Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Does'nt rock my boat :p

Gir du spillet en sjanse uten å ha negative fordommer, er spillet vel verdt en titt. Anbefales absolutt om du liker sandkassespill :) Ellers så ser Mafia II helt vilt rått ut, det kommer til å bli det råesten innen sandkassespill ever. Garantert!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Mange bra PS1 klassikere på PSN nå, men savner fortsatt:

Final Fantasy 7, og FF Tactics er kommet, og joda FF8 ER på Jap PSN, men mtp at det har ligget der noen uker nå så kommer det vel snart til US/EU Store også, gleder meg.

post-97018-1260098738_thumb.jpg

Red Alert er også representert på de ulike Store'ene men RR2 har ikke funnet veien..enda.

post-97018-1260098861_thumb.jpg

Tombi har eg fortsatt på en gammel gammel PS1 Demo skive, fantastisk underholdende spill, men ikke sett snurten av det på noen av PSN Store'ene dessverre.

post-97018-1260099113_thumb.jpg

Bust a Groove var så fantastisk fengende da det dukket opp på en PS1 Demo skive på 90 tallet, ble ALDRI lei av å danse de andre i senk med min favoritt karakter, Heat.Lite som er så tilfredstillende som å linke sammen noen syke Pil/Knapp comboer :D

post-97018-1260099333_thumb.jpg

Men at spill som Spyro, Tomb Raider, Resident Evil 2/3, Abe's Oddworld, Cool Boarders serien, Metal Gear Solid er kommet er fenomenalt, ikke mange spill som slår de gode gamle PS1 genistrekene

Lenke til kommentar
Hvordan er kontrollen på BC2 i forhold til BC?

Syntes sensen på BC var noe rar. Fikk aldri helt taket på den, men nå forsøkte jeg ikke så mange forskjellige instillinger.

Out of the box var den helt forferdelig i hvertfall.

Vel eg skal inrømme at det krever litt tilvenning. Når man kommer rett fra COD spilling så føles det noe merkelig :p Skal nevnes at eg ikkje er kjempe fan av FPS med DS3-kontrollen heller, men det fungerer glimrende for meg ihvertfall :)Blir raskt vannt til det når man finner de rette sense preferansene.

Eg syns det føles bedre ut enn i BC, men det er såpass lenge siden eg har spillt det spillet egentlig.

BTW. om det ikkje er nevnt, så er Resident Evil 2 ute på US PSN. Anbefales virkelig!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...