Bebeluv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heavy Rain? Jeg fant den ikke jeg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heavy Rain? Jeg fant den ikke jeg. må ha kode for å laste ned.. sjekk egen tråd så finner du Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Den store utgaven jeg har, har ikke støtte for PS2-spill og ikke ikke minnebrikkeinnganger. Det har da ikke Slim heller Som jeg skrev: "Den store utgaven jeg har, har ikke støtte for PS2-spill", dermed vil det på dette området kun dreie seg om størrelse da hverken min utgave av den store eller slim har støtte for dette, og da foretrekker jeg den lille rent størrelsemessig. Det er mange som bruker PS2-støtte som et argument for å beholde den store, og om jeg hadde hatt en av de tidlige utgavene som støttet PS2-spill hadde nok kanskje den stilt litt sterkere enn en Slim. Endret 6. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heavy Rain? Jeg fant den ikke jeg. må ha kode for å laste ned.. sjekk egen tråd så finner du Takk for tipset! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg driver med Assassin's Creed II nå og jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke skjønner hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg legger denne greia i spoiler. Jeg har nettopp fått det der "stempelet" på fingeren som sier at jeg er en snikmorder. Nå er jeg i Villa Audatore og har hengt opp alle kodeksarkene. Jeg har rotert alle så de blir et bilde av Jorden, men jeg kommer ikke videre. Når jeg trykker på Start, står det at jeg skal rotere bildene så de er i rett posisjon, men det har jeg jo allerede gjort. Jeg har også satt på plass den der kulen på det der stativet mitt i rommet. Hva gjør jeg nå? Jeg kommer ikke videre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) "Slet" litt med det selv. Se godt igjennom alle arkene, de ytterste arkene er bare bilde av kanten på kartet, og de kan stå feil. Endret 6. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk, skal gjøre det. Jeg lo uansett kraftig da jeg så hva motivet ble. Det tok evigheter før det gikk opp for meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heavy Rain? Jeg fant den ikke jeg. Du får kode fra et flashspill. Står artikkel om det på spillverket.no Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg får virkelig ikke til de greiene på ACII. Det klikker for meg snart. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hmmm, så PS3 Slim kan ikke spille av PS2 spill? Visste ikke det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke "fat" heller, bortsett fra første konsollene (60GB) - håpløst, Sony, håpløst!! Noe grunn til å ha "fat" 40GB (uten mulighet for ps2) kontra nye Slim? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er vel den første jeg hadde, 60 gb. Vet hvertfall at jeg spilte PS2 spill på den. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg ville ha valgt "The big one" fremfor slim, fordi den har SÅ mye mer elegant... Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Er vel den første jeg hadde, 60 gb. Vet hvertfall at jeg spilte PS2 spill på den. Også hadde du sikkert flash-minne-innganger under dekselet, støtte for SACD og fire USB-porter. Endret 6. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) For noen dager siden kom det igjen rykter om at Sony muligens vil ta seg betalt for visse deler av sine PSN-tjenester Er det noen som har hørt noe mer spesifikt rundt hva Sony kan ende opp med å ta seg betalt for om dette stemmer? Gratis online-spilling har jo lenge vært et stort argument for å velge PS3 for online-spilling hjemme, så håper ikke denne delen vil bli betalingstjeneste. http://www.psu.com/Sony-talks-monthly-PSN-...-a008589-p0.php Forhåpentligvis dreier dette seg om tjenester som vil komme i tillegg til de tjenestene man får gratis nå, så man ikke mister noen betydelige tjenester om man velger å ikke betale for dette, men at tillegg-tjenestene er såpass fristende at mange ønsker å betale for dem. Endret 7. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har aldri vært snakk om å ta seg betalt for å spille online. Men for andre mer premium tjenester. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er vel den første jeg hadde, 60 gb. Vet hvertfall at jeg spilte PS2 spill på den. Også hadde du sikkert flash-minne-innganger under dekselet, støtte for SACD og fire USB-porter. Ja, hadde det hvis jeg husker rett. Tror kanskje jeg skal si det til Elkjøp folka at jeg vil heller vente. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå er jeg snart så lei av QoS at CD'n flyr ut av vinduet mitt og lander i fronten på en bil på E6. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nå er jeg snart så lei av QoS at CD'n flyr ut av vinduet mitt og lander i fronten på en bil på E6. Hehe. Spillet visst ikke være så langt da, så trøsten må være at det kan ikke være mange slike kjipe steder å sette seg fast i ... om det er enspillerdelen du snakker om. Hørt at man kan runde spillet på kun fire timer. Dette spillet er kankskje det første spillet etter det som kom etter Golden Eye til N64 jeg vurderer å kjøpe. Mest på grunn av flerspillerdelen, og da spesielt med tanke på at banen som jeg spilte mest i Golden Eye skal være mer (den som er basert på Facility). Om du har spilt flerspillerdelen, er dette kun en nedstrippet versjon av Call of Duty (for de som ikke vet det har Activision tatt over spillutviklingen for James Bond i steden for EA da EA ikke så noen profitt i spillene og deretter droppet spill-lisensen for filmene) da motoren som brukes er den samme man finner i Call of Duty? Endret 7. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nei, er en liten evighet siden jeg runda spillet, det er skitlett. Er bare evig lei av å knerte noobs online, kun en 2000-3000 credits fra platinum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå