Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvor lang tid det tar. Jeg glemte meg og gikk fra spillet mens jeg skulle spise middag. Etter middagen dro jeg på noen butikker mens hele greia stod på. Når jeg ble ferdig stod det 25-30 timer elns. Tror ikke jeg spilte mer enn 8 timer.

Jeg har hjernerystelse, så jeg er mye hjemme om dagene. I går kom Assassin's Creed II i posten klokka 10-11 på morgenen. Skal si det har fått gjennomgå. Har vel spilt 12 timer siden det. Har kommet meg 48% på vei. Dette må være det beste spillet jeg ahr prøvd. jeg skal kjøpe meg 1'ern også. Det kan en jo få til 100 kroner overalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo om man har bruk for de funksjonene den "feite" har da. Selv bruker ikke jeg linux og ps2-spill på min PS3. En slim er dessuten mye lettere å ta med seg, noe jeg pleier å gjøre i lengre ferier når jeg skal hjem. En PS3 ikke-slim tar litt plass i ryggsekken når man skal fly...

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar
Spørs jo om man har bruk for de funksjonene den "feite" har da. Selv bruker ikke jeg linux og ps2-spill på min PS3. En slim er dessuten mye lettere å ta med seg, noe jeg pleier å gjøre i lengre ferier når jeg skal hjem. En PS3 ikke-slim tar litt plass i ryggsekken når man skal fly...

Det er ikke kødd... xD

Hvem versjon hadde du?

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Litt dumt spørsmål muligens, men jeg bestilte for ikke lenge siden Ninja Gaiden Sigma og ble litt overraska når jeg fikk det. Er det vanlig at Platinum (Greatest Hits)-spill med sone-1 har røde covere eller er det spesifikt for dette spillet?

Lenke til kommentar

Han mente vel at du nå går glipp av linux støtten.. Personlig så synes jeg den linux støtten er helt bedriten. har prøvd 3 distroer, og alle er helt elendige i bruk, ikke noe vits og bruke tid på spør du meg..

Også kan det hende den exploiten til ps3 kun fungerer på ps3 phat..

Men seriøst, Slim er vel og bra, med mindre du hadde ps3 60gb så ser jeg ingen grunn til at det og velge slim var dumt..

Lenke til kommentar

Om jeg skulle valgt i dag hadde jeg uten tvil valgt Slim.

Den store utgaven jeg har, har ikke støtte for PS2-spill og ikke ikke minnebrikkeinnganger. Linux på PS3 har vel også sine begrenseninger med tanke på utnytting av skjermkortet som ligger i PS3. Har selv aldri testet Linux på PS3, det er jo en grunn til at jeg har PC.

Første skrittet i den exploiten som er funnet krever installasjon av Linux, og den vil dermed ikke fungere på Slim, men håper ikke det er et argument for å velge den store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...