Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den store utgaven jeg har, har ikke støtte for PS2-spill og ikke ikke minnebrikkeinnganger.

Det har da ikke Slim heller :roll:

Som jeg skrev: "Den store utgaven jeg har, har ikke støtte for PS2-spill", dermed vil det på dette området kun dreie seg om størrelse da hverken min utgave av den store eller slim har støtte for dette, og da foretrekker jeg den lille rent størrelsemessig.

Det er mange som bruker PS2-støtte som et argument for å beholde den store, og om jeg hadde hatt en av de tidlige utgavene som støttet PS2-spill hadde nok kanskje den stilt litt sterkere enn en Slim.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Jeg driver med Assassin's Creed II nå og jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke skjønner hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg legger denne greia i spoiler.

Jeg har nettopp fått det der "stempelet" på fingeren som sier at jeg er en snikmorder. Nå er jeg i Villa Audatore og har hengt opp alle kodeksarkene. Jeg har rotert alle så de blir et bilde av Jorden, men jeg kommer ikke videre. Når jeg trykker på Start, står det at jeg skal rotere bildene så de er i rett posisjon, men det har jeg jo allerede gjort. Jeg har også satt på plass den der kulen på det der stativet mitt i rommet.

Hva gjør jeg nå? Jeg kommer ikke videre.

Lenke til kommentar

For noen dager siden kom det igjen rykter om at Sony muligens vil ta seg betalt for visse deler av sine PSN-tjenester

Er det noen som har hørt noe mer spesifikt rundt hva Sony kan ende opp med å ta seg betalt for om dette stemmer?

Gratis online-spilling har jo lenge vært et stort argument for å velge PS3 for online-spilling hjemme, så håper ikke denne delen vil bli betalingstjeneste.

http://www.psu.com/Sony-talks-monthly-PSN-...-a008589-p0.php

Forhåpentligvis dreier dette seg om tjenester som vil komme i tillegg til de tjenestene man får gratis nå, så man ikke mister noen betydelige tjenester om man velger å ikke betale for dette, men at tillegg-tjenestene er såpass fristende at mange ønsker å betale for dem.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Er vel den første jeg hadde, 60 gb.

Vet hvertfall at jeg spilte PS2 spill på den.

Også hadde du sikkert flash-minne-innganger under dekselet, støtte for SACD og fire USB-porter.

Ja, hadde det hvis jeg husker rett.

Tror kanskje jeg skal si det til Elkjøp folka at jeg vil heller vente.

Lenke til kommentar
Nå er jeg snart så lei av QoS at CD'n flyr ut av vinduet mitt og lander i fronten på en bil på E6.

:realmad:

Hehe. Spillet visst ikke være så langt da, så trøsten må være at det kan ikke være mange slike kjipe steder å sette seg fast i ... om det er enspillerdelen du snakker om. Hørt at man kan runde spillet på kun fire timer.

Dette spillet er kankskje det første spillet etter det som kom etter Golden Eye til N64 jeg vurderer å kjøpe. Mest på grunn av flerspillerdelen, og da spesielt med tanke på at banen som jeg spilte mest i Golden Eye skal være mer (den som er basert på Facility). Om du har spilt flerspillerdelen, er dette kun en nedstrippet versjon av Call of Duty (for de som ikke vet det har Activision tatt over spillutviklingen for James Bond i steden for EA da EA ikke så noen profitt i spillene og deretter droppet spill-lisensen for filmene) da motoren som brukes er den samme man finner i Call of Duty?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...