Mr Wonderful Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://www.ps3blog.co.za/guides/playstation-3-game-sharing/ Er gamesharing lovlig:s? Det jeg tror er at det er lov å gjøre det med 5 forskjellige ps3. Både ja og nei. Er jo laget for at man skal kunne spille de spillene man har lastet ned på sine egne PS3 om man har flere (feks skilte foreldre = 2 x PS3 e.l). Det er ikke lov å dele med andre personer, men det er jo mange som har prøvd det, inkludert meg selv, og det fungerer fint. går det ann å gjøre det med hvilket som helst spill? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Så lenge det er lastet ned fra PSN, og du får kun lastet det ned 5 ganger. Endret 31. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Også må man vel være pålogget på den PSN-kontoen som har kjøpt spillet, og det går vel bare an å være logget på en PS3 om gangen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Også må man vel være pålogget på den PSN-kontoen som har kjøpt spillet... Tipper dette gjelder generelt innhold, og da er det ikke riktig. Men så snart du sletter kontoen som "eier" spillet forsvinner også bruksretten. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som har lyst til å bytte spill? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Motok rabattkode på 40 kroner fra cdon.com, så da var Assassin's Creed II bestilt. Kommer på onsdagen. Jeg gleder meg noe helt fantastisk. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som har lyst til å bytte spill? Kanskje vært en fin idé med en tråd for det der folk kan skrive ned hva de ønsker og bytte vekk, og hva de ønsker å bytte til (evt. sjanger). Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som har lyst til å bytte spill? Kanskje vært en fin idé med en tråd for det der folk kan skrive ned hva de ønsker og bytte vekk, og hva de ønsker å bytte til (evt. sjanger). Ja, igrunn, akkurat som psforumet har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Motok rabattkode på 40 kroner fra cdon.com, så da var Assassin's Creed II bestilt. Kommer på onsdagen. Jeg gleder meg noe helt fantastisk. Ett mye bedre spill enn det første, som eg regelrett måtte tvinge meg igjennom... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Også må man vel være pålogget på den PSN-kontoen som har kjøpt spillet, og det går vel bare an å være logget på en PS3 om gangen. Det må man IKKE Jeg og to kamerater har en felles PSN, som vi lagrer på hver vår lokale bruker på PS3. Vi bruker den til å laste ned, også spiller vi fra andre kontoer. Så lenge spillet er på konsollen, kan en hvilken som helst lokal bruker bruke det spillet. Systemet må være aktivert opp mot den brukeren som man lastet ned fra, og det er totalt 5 konsoller den brukeren kan være aktivert opp mot. Så vidt jeg vet er det ingen grense på antall ganger man kan laste ned, men grense på antall konsoller man kobler opp imot. Jeg formaterte en gang min PS3, og reinstallerte (etter å ha hatt linux). Når jeg la tilbake backup og prøvde å starte spillene, fikk jeg beskjed om at jeg måtte aktivere konsollen. Dvs. den trodde jeg hadde tatt med backupene til en ny konsoll. Så nå har jeg bare 3 stk igjen, fordi konsollen min er aktivert 2 ganger. Men jeg har snakket med Sony, de åpner gjerne opp igjen, iallefall her i Norge, om man skulle bruke opp de 5 gangene. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det MÅTTE jo skje.... - Vi håper på «Gran Turismo 5» før jul Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det MÅTTE jo skje....- Vi håper på «Gran Turismo 5» før jul NEI!!! Jeg som har ventet. Og ventet. Og så ventet litt til. Dette er for galt, altså. BTW, andre som har problemer med å synce kontrolleren (SixAxis) til PS3'en? Av og til må jeg slå av og på hele greiene, og prøve et par ganger før det går, og jeg vet at det ikke er batteriet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette med utsettelser til utsettelser til utsettelser ser ut som å være en epedemi i spillindustrien generelt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 BTW, andre som har problemer med å synce kontrolleren (SixAxis) til PS3'en? Av og til må jeg slå av og på hele greiene, og prøve et par ganger før det går, og jeg vet at det ikke er batteriet. Hadde det når konsollen var helt ny, måtte sitte med usb-kabelen koblet til når jeg skulle spille. Funker knirkefritt nå men. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Man kan få problemer med syncing av kontroller på slim om USB-kabelen sitter i konsollen. Broren min hadde det problemet. Sjekk om kabelen sitter i, og om den gjør det, ta den ut, og da burde syncingen gå knirkefritt hver gang. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det MÅTTE jo skje....- Vi håper på «Gran Turismo 5» før jul I HELLV***! Jeg har jo rattet også FFS.... Får vel nøye meg med prologue i enda et år... FAEN! Vel, har jo ca. 10 spill jeg har spilt ca. 1-5% av, så kanskje det er på tide å fullføre noen av de da... FFXIII kommer 9.mars, så da er jo det i orden. Da har jeg noe, om jeg skulle blitt lei av alle de andre PS3-spillene jeg ikke har spilt. Jeg og dama planlegger også å fullføre FFVII sammen (70%) og FFVIII og FFIX og FFX og FFX-2 og FFXII... Fuck, mye tid dette. Dette i tillegg til div. Zelda spill. Jaja, har jo noen år på meg. Kan de ikke stoppe nye spill i 10 år nå, så jeg får tatt igjen de som har kommet ut. Har jo flere DVDer og serier å ta igjen også... Får vel slutte i jobb og skole, og bruke tiden på dette Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Rundet Call of Juarez II for 4. gang i dag. Assassin's Creed II kommer i posten i morgen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Holder selv på med CoJ2 nå! Hvor mange spilletimer er det, ca, første gjennomspilling? på hard.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gikk lei CoJ i sommer. Geeka det vel i 3 uker i strek, minnat 1 time hver dag Kom halveis på andre gjennomspilling og unlocka alt i multiplayer. Har vel 74% eller noe sånt av troffeene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå