Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Har en god stabel med spille som jeg ikke har spilt igjennom enda. Har vel 26 stk og kun klart 2 av de enda. Uncharted 1 & 2. Tiden strekker ikke til, dessverre. Holder på med MGS4 nå.

Har nesten samme problem, mitt er bare at jeg egentlig er litt lei av å spille. :ermm:

Har litt samme jeg også at jeg blir lei, kanskje ikke akkurat lei men jeg klarer ikke bare å finne den rett stemninga for å sette meg ned å spille lenge. Har jo en samboer som skal se sitt på tv, så må vel skaffe en tv til:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mange spill jeg også ikke er ferdig med. Ser meg ikke ferdig med et spill før jeg har alle trofeene :) Har kommet gjennom singelplayeren i flere av spillene, men kun et med 100% av trofeene. Online trofeer er veldig vansklig til tider :p

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Har aldri, og kommer aldri til å gå inn for full pott i verken PS3 eller 360 spillene min, det har eg ikkje tid eller lyst til.

Husker tilbake på N64, da fikk GoldenEye og Perfect Dark kjørt seg kraftig får å låse opp skjulte maps og cheats. De to spillene har nok skylden i at eg aldri noensinne gidder å gå inn for det samme i ettertid :p

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål -

Ser at nicket mitt på mw2 er det samme som jeg logger inn med på playstation network. Kan jeg forandre dette på noen annen måte enn å opprette en ny playstation network konto?

Akkurat som at du ikke må ha samme nick in-game på et steam spill, som det du logger inn på steam kontoen din med.

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar

Er det soner på PS3-spill i likhet emd film? Skal ha meg Assassin's Creed II. Jeg får den for 44 dollar på amazon.com. Det blir ca. 250 kroner + 99(200-kronersgrense) + 25% = ca. 60

Altså koster det meg ca. 400 spenn, noe som er flott. Derfor vil jeg vite om det er soner.

Lenke til kommentar
Derimot er det ikke helt sikkert at DLC'er til AC2 er/blir sonefrie.

I så fall må du få deg en US-konto og kjøpe sånne pre-paid psn kort.

Hva snakker du om? Det er null stress å kjøpe DLC fra US, med norsk visakort.

Trodde virkelig ikke at det gikk an, for når du registrerer kortinformasjon må du angi adresse, og den må være i USA for at det skal bli godtatt.

Lenke til kommentar
Trodde virkelig ikke at det gikk an, for når du registrerer kortinformasjon må du angi adresse, og den må være i USA for at det skal bli godtatt.

og du er så ærlig at du ikke klarer å få deg til å skrive inn noen andre sin addresse i usa ? :p

Gå på google og legg inn hvilken addresse du vil fra usa.

Kjøper det meste fra usa kontoen selv siden det er billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...