Schreiber Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg spiller fortsatt Sega Rally med ratt på Sega Saturn... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg ga opp Gran turismo når jeg prøvde gt6 demoen, ren tragedie. De må gjøre drastiske endringer før jeg i det hele tatt vurderer gt7. Direktøren sa at endringer var målet, tror det var noe diffust som «Skal tilrettelegges for dagens normer» ikke helt ordrett det han sa, men det var noe i den duren. Vi får antagelig noen visninger rundt E3 messa. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Gran Turismo må ihvertfall bli mye mer enn det det er i dag for å møte dagens krav. Dersom de ikke kan matche kvaliteten til Forza og det Project Cars lover så kan de bare pakke sammen for min del. Slett SD-bilene som ble kopiert over fra PS3 og få full HD-grafikk på alle bilene og interiørene - da snakker vi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Kopiert over fra PS3? Majoriteten av bilene i GT 5 og 6 kommer fra PS2.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Det bedrer ikke Polyphony's sak.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 GT har vel blitt ganske så irrelevant med årene ? Mulig det blir en del hype ved neste tittel på PS4 da. Følte ikke det var så mye entusiasme over GT6 bla..men det kan gjerne bare være jeg som ikke fulgte med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 GT har vel blitt ganske så irrelevant med årene ? Mulig det blir en del hype ved neste tittel på PS4 da. Følte ikke det var så mye entusiasme over GT6 bla..men det kan gjerne bare være jeg som ikke fulgte med. Stemmer vel ganske bra. GT5 har vel solgt ca 11 millioner kopier, mens GT6 har solgt ca. 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 GT mistet vel sin relevanse når de tulla til forrige generasjon såpass kraftig. Den tiden Sony brukte på å komme seg fra GT4 til GT5 lanserte MS Forza 1 til 3 og forandret vel sånn sett bil "simulator" sjangeren på konsoll for godt når det kom til kvalitet, innhold og community. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 GT har vel blitt ganske så irrelevant med årene ? Mulig det blir en del hype ved neste tittel på PS4 da. Følte ikke det var så mye entusiasme over GT6 bla..men det kan gjerne bare være jeg som ikke fulgte med. Stemmer vel ganske bra. GT5 har vel solgt ca 11 millioner kopier, mens GT6 har solgt ca. 3. Å såpass differansen ja. Tallene taler vel for seg ja. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 GT6 var en merkelig utgivelse, sånn rett før PS4-lanseringen. Jeg tenker det typisk også er en sånn serie der mange føler det holder med ett per konsoll. Har ikke sett på tallene, men ville ikke rasket over om 1 solgt bedre enn 2 og 3 bedre enn 4 også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Sånn for morro skyld, fant denne inne på polyphony sine sider http://www.polyphony.co.jp/english/list.html Title Units (K)* Gran Turismo 10,850 Gran Turismo 2 9,370 Gran Turismo 3 A-spec 14,890 Gran Turismo Concept Series 1,560 Gran Turismo 4 “Prologue” 1,400 Gran Turismo 4 11,730 Gran Turismo 5 “Prologue” 5,350 Gran Turismo PSP 4,220 Gran Turismo 5 10,660 Total 70,020 Endret 2. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Som forventet da, men ikke de helt store forskjellene. Likevel, fra 11, 9, 15, 12 og 11 til 3 er jo egentlig helt krise. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Kanskje derfor GT6 ikke er listet opp der også ? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Oddworld new n tasty er nå gratis for PS Pluss medlemmer på PS4, spill som anbefales sterkt. Jeg var uheldig å kjøpe det for 189kr på Søndag 1 Mars, så jeg har sendt forespørsel om refundering av pengene, men har mine tvil at de går med på det Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Kiipern =/Selv vurderer jeg å kjøpe enten deluxe edition eller season pass for trails fusion. Dunno hva som blir forskjellen og hva som er lurt å kjøpe, season er 20 kroner ish billigere Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Trials fusion er kult spill det, jeg har season pass. Hvis season pass er billigere hadde jeg kjøpt vanlig utgaven først og se om du liker det, hvis det faller godt i smak og du får lyst på mer maps så kjøper du bare season pass. Deluxe kan bli litt waste hvis du går lei av det fort. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Nå er jo cluet at season tilbudet er billigere enn deluxe tilbudet da x)Så derfor jeg ble satt litt ut og ble usikker om det var noen baktanker her Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg kommer ikke inn på ps3 store,det har vart sikkert over en måned nå..vet om en kompis som plages med det samme,er det flere hær som opplever dette? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg kommer ikke inn på ps3 store,det har vart sikkert over en måned nå..vet om en kompis som plages med det samme,er det flere hær som opplever dette? Slett PS Store fra HDD, last ned på nytt. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Ok jeg ska gjøre ett forsøk,jeg risikerer ikke å miste noe?regner med det jeg har av spill på konto blir dær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå