lockdog Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trodde virkelig ikke at det gikk an, for når du registrerer kortinformasjon må du angi adresse, og den må være i USA for at det skal bli godtatt. og du er så ærlig at du ikke klarer å få deg til å skrive inn noen andre sin addresse i usa ? Gå på google og legg inn hvilken addresse du vil fra usa. Kjøper det meste fra usa kontoen selv siden det er billigere. Det er ikke helt det som er problemet. Når du registrerer kortinformasjon MÅ det stemme med den faktiske adressen din, ellers blir ikke registreringen godtatt. Dermed MÅ man skrive den norske adressen Jeg trodde bare ikke det var mulig på USA-konto, men det er tydeligvis det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Selvsagt må ikke kortinformasjonen stemme med den faktiske addressen din, det er ingen måte de kan sjekke kortinformasjonen opp mot addressen din. Husker noen andre sa noe av det samme for lenge siden her inne, men det er altså en misforståelse Så NEI du kan skrive andeby eller hva hoen du vil, det eneste som MÅ være et gyldig er den amerikanske ZIP-koden, men den trenger ikke stemme med noe annet i addressen. Endret 26. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som følger Heavy Rain prelanserings-mysteriet? Første ledetråd ble sluppet i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.spillverket.no/artikler/ps3-hack_bekreftet/74539 Det måtte skje en eller annen gang Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det er en egen tråd om det her Endret 27. januar 2010 av GhostViper Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Her snakker vi om alt Playstation-relatert Angående hacken, så betyr den vel egentlig ingenting nå. Kommer til å ta mange år før det blir snakk om å piratkopiere spill. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Her snakker vi om alt Playstation-relatert Angående hacken, så betyr den vel egentlig ingenting nå. Kommer til å ta mange år før det blir snakk om å piratkopiere spill. Vi gleder oss. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som følger Heavy Rain prelanserings-mysteriet? Første ledetråd ble sluppet i dag. Hvor? Fant ingenting på Heavy Rains hjemmeside. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et enkelt spørsmål her, om jeg skulle i fremtiden ha gjennopprettet PS3en + formatert, og så har jeg nedlasting fra PS Store derifra som har kostet penger. Kan jeg laste ned innholdet på nytt gratis når jeg har gjennopprettet den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det noe antall ganger du kan laste det ned eller er det bare å formatere femti ganger uten det har noe å si? Greit å vite Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan man ikke laste ned alt man har kjøpt fem ganger a? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som følger Heavy Rain prelanserings-mysteriet? Første ledetråd ble sluppet i dag. Hvor? Fant ingenting på Heavy Rains hjemmeside. Registrer deg her: http://www.heavyrainps3.com/#/no_NO/experience Første link: http://www.heavyrainps3.com/rainisfalling Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som er "down" for noe QoS gaming? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg tenkte Quantum of Solace, men det er vel ikke riktig det heller. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skal være Quantum ja, barre å adde meg, skal nok spille noen timer til. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har forhåndsbestilt Heavy rain, men ble plutselig usikker på om jeg skal ha det. Er ikke sikker om det er et spill for meg akkurat. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Går Quantum of Solace online? Fikk det til jul for noen år siden, men har nesten ikke prøvd det siden jeg var så skuffa over filmen. Noe jeg burde dra opp igjen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Finnes vel bedre spill der ute. Dessuten ble det dårlig mottatt av kritikerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå