tshansen Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er Sherlock holmes spillet verdt å kjøpe nå? 269 spenn? Noen som har spilt det? Har nesten rundet det på Xbox One og syntes det er et helt greit adventure spill. Vil si det er verdt det til 269. Kjøpte det selv fra Gamezone når det kom får 469 kr så.Nå går det mye tid på dragon age... Men blir definitivt å handle dette. Takk for svar Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er Sherlock holmes spillet verdt å kjøpe nå? 269 spenn? Noen som har spilt det?Har nesten rundet det på Xbox One og syntes det er et helt greit adventure spill. Vil si det er verdt det til 269. Kjøpte det selv fra Gamezone når det kom får 469 kr så.Nå går det mye tid på dragon age... Men blir definitivt å handle dette. Takk for svar Spiller Dragon Age selv akkurat nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Deadly Premonition er et av PS+-spillene i desember. Anbefaler alle som liker en god historie, minneverdige karakterer og et fantastisk lydspor å sjekke det ut. Skal sies at starten på spillet er svak, men gir du det litt tid og kommer deg forbi prologuen så åpner det seg opp og blir bare bedre og bedre. Et av mine favorittspill på PS3. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Såg nettopp gameplay video av det på youtube, såg rimelig dårlig ut spør du meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det er helt fantastisk. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Skal nå teste det si jeg får det gratis uansett Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 The 12 deals of Christmas http://blog.eu.playstation.com/2014/12/01/12-deals-christmas-return/ 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Did PlayStation Plus Represent Value for Money in 2014? "Sony gave away $1,349.29 worth of software in North America this year, and £960.64 in Europe. That’s an average of $112.44/£81.72 per month – a number which makes the service’s $49.99/£39.99 annual asking fee look like a bargain." "In addition, it’s worth mentioning that not every title was a blockbuster, but the average monthly Metacritic rating according to our research was 79 in North America and 78 in Europe. Not to be sniffed at, then." "With the December update boasting some of the best value all year, though, the service is ending 2014 on a real high note – and inFAMOUS: First Light is still to follow in January." http://www.pushsquare.com/news/2014/12/feature_did_playstation_plus_represent_value_for_money_in_2014 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Er absolutt verdt pengene ja. Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hørtes bra ut dette Deadly Premonition "Deadly Premonition is the definition of a system seller. Once you play it, you'll want to go sell your system. That may seem like a harsh statement, but it's been a long time since I've played any boxed retail game on any system that feels this amateurish." Fikk 2/10 på IGN.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Tja, ligger på rett under 70% på både gamerankings og metacritic (brukeromtale på 8.3 faktisk) så tror ikke det er helt ille. Er vel en slik tittel som lett blir oversett, har sine mangler men likevel byr på noe helt eget og sært Har ikke testet det da jeg ikke har orket å koble opp PS3 etter flytting enda. Er det Directors Cut utgaven som tilbys? Den skal være vesentlig bedre enn originalen ihvertfall. Endret 15. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvor kan man få tak i Metal Gear Solid: Legacy Collection billigst mulig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hos meg. Har en uåpnet pakke siden jeg fikk to til jul i fjor. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Er den blitt vanskelig å få tak i allerede? Jeg var egentlig ikke så imponert over pakken. HD-versjonene av MGS2 og 3 er det som er verdt å spille, ellers er det bare standardutgaven av MGS4 og aller mest skuffende; bare en kjip PSN-nedlasting av MGS1 som uansett ser hinsides kornete ut på en moderne skjerm. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Syntes det var greit å få 2 og 3 over på ps4, samt få med 4ern og ikke minst Peace Walker. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg ble skuffa over at det ikke lå en disk med MGS1 der i det minste. Litt av poenget med en samlepakke er å få fysiske kopier av alle spillene i serien det gjelder. Legacy kunne vært mye mer forseggjort; jeg hadde gladelig betalt mer for en skikkelig heftig MGS-samling. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er psn nede? Kommer ikke inn på det på verken mobil, ps4 eller pc. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 http://www.vg.no/forbruker/teknologi/playstation-4/nettverk-hos-playstation-og-xbox-er-nede/a/23363232/ Kom ikke inn i går, men kom inn i dag. Tror det var bare flaks... PSN Status: OFFLINE https://support.us.playstation.com/app/home Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Vært nede en stund nå, har ikke sjekket I det siste, så kan stemme det. Hacker attack. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Litt pinlig det her.Gav nevøen min 1års PSN-Plus medlemskap i julegave. 3. dagen på rad nå han ikke får testet det. Kjøpte i tillegg Plants vs Zombies Garden Warfare, som er et rent online spill. 3. dagen på rad han ikke får testet det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå