Kadaju Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er vel ingen problemer ved å kjøpe PS Tv fra Usa? Skal dit i november å tenkte å plukke med meg en Eneste jeg kan tenke meg er evt. PS Classics kan være problematisk. Husker når jeg bodde i Japan og en venn av meg brukte norsk PSN til og laste ned PSX versjonen av Rayman og spillet ville ikke funke fordi PS3en ikke ville gi output i 50hz til tven der. Jeg mener å huske at det ikke funka på en norsk tv som skal takle 50hz heller, så kan virke som at en NTSC PS3 nekter å sende et 50hz signal. Jeg har dog ikke peiling på om det fortsatt er et problem på PS TV, men noe jeg husker fra den gang i hvert fall xD Vita spill er jo ellers sonefri og man bruker jo bare den samme PSN kontoen som på PS3/PS4, så utover den lille tingen som evt. kan være et problem så skal det ikke være noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 det 50hz problemet er vel long gone? på xbone kan man velge 50hz på TV delen hvis det er prob. så tviler på at dagens hardware har slike restriksjoner Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er vel ingen problemer ved å kjøpe PS Tv fra Usa? Skal dit i november å tenkte å plukke med meg en Hvorfor kjøpe den i USA når den kommer ut her i Norge i november også? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 det 50hz problemet er vel long gone? på xbone kan man velge 50hz på TV delen hvis det er prob. så tviler på at dagens hardware har slike restriksjoner Problemet er at spill som PS Classics er bare direkte konverteringer av de originale spillene som ble gitt ut i respektive markeder. Etter som Japan (og USA) har kun kjørt 60hz på tv signalene så er ofte ikke hardwaren satt opp til å sende ut et 50hz signal. Er ikke tven som er problemet, er potensielt hardwaren som ikke vil gi ut et 50hz signal. Hvis man ikke kjøper PS Classics fra en europeisk PSN store, eller bare ikke er interessert i dem i det hele tatt så er det ikke noe problem. Og for all del, kan være det er noe de har fiksa med PS TV, men bare husker vi ble irritert over problemet på PS3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 snakker ikke om selve TV skjermen, men som du sier er det noe som ikke fungere med 60hz, så på xbone kan man velge å kjøre i 50hz for div dekodere Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er vel ingen problemer ved å kjøpe PS Tv fra Usa? Skal dit i november å tenkte å plukke med meg en Hvorfor kjøpe den i USA når den kommer ut her i Norge i november også? koster 600 kr der. Hva blir prisen i Norge? Sikkert 1000 kr hvertfall. Så det handler bare om pris Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 snakker ikke om selve TV skjermen, men som du sier er det noe som ikke fungere med 60hz, så på xbone kan man velge å kjøre i 50hz for div dekodere Sony virker som de har vært litt dårligere der. Husker jeg ikke kunne kjøre norske DVDer på den japanske PS3en, men funka på japansk 360. Igjen, aner ikke om det er et problem nå lenger, men var det da i hvert fall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 koster 600 kr der. Hva blir prisen i Norge? Sikkert 1000 kr hvertfall. Så det handler bare om pris Ah, ja mener det var 990 jeg så den selges for her. Da er det jo greit, jeg er bare veldig forsiktig med å handle elektronikk fra utlandet, mtp garantier og slikt. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er vel ingen problemer ved å kjøpe PS Tv fra Usa? Skal dit i november å tenkte å plukke med meg en Hvorfor kjøpe den i USA når den kommer ut her i Norge i november også? koster 600 kr der. Hva blir prisen i Norge? Sikkert 1000 kr hvertfall. Så det handler bare om pris 990,- her. Men må du ikke ha en annen strømadapter da. USA kjører jo annen stikkontakt og 110Volt. Blir litt rot, og behov for annen adapter, og så løper kronene. Så til slutt sitter du og har spart 2-300,- og har ikke norsk garanti. Verdt det?? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvis det er som alt annet Sony har gitt ut så trenger man bare å bytte kabel eller bruke en adapter plugg. Bare bytta med en kabel med norsk kontakt på min japanske PS3 og PS4, og for å lade PSP og Vita har jeg bare slengt på en adapter plugg for å få den til å passe i norske kontakter. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Kjøp fra utlandet og håp at du aldri får problemer pga manglende garanti. Typisk norsk å "bruke" hundrelapper for å spare femtilapper der og da uten å tenke langsiktig.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ser ikke bra ut for Playstation tv:http://makesmarttv.net/sonys-playstation-tv-disappoints/ Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Spørsmål ang PS3/PSN: Jeg har ikke skrudd på min PS3 på et par uker, men gjorde det i dag og skulle logge meg på Playstation Store. Men jeg sliter med å komme inn og til slutt bare klikker det for hele systemet. Må trykke på Start-knappen for å slå av systemet. Dette skjer hver gang jeg prøver å logge meg på PS Store. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nei, men jeg har det samme. Løsning: Bruk playstation store på PC og last ned eventuelle kjøp via download list. Forhåpentligvis fikser de det snart. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ser at Metro Redux er på salg til 110,- per spill. Lurer på om det er verdt det, og isåfall hvilken av de to spillene anbefales mest? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Synes 110 kr er verdt det ja, helt greie spill Vet ikke hvilket jeg vil anbefale mest. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Ser at Metro Redux er på salg til 110,- per spill. Lurer på om det er verdt det, og isåfall hvilken av de to spillene anbefales mest? Kjøp begge. Utrolig stemningsfylte FPS begge to, og de er kjempe gode på konsoll. Mange gode kvalitets timer for en latterlig lav sum Endret 1. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Her er en en kode til The Crew betaen. GQR6-THNE-3CPR 2 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Er Sherlock holmes spillet verdt å kjøpe nå? 269 spenn? Noen som har spilt det? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Er Sherlock holmes spillet verdt å kjøpe nå? 269 spenn? Noen som har spilt det? Har nesten rundet det på Xbox One og syntes det er et helt greit adventure spill. Vil si det er verdt det til 269. Kjøpte det selv fra Gamezone når det kom får 469 kr så. Endret 18. november 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå