Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går Quantum of Solace online? Fikk det til jul for noen år siden, men har nesten ikke prøvd det siden jeg var så skuffa over filmen. Noe jeg burde dra opp igjen?

Er plutselig blitt avhengighetsskapende som COD4 var.

Kom online, jeg spiller ennå :p

Skal på traffikalt om et kvarter, får se om jeg prøver det etterpå^^

Lenke til kommentar
Går Quantum of Solace online? Fikk det til jul for noen år siden, men har nesten ikke prøvd det siden jeg var så skuffa over filmen. Noe jeg burde dra opp igjen?

Jeg synes faktisk at spillet var ganske bra og fikk ufortjent dårlig kritikk mange steder. Det er ikke noen klassiker, men helt klart god underholdning med den rette James Bond feelingen.

Lenke til kommentar

Heavy rain blir konge! Endelig noe annerledes og noe som ikke er en shooter. Støtter det at dette spillet ikke er for alle, men så er det også rettet mot de voksne spillerne.

Har fått gode anmeldelser også så langt.

• Official Playstation Magazine 9/10

• GamingXP 9.2/10

• GamesMaster 91/100

Sperrefristen for online anmeldelser er 10. februar.

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt Heavy rain, men ble plutselig usikker på om jeg skal ha det. Er ikke sikker om det er et spill for meg akkurat.

Hvorfor ikke?

Har bare på følelsen at det ikke er noe for meg, er mer av den typen som trenger action og fart på ting om du skjønner. Ikke noe som er rollespill preget på en måte, har rett og slett tålmodighet til det. Har avbestilt det, så får jeg se siden når det havner under 200kr hos play.com så får jeg gi det en sjangse da.

Lenke til kommentar
Jepp - Heavy Rain blir nok annerledes enn mye annet vi har sett. Jeg er forsiktig optimist.

Etter det lille jeg husker, og har spillt, så var Farenheit et meget godt spill. Ser ut som det skal bli noe lignende. Heldigvis kommer demoen i god tid før spillet blir lansert, så vi får se.

Lenke til kommentar
Etter det lille jeg husker, og har spillt, så var Farenheit et meget godt spill. Ser ut som det skal bli noe lignende. Heldigvis kommer demoen i god tid før spillet blir lansert, så vi får se.

Jeg ville ikke ha lagt for mye vekt på demoen. Det blir mer en demo på hvordan de unike kontrollmekanismene fungerer. Jeg tror at det som gjør dette spillet så bra er hele historien og hvordan den utvikler seg mellom de 4 hovedpersonene. En av de tingene det er lagt mest vekt på fra utviklerne er at du gjennom historien skal få et følelsesladet forhold til hovedpersonene og en enkel demo vil ikke gi deg nok historie til å gjøre deg engasjonert og emosjonell.

Lenke til kommentar
http://www.ps3blog.co.za/guides/playstation-3-game-sharing/

Er gamesharing lovlig:s?

Det jeg tror er at det er lov å gjøre det med 5 forskjellige ps3.

Både ja og nei. Er jo laget for at man skal kunne spille de spillene man har lastet ned på sine egne PS3 om man har flere (feks skilte foreldre = 2 x PS3 e.l). Det er ikke lov å dele med andre personer, men det er jo mange som har prøvd det, inkludert meg selv, og det fungerer fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...