Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Man kan ikke forhindre Ddos angrip når angriperen går inn for det. Man kan gjøre mye for å vanskeliggjøre angrepet, men å stoppe et slikt angrep er rett og slett umulig uten å ta ned serverne. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alright. Enkelt og greit. Asshole situasjon uansett =) . Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Schreiber: så de kunne ikke stoppet det? De kunne ikke vært forberedt? Hvis jeg visste at du drev på og slapp ut luften på dekk i nabolaget mitt, hadde jeg vurdert en garasje. Spesielt hvis jeg leier ut parkeringsplassen min til andre. De kunne teoretisk ha stoppet det, men det er ekstremt dyrt, og blir aldri 100% sikkert. Så for å fortsette det bileksempelet kunne jeg ha sagt rett ut at jeg kommer til å slippe luften ut av dekkene på en av bilene i nabolaget i løpet av året når det passer aller dårligst. Kanskje det er din bil, kanskje ikke. Det eneste du kan gjøre for å forhindre det er å overvåke bilen din døgnet rundt, og som sagt vet du ikke om det i det hele tatt er bilen din jeg vil slippe ut luften av dekkene på. Det er kanskje et litt kronglete eksempel, men du skjønner poenget, håper jeg. Å beskytte seg mot DDoS koster svært mye, selv for et selskap som Sony. Da spørs det jo hvor mye man får igjen for det. Er det vits å betale i dyre dommer for å beskytte seg mot noe som neppe kommer til å skje? Og spesielt hvis det går ut over kundene? De må jo tjene inn investeringen på et vis. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Alright. Enkelt og greit. Asshole situasjon uansett =) . Helt enig, men rasshølene er de som hacker, ikke de som blir hacket. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ja, det blir litt som å gi ei lettkledd dame skylda for at hun ble voldtatt. Men Sony har sikkert lært å ikke gå så lettkledd i fremtiden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Schreiber; joda jeg ser poenget. Jeg driter egentlig i hvem det er sin skyld nå, og jeg er jo ikke sint på noen av de nå. Det er tross alt ferdig. Det var situasjonen som er rasshøl, i grunnen. Endret 2. februar 2015 av Slai Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hadde det vært opp til meg hadde jeg bare droppet onlinefunksjonen på konsollene helt og gått tilbake til de gode gamle dager før forrige generasjon, der man slang spillene i kassa og spilte helt uten patcher og oppdateringer, men det toget er gått. Flott å kunne spille sammen over nett, men jeg synes bakdelene - DLC, ufullstendige spill, stadige oppdateringer, risiko for hacking/ddos-angrep - veier opp for fordelene. Nå spiller jeg ekstremt sjelden online, så det er lett for meg å mene det. For andre er onlinespilling selve hovedpoenget. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Amen to that brother. Og alt må ikke ha trofeer og multiplayer:) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ville heller at utviklere brukte mer tid på å lage et bra spill enn å kaste bort ressurser på leaderboards etc. som bare blir en konkurrannse i å klare å glitche spillet før de andre: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Leaderboards kunne man også lett implentert uten å ha direkte nettilkobling på konsollen. Ellers er jeg enig i at disse ikke tilfører noe positivt; spill er rekreasjon og fokuset burde være på at man spiller fordi man liker det, og ikke for å imponere noen. Når fokuset med spillingen blir å finne glitcher for å komme seg til topps på en uhøytidelig rankingliste helt uten gevinster, da kan man spørre seg hvorfor personen gidder å spille i utgangspunktet, for dette kan umulig være en spesielt morsom måte å spille på. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Folk finner vel sine arenaer og interesser innenfor spill: opplevelse/rekreasjon, "hardcore" gaming, komplesjonister som skal ha alle trofeene eller andre ting. Men gi oss nå valgmulighetene. Jeg er like irritert over trofeer som "dinger" og drar meg ut av opplevelsen, som en annen gamer hadde vært over mangelen på trofeer (WTF uhørt). Og et bilspill uten (online) multiplayer er kanskje krise for noen, men når hele spilet ikke virker som det skal PÅ GRUNN AV multiplayeropplegget ødelegger det for en annen, og kanskje større, base. På denne fronten savner jeg gamle dager. Gran Turismo, Syndicate og Final Fantasy funka helt fint for meg uten online leaderboards (som de fleste ikke sjekker allikevel) og jeg håper man kan velge seg offline en gang i fremtiden, så kan man velge.. Så kan de som søker heltestatus få lov til å være det mens vi andre prøver å kose oss med spillet istedetfor.. Endret 5. februar 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Så er PSN nede no eller? Får berre: This service is currently undergoing maintenance(E-820001f7) Men stoler ikkje på feilmeldingene til PSN, uansett ka årsaken er så får eg beskjed om maintenance... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Nei jeg har akkurat hatt meg noen timer online i BF4 i hvertfall. EDIT: du mener kanskje butikken ja. Endret 5. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Psn er nede for meg når jeg prøver logge på Destiny. Men på Network test ser det fint ut. Men butikken funker ikke. Jeg som skulle levle opp min splitter nye erotic hjelm... Jaja... Edit: der kom jeg igjennom. Endret 5. februar 2015 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hehe den er fin, men ikke helt erotic nei. Men for all del SwiftKey, kjør på. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Liste over spill til Playstation-plattformer som kommer i 2015 (endel blir sikkert utsatt, men ja):Aeternoblade Corecell Technology PS VitaApotheon Alien Trap Studio PS4Atelier Ayesha Plus Koei Tecmo PS VitaBest of Arcade Games Bigben Interactive PS3 / PS VitaBrandish: The Dark Revenant XSEED PS Vita / PSPCitizens of Earth Atlus PS4 / PS VitaChivalry: Medieval Warfare Activision PS3Criminal Girls: Invite Only NIS America PS VitaDuke Nukem 3D: Megaton Edition Devolver Digital PS3 / PS VitaDying Light Warner Bros. PS4Evolve 2K PS4Fat Princess: Piece of Cake Sony Computer Entertainment PS Vita/iOS/AndroidGame of Thrones – Episode 2: The Lost Lords TellTale Games PS4 / PS3Grim Fandango Remastered Double Fine Productions PS4 / PS VitaHyperdimension Neptunia Re;Birth 2 Sisters Generation Idea Factory PS VitaHyper Void IN | Framez Technology Corp. PS3Ironclad Tactics Zachtronics PS4Joe Danger 2: The Movie Hello Games PS VitaJungle Rumble: Freedom, Happiness, and Bananas Disco Pixel LLC PS VitaKick & Fennick Green Hill BV PS VitaKing Oddball 10tons Ltd. PS3Life is Strange: Episode 1 Square Enix PS4 / PS3Monopoly Plus Ubisoft PS4 / PS3Monopoly Deal Ubisoft PS4 / PS3Motorcycle Club Bigben Interactive PS4 / PS3Minutes Red Phanton Games Limited PS4 / PS VitaNihilumbra Beautifun Games PS VitaReel Fishing: Master’s Challenge Natsume Inc. PS VitaResident Evil Capcom PS4 / PS3Risk Ubisoft PS4Saints Row IV Re-Elected Deep Silver PS4Saints Row Gat Out of Hell Deep Silver PS4 / PS3Shake Spears! Alawar Entertainment PS3 / PS VitaSplice Cipher Prime Studios PS4 / PS3Spongebob Heropants Activision PS VitaSuper Stardust Ultra Sony Computer Entertainment PS4Unmechanical Extended Edition Grip Digital PS4 / PS3Woah Dave! Choice Provisions PS VitaWorld Hunter PSR Outdoors PS3Confirmed Release DatesTitle Publisher Platform Release DateDead or Alive 5 Last Round Koei Tecmo PS4 / PS3 2/17/2015The Order: 1886 Sony Computer Entertainment PS4 2/20/2015htoL#Niq: The Firefly Diary NIS America PS Vita 2/24/2015Dragon Ball Xenoverse Bandai Namco PS4 / PS3 2/24/2015Dynasty Warriors 8 Empires Koei Tecmo PS4 / PS3 2/24/2015Rugby Maximum Games PS4 2/24/2015Hyperdevotion Noire: Goddess Black Heart Idea Factory PS Vita 2/24/2015Resident Evil Revelations 2 Episode 1 Capcom PS4 / PS3 2/24/2015Under Night In-Birth Exe: Late Aksys Games PS3 2/24/2015Atelier Shallie: Alchemists of the Dusk Sea Koei Tecmo PS3 3/10/2015Sniper Elite 3: Ultimate Edition 505 Games PS4 / PS3 3/10/2015DMC Devil May Cry Definitive Edition Capcom PS4 3/10/2015Tokyo Twilight Ghost Hunters Aksys Games PS3 / PS Vita 3/10/2015Awakened Fate Ultimatum NIS America PS3 3/17/2015Final Fantasy Type 0 HD Square Enix PS4 3/17/2015Bladestorm: Nightmare Koei Tecmo PS4 / PS3 3/17/2015Battlefield Hardline EA PS4 / PS3 3/17/2015Bloodborne Sony Computer Entertainment PS4 3/24/2015Borderlands: The Handsome Collection 2K Games PS4 3/24/2015LEGO Ninjago: Shadow of Ronin Warner Bros. PS Vita 3/24/2015Toukiden: Kiwami Koei Tecmo PS4 / PS Vita / PSP 3/31/2015MLB 15: The Show Sony Computer Entertainment PS4 / PS3 / Vita 3/31/2015Dark Souls II: Scholar of the First Sin Bandai Namco PS4 / PS3 4/7/2015Mortal Kombat X Warner Bros. PS4 / PS3 4/14/2015The Witcher III: Wild Hunt Warner Bros./ CD Project Red PS4 5/19/2015Batman: Arkham Knight Warner Bros. PS4 6/2/2015Release Date TBAGame Title Publisher PlatformA Virus Named Tom Misfits Attic, Inc. PS3Aaru’s Awakening Lumenox Games PS4 / PS3Alienation Sony Computer Entertainment PS4Alone With You Benjamin Rivers Inc. PS4 / PS VitaAmplitude Harmonix PS4 / PS3Armikrog Vs. Evil PS4APB: Reloaded Deep Silver PS4Ascension: Chronicle of the Godslayer Playdek PS VitaAssassin’s Creed Chronicles China Ubisoft PS4 / PS3Assault Android Cactus Witch Beam PS4 / PS VitaAstebreed Playism PS4Axiom Verge Thomas Happ Games PS4 / PS VitaAztez Team Colorblind PS4 / PS VitaBaboon! Relevo Videogames PS VitaBadland: Game of the Year Edition Frogmind PS4 / PS3 / VitaBastion Supergiant Games PS4 / PS VitaBattleborn 2K PS4Bigfest Sony Computer Entertainment PS4 / PS3 / VitaBlast ‘Em Bunnies Nnooo PS4 / PS VitaBlood Bowl II Focus Home Interactive PS4Bodycheck Ludometrics PS VitaBroforce Devolver Digital PS4 / PS VitaBroken Age: The Complete Adventure Double Fine/ 3rd Party Production PS4 / PS VitaCarmageddon: Reincarnation Stainless Games PS4Capsule Force Iron Galaxy PS4Chasm Discord Games PS4Chroma Squad Behold Studios PS4 / PS3 / VitaClose Castles Sirvo PS4Color Guardians Fair Play Labs PS4 / PS VitaCosmic Star Heroine Zeboyd Games PS4 / PS VitaDarkest Dungeon Red Hook Studios PS4 / PS VitaDay of the Tentacle Remastered Double Fine Productions PS4 / PS VitaDead Island 2 Deep Silver PS4Death Ray Manta Bagful of Wrong PS VitaDeath Tales Nine Tales PS VitaDevil May Cry 4: Special Edition Capcom PS4Desert Ashes Nine Tales PS4 / PS VitaDisgaea 5: Alliance of Vengeance Nippon Ichi Software PS4Distance Refract Studios PS4Don Bradman Cricket 14 Home Entertainment Suppliers PS3Dragon Fin Soup Grimm Bros PS4 / PS3 / VitaDrawn to Death Sony Computer Entertainment PS4Dream Pinball 3D II TopWare Interactive PS3Dungeon Defenders 2 Trendy Entertainment PS4Drifter Celsius Game Studios PS4EA Sports PGA Tour EA PS4EarthNight Cleaversoft PS4 / PS VitaEnergy Hook Happion Laboratories PS4 / VitaElder Scrolls Online Bethesda PS4Enter the Gungeon Devolver Digital PS4Ether One Whitepaper Games PS4Everybody’s Gone to the Rapture Sony Computer Entertainment PS4Extreme Exorcism Ripstone PS4Farming Simulator ’15 Focus Home Interactive PS4 / PS3Fat Princess Adventures Sony Computer Entertainment PS4Fenix Rage Reverb TripleXP PS4 / PS VitaFinal Fantasy VII Square Enix PS4Final Fantasy X/X-2 HD Remaster Square Enix PS4Flame Over Laughing Jackal PS4 / PS Vitaforma.8 MixedBag PS4 / PS VitaFoul Play Devolver Digital PS4 / PS VitaGALAK-Z: The Dimensional 17-Bit PS4 / PS VitaGang Beasts Double Fine Productions PS4Get Even The Farm 51 PS4Giana Sisters 2 Black Forest Games PS4Godzilla: The Game Bandai Namco PS4 / PS3Grave Broken Window Studios PS4Guns of Icarus Online Muse Games PS4Guns Up! Sony Computer Entertainment PS4Gunship X Hidden Elephant PS4 / PS VitaGunsport Iron Galaxy PS4Habitat: A Thousand Generations in Orbit Vs Evil PS4Hand of Fate Defiant Development PS4Hatoful Boyfriend Devolver Digital PS4 / PS VitaHellblade Ninja Theory PS4Helldivers Sony Computer Entertainment PS4 / PS3 / VitaHenka Caper Twist Origaminc PS4Heroes of Loot Abstraction Games PS VitaHollowpoint Paradox PS4Hotline Miami 2: Wrong Number Devolver Digital PS4 / PS3 / VitaHTR+ Slot Car Simulation QUByte PS VitaHyper Light Drifter Heart Machine PS4 / PS VitaImagination is the Only Escape Nine Tales PS VitaInvokers Tournament StormBASIC PS3Jamestown+ Final Form Games PS4Jet Car Stunts Grip Digital PS4J-Stars Victory VS+ Bandai Namco PS4 / PS3 / VitaJourney Sony Computer Entertainment PS4Just Cause 3 Square Enix PS4Killing Floor 2 Tripwire Interactive PS4Kill Strain Sony Computer Entertainment PS4Kingdom Under Fire II Blue Side PS4King’s Quest Activision PS4 / PS3Klaus La Cosa Entertainment PS4 / PS VitaKodoku Carnivore Studio PS4 / PS VitaKrinkle Krusher Ilusis PS4 / PS3 / VitaKyn Vs. Evil PS4 / PS VitaLegend of Raven Nicalis PS4 / PS VitaLEGO Jurassic World Warner Bros. PS4 / PS3 / VitaLEGO Marvel’s Avengers Warner Bros. PS4 / PS3 / VitaLet It Die Gungho PS4Lost Orbit Pixelnauts PS4Lost Sea EastAsiaSoft PS4Magicka 2 Paradox Interactive PS4MechRunner Spark Plug Games PS4 / PS VitaMetal Gear Solid V: The Phantom Pain Konami PS4 / PS3Metal Slug 3 SNK Playmore PS4 / PS3 / VitaMiegakure MTB Design PS4Mighty No. 9 Comcept USA PS4 / PS VitaMilitAnt Xibalba PS4 / PS3 / VitaMonster Bag Sony Computer Entertainment PS VitaMoon Hunters Kitfox PS4 / PS VitaMurasaki Mist Hollow Games PS4 / PS3 / VitaN++ Metanet Software PS4Naruto Shippuden Ultimate Storm 4 Bandai Namco PS4 / PS3 / VitaNight in the Woods Finji Games PS4Ninja Pizza Girl Disparity Games PS4Ninjin: Clash of Carrots Pocket Trap PS4 / PS3 / VitaNo Man’s Sky Hello Games PS4Nom Nom Galaxy Double 11 PS4Not a Hero Devolver Digital PS4 / PS VitaNova-111: A Cosmic Voyage Funktronic Labs PS4 / VitaNuclear Throne Vlambeer PS4 / PS3 / VitaOctodad: Dadliest Catch Young Horses PS VitaOddworld New ‘N’ Tasty Oddworld Inhabitants PS3 / PS VitaOlliOlli 2: Welcome to Olliwood Roll7 PS4 / PS VitaOne Piece: Pirate Warriors 3 Bandai Namco PS4 / PS3 / VitaOne Way Trip Beret Applications PS4 / PS VitaOnigiri CyberStep PS4Operation Abyss: New Tokyo Legacy NIS America PS VitaOrcs Must Die! Unchained Robot Entertainment, Inc. PS4Oreshika Sony Computer Entertainment PS VitaPaparazzi Pringo Dingo Games PS4Paperbound Dissident Logic PS4Pavilion Visiontrick PS4Persona 4 Dancing All Night Atlus PS VitaPersona 5 Atlus PS4 / PS3PGA Tour Golf 16 EA PS4Pier Solar and the Grand Architects Watermelon Co. PS VitaPillar MichaelArts LLC PS4Planetside 2 Daybreak Game Company PS4Primal Carnage: Extinction Circle Five Studios PS4Project Root Reverb TripleXP PS4 / PS VitaRack n’ Ruin Lifespark Entertainment LLC PS4Ratchet & Clank Sony Computer Entertainment PS4Ray’s The Dead Ragtag Studio PS4 / PS VitaRebel Galaxy Double Damage Games PS4Relativity William Chyr Studio LLC PS4Resident Evil: Revelations 2 Capcom/3rd Party Production PS VitaRocket League Psyonix PS4Rocketbirds 2: Evolution Ratloop PS4RocketsRocketsRockets Radial Games PS4Roundabout No Goblin PS4Salt & Sanctuary Ska Studios PS4 / PS VitaSamurai Gunn Teknopants PS4Savant Ascent D-Pad Studio PS4Scram Kitty Dakko Dakko PS4 / PS VitaSevered Drinkbox Games PS VitaShadow of the Beast Sony Computer Entertainment PS4Shantae: Half-Genie Hero WayForward PS4 / PS VitaShiftlings Sierra Entertainment PS4Shovel Knight Yacht Club Games PS4 / PS3 / VitaShu Coatsink PS4 / PS VitaSilence: The Whispered World 2 Daedalic Interactive PS4Sketchcross Spiky Fish Games PS VitaSkullgirls Encore Lab Zero Games PS4 / PS VitaSkulls of the Shogun: Bone-a-Fide Edition 17-Bit PS4Skytorn Matt Makes Games PS4SNOW Poppermost Productions PS4Soft Body Bodysoft PS4 / PS VitaSöldner-X 2: Final Prototype EastAsiaSoft PS VitaSOMA Frictional Games PS4Son of Scoregasm RC Knight PS VitaSoul Axiom Wales Interactive PS4 / PS3Source Fenix Fire PS4Squares Leap GS PS VitaStarbound Chucklefish PS4 / PS VitaStar Wars: Battlefront EA PS4Starwhal Breakfall PS4 / PS3 / VitaSteamWorld Heist Image & Form PS4 / PS VitaSteins;Gate PQube PS3 / PS VitaSuper Exploding Zoo Honeyslug PS4 / PS VitaSuper Time Force Ultra Capy Games PS4 / PS VitaSupermagical Tama Games PS3 / PS VitaTable Top Racing: World Tour Playrise Digital PS4Tales of Zestiria Bandai Namco PS3Tearaway Unfolded Sony Computer Entertainment PS4Teslagrad Rain AS PS4 / PS3The Banner Saga Vs. Evil PS4 / PS VitaThe Banner Saga 2 Vs. Evil PS4The Castle Game Neptune PS4The Dreamfall Chapters Red Thread PS4The Forest Endnight Studios PS4The Talos Principle Devolver Digital PS4 / PS3The Tomorrow Children Sony Computer Entertainment PS4The Vanishing of Ethan Carter The Astronauts PS4The Witness Thekla PS4There Came an Echo Iridium PS4Tinertia Candescent Games PS4Titan Souls Devolver Digital PS4 / PS VitaTo Leave Freaky Creations PS4 / PS VitaTom Clancy’s Rainbow Six Siege Ubisoft PS4Tom Clancy’s The Division Ubisoft PS4Toren Versus Evil LLC PS4Tower of Guns Grip Digital PS4 / PS3 / VitaTowerFall: Ascension Matt Makes Games PS VitaTropico 5 Kalypso Media USA PS4Ultra Street Fighter 4 Capcom/3rd Party Production PS4Ultratron Curve Digital PS4 / PS3 / VitaViking Squad Slick Entertainment PS4VizionEck VizionEck PS4Volume Mike Bithell PS4 / PS VitaWander Wander PS4We Are All Doomed Vertex Pop PS4Woah Dave! Choice Provisions PS4Y2K Aack PS4YAKUZA 5 SEGA PS3Yorbie – Episode 1 ‘Payback’s a Bolt’ Happy Dance Games PS4Zombie Army Trilogy Rebellion Interactive LTD PS4Zombie Vikings Zoink AB PS4 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Masse snadder der ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå