontrollene er mye meir gjennomtenkt og smooth. Spilte igjennom BC i går, og savnet etter BC2 demoen var enormt... Hit-boxene er fantastisk mye bedre enn i det første, som virkelig var random(elsket BC så det er sagt:P) Lydene som allerede var awesome i BC, er himmelsk i BC2 :D

Tenkte å fullføre Resistance 2..har ligget en stund glemt, herre min for ett ganske middelmådig spill :/

Digget resistance 2, men det er bare meg :p

Hvor mye taktikk er det egentlig i BC-serien? Føler skjeldent at folk samarbeider, blir bare å storme inn i basen med en tanks, stå på avstand med sniper/assault rifle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...