Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har et bra spill å anbefale meg? Noe jeg kan bruke på å slå ihjel litt tid framover. Noe som gjerne ikke er noe selvfølge at er bra.
Jeg ble jævlig overrasket over styx.... bare helt tilfeldig at jeg kom over det en kveld. Noen som har gode tips i forhold til gode spill, som kanskje har fått slakt eller lignende?

Lenke til kommentar

Ja dette er noe jeg har planer om å spille for SP biten, ikke MP!! Har blitt litt lei av fps mp etter x antall timer med destiny. Nå savner jeg gode spill som forteller en historie, gjerne litt klomsete, men som underholder. Jeg kjøpte tilogmed soul murder eller hva det heter for 100 spenn...... ble faktisk positivt overrasket. Helt grei underholdning for 100 kroner.

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke noe spill som forteller en bedre historie enn Suikoden 2 og det er ute på PSN nå.

 

Denne anmeldelsen oppsummerer i grunn alt:

 

 

Anbefaler absolutt å prøve et av de beste JRPGene som noensinne er laget nå som det er mulig å gjøre det uten å kjøpe en kopi på ebay til 500 dollar eller laste ned iso, samt at det er nesten fullstendig rollespilltørke på konsollgenerasjonen.

Lenke til kommentar

Personlig storkoste jeg meg med Knack. Gikk inn med lave forventninger da, så mulig det hadde litt å si.

jeg kjøpte det til launch i mangel på noe andre (dette var før offisiel release i Norge), og hadde svært lave forventninger. Selv da ble jeg skuffet. Spillet var bare så meningsløst. Hva er vitsen med å bli større når man aldri får følelsen av det? Man blir aldri noe særlig større eller mindre i ett enkelt brett, bare mellom dem. Det er bare en gimmick for å vise hva PS4en er i stand til. Historien var ren rutine, og gameplayet ikke noe vi ikke har sett før utallige ganger.

 

Noen som har et bra spill å anbefale meg? Noe jeg kan bruke på å slå ihjel litt tid framover. Noe som gjerne ikke er noe selvfølge at er bra.

Jeg ble jævlig overrasket over styx.... bare helt tilfeldig at jeg kom over det en kveld. Noen som har gode tips i forhold til gode spill, som kanskje har fått slakt eller lignende?

Spill jeg har kost meg mye med:

inFamous: Second Son (likte ikke de to første noe særlig, men dette var dritbra)

inFamous: First Light (en av de beste historiene i et sandkassespill noensinne. Sykt, sykt bra historie. Synd resten av denne "expansionen" eller hva det nå er, er så kort, og på grensen til ensformig. Men absolutt anbefalt. Den har lite å gjøre med Second Son, så det er ikke noe fare å spille denne først.) (likte ikke de to første noe særlig, men dette var dritbra)

Dragon Age: Inquisition. Har nok ikke akkurat fått dårlig kritikk, men for en gangs skyld er jeg helt enig i anmeldelsene. Stort sett. I anmeldelsen min sa jeg at det tar to skritt frem og to tilbake. Resultatet er noen forbedringer fra de forrige og noen mindre bra ting, men alt i alt det beste i serien så langt. Bare du ikke spiller multiplayer. Da må du pent betale ekte penger på diverse skrot, som i F2P-spill. WTF, Bioware?

Sleeping Dogs. Kom til PC for lenge siden, men PS4-versjonen er dritbra. Har du ikke spilt Sleeping Dogs før er det på tide å begynne. Har dette på både PC og PS4. Det sier vel sitt. Spesielt siden jeg aldri gav det en sjanse før det kom, og jeg så det fikk bra mottakelse.

GTA V. Well, duh. :p Jeg vil ikke akkurat si jeg er en stor fan av GTA, og GTA V gjør ikke noe for å endre dette. Men det er da i det minste lett å kaste bort noen hundre timer på rent vås her. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Og der var jeg ferdig med The Order 1886. Dvs kom meg et stykke inn i chapter 2, men da sa det stopp. Vanskelig? Frustrerende? Nope. Jeg trodde dette skulle være et skytespill i stil med Gears of War, men det er jo en jævla film med quick time events. Er et godt stykke inn i chapter 2, som sagt, og så langt har det knapt vært noe action i det hele tatt. Men selv dette kunne jeg under tvil ha godtatt om historien varw bra, men så langt er jeg ikke engang sikker på om det ER en historie her. Jeg er ikke engang sikker på hvem jeg spiller som i cutscenes. Sheesh. Hadde svært lave forventninger til dette spillet, men dette var likevel skuffende saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...