lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC? Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger. Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ventet på Mafia 2 nå i snart 7 år. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som har en mening om NFS Shift? er litt usikker om jeg skal kjøpe det... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ventet på Mafia 2 nå i snart 7 år. Hehe, det kan ikke skuffe. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Does'nt rock my boat Gir du spillet en sjanse uten å ha negative fordommer, er spillet vel verdt en titt. Anbefales absolutt om du liker sandkassespill Ellers så ser Mafia II helt vilt rått ut, det kommer til å bli det råesten innen sandkassespill ever. Garantert! Endret 5. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Slenger meg på Mafia II-bølgen her, tror det skal testes ut når det kommer. Så ganske artig ut, men er litt lunken til 50-talls setting. Men det hører kanskje med til mafiathemet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 At det er satt i 40- og 50-åra synes jeg er mye tøffere enn nåtiden. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bra gjennomført så kan det sikkert være stilig i et mafiaspill. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gleder meg så grenseløst til Mafia II kommer. Fant forresten frem denne gamle posten min i en annen tråd. Anbefaler alle å se videoen. Tidenes beste atmosfære i et spill, er ordentlig innertier. Ryktene om Mafia II (og delvis GTA IV) var faktisk den eneste grunnen til at jeg kjøpte en ps3 i utgangspunktet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Såpapss. Husker det var en Mafia II-tråd her et sted, men finner den ikke. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan sikkert lage din egen. Om et år Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan sikkert lage din egen. Om et år Lol. Ikke når den finnes. Jeg skrev i den også husker jeg. Vet ikke om den ligger under Generelt om Spill eller Felles, så ikke så lett å finne. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Selv om dette er den mest populære Mafia 2 tråden, så blir vel en av disse: Mafia 2 tråd 1 Mafia 2 tråd 2 mest relevant å diskutere spillet i. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 At det er satt i 40- og 50-åra synes jeg er mye tøffere enn nåtiden. Thunderbird...galhlhlahahahllglaggahl Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Mange bra PS1 klassikere på PSN nå, men savner fortsatt: Final Fantasy 7, og FF Tactics er kommet, og joda FF8 ER på Jap PSN, men mtp at det har ligget der noen uker nå så kommer det vel snart til US/EU Store også, gleder meg. Red Alert er også representert på de ulike Store'ene men RR2 har ikke funnet veien..enda. Tombi har eg fortsatt på en gammel gammel PS1 Demo skive, fantastisk underholdende spill, men ikke sett snurten av det på noen av PSN Store'ene dessverre. Bust a Groove var så fantastisk fengende da det dukket opp på en PS1 Demo skive på 90 tallet, ble ALDRI lei av å danse de andre i senk med min favoritt karakter, Heat.Lite som er så tilfredstillende som å linke sammen noen syke Pil/Knapp comboer Men at spill som Spyro, Tomb Raider, Resident Evil 2/3, Abe's Oddworld, Cool Boarders serien, Metal Gear Solid er kommet er fenomenalt, ikke mange spill som slår de gode gamle PS1 genistrekene Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Om Tombi kommer kjøper jeg det. Hadde noen good times med det som barn. Jeg vil ha Vagrant Story og Dino Crisis og! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dino Crisis er på US Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg kunne tenkt meg GT3, i grunn, selv om det ikke er en god, gammel klassiker, da. Savner det spillet skikkelig... Har i grunn ingen PS1-klassikere jeg kunne tenkt meg skikkelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC?Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger. Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall. Vel eg skal inrømme at det krever litt tilvenning. Når man kommer rett fra COD spilling så føles det noe merkelig Skal nevnes at eg ikkje er kjempe fan av FPS med DS3-kontrollen heller, men det fungerer glimrende for meg ihvertfall :)Blir raskt vannt til det når man finner de rette sense preferansene. Eg syns det føles bedre ut enn i BC, men det er såpass lenge siden eg har spillt det spillet egentlig. BTW. om det ikkje er nevnt, så er Resident Evil 2 ute på US PSN. Anbefales virkelig! Endret 6. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Kunne tenkt meg Rayman, hadde garantert kjøpt det. EDIT: men i helvete, det er der jo! Endret 6. desember 2009 av thadon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå