Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Da var 7. platinumtrophy i boks Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jobber fremdeles med mitt første Men er ikke så langt unna i tre spill, mangler tre trofeer i Dead Space, mangler 2 i Uncharted 2 (bare ta siste bossen på crushing og et våpen trofe), så er jeg ikke veldig langt unna i The Saboteur. I The Saboteur så har jeg bare freeplay delen igjen og der er jeg på 75%, pluss at jeg har gått på en liten smell på et av trofeene, som jeg må ta ved å starte på nytt igjen, men det skal jeg ta rimlig fort når jeg er ferdig med alt annet... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm.. lurer på hvilket spill jeg skal starte på nå, eventluelt fullføre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 I hvilken spill har du klart platinum? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Midnight Club LA Uncharted Uncharted 2 Sega MegaDrive Quantum of Solace Burnout Paradise Godfather II Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hmm.. lurer på hvilket spill jeg skal starte på nå, eventluelt fullføre. Mega Man 9 og 10 Endret 7. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er det for no skvip? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hva er det for no skvip? Tenkte bare om du hadde lyst på en stor utfordring med å få alle achievements/trophies. Spillet i seg selv er vel og bra det, men nokså vanskelig. Enkelte achievements/trophies er tilnærmet umenneskelige: Mr. Perfect – Clear the game without getting damaged. Sitat: "When Mega Man 9 was released in 2008, it was considered one of the hardest games around until Demon’s Souls hit last year. With the release of Mega Man 10 coming soon, the trophy list has been revealed…and well..it’s bad news for trophy mongers. Really, really bad news. Do you understand why I think there will be very few gamers who will be able to get 100% the trophies in this game!?! Clear the game without dying? Yeah right! Or even worse, Clear the game without getting damaged? Who’s Capcom kidding? This is either a jab at the whole trophy phenomenon or Capcom just hates their fans. Probably a little bit of both." Endret 7. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Megaman skvip? Og du spiller QoS? Ler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Haha, dere er jo morsomme også da Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nææ, kjedelig. Startet så vidt på Eat Lead, makan til sært spill skal du lete lenge etter. Fantastisk humor da Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nææ, kjedelig. Startet så vidt på Eat Lead, makan til sært spill skal du lete lenge etter. Fantastisk humor da Kjæresten lasta ned en demo som slår nesten alt jeg har sett når det kommer til sært her er E3 trailer: Se filmen hos Youtube Katamari FTW Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Minner om Noby Noby Boy Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ikke rart, samme karen som har lagd begge. Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Keita_Takahashi Endret 8. februar 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke rart, samme karen som har lagd begge. Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Keita_Takahashi Japan er skremmende... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Katamari er forresten dritartig! Anbefaler alle som ikke har spilt det før å anskaffe PS3-versjonen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 BF: BC 2 bestilt! Kommer til å bli konge! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Katamari er forresten dritartig! Anbefaler alle som ikke har spilt det før å anskaffe PS3-versjonen. Jeg vil anbefale alle om å prøve spillet før dere kjøper det. Det er virkelig ikke et spill for alle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Er det det spillet hvor du ruller rundt for å samle opp ting? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, de jeg har prøvd har vært sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå